ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագրի շրջանակում իրականացվել է «Տվյալներից անդին» խորագրով ցուցահանդեսը

Մարտի 29, 2024
Մշակութային լուրեր

Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնում (ՆՓԱԿ) տեղի է ունեցել «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Տվյալներից անդին» ցուցահանդեսի մեկնարկը և նախադիտումը:

Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության Հայաստանի գրասենյակի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը:

Ցուցահանդեսը ուղղված է Հայաստանի ստեղծարար և մշակութային ոլորտների տնտեսական զարգացմանը խոչընդոտող գործոնների ուսումնասիրությանը: Ութ անհատներ և արվեստագետների խմբեր հրավիրված են յուրովի մեկնաբանելու հետազոտության արդյունքները։ Այցելուները հնարավորություն ունեցան շրջելու, ունկընդրելու և ծանոթանալու արված հետազոտությանը։ Ցուցահանդեսն ուղեկցված էր զրուցարաններով, աշխատաժողովներով և այլ ծրագրերով։

Նշենք, որ 2022 թ. գարնանը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության, ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության և ՀԲԸՄ հայաստանյան գրասենյակի միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որի արդյունքում նախաձեռնվել է «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է խթանել Հայաստանում ստեղծարար տնտեսությունը։

2023 թ․ մարտ-ապրիլ ամիսներին «ՀայԱրտ» արվեստի կենտրոնում բացվել է «Կատապուլտ» աքսելերացիոն ծրագրի հայաստանյան մասնակիցների «Արտէքսպո», որն իրականացվել է 6 անվանակարգով՝ «Ստեղծարար տեխնոլոգիաներ», «Տեսողական արվեստ», «Թելից դեպի հյուսվածք, «Տպագրություններ և գրքեր», «Կոմիքսներ», «Հայկական նորաձևություն»։

Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվել են նաև կրթական սեմինարներ, որոնք օգնել են հայաստանյան ստեղծարար ոլորտի ներկայացուցիչներին և մշակութային հաստատություններին դիմել նշյալ ծրագրով ԵՄ կողմից տրամադրվող դրամաշնորհների։

Ծրագրի շրջանակում Երևանում և մարզերում իրականացվել է նաև «Artbox» ենթածրագիրը:

Նշյալ ծրագրի հիման վրա դրամաշնորհներ են ստացել Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնը, Հենրիկ Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնը, Հ․ Շարամբեյանի անվան ժողովրդական արվեստի թանգարանը, Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանը, Մատենադարանը, Գյումրու «Տեխնոպարկը», Կողբի արվեստի դպրոցը, Քաջարանի մշակույթի տունը, «Kitchen Lab»-ը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)