Նորարար փորձառական արվեստի կենտրոնում (ՆՓԱԿ) տեղի է ունեցել «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագրի շրջանակում իրականացվող «Տվյալներից անդին» ցուցահանդեսի մեկնարկը և նախադիտումը:
Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը, Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության Հայաստանի գրասենյակի նախագահ Վազգեն Յակուբյանը:
Ցուցահանդեսը ուղղված է Հայաստանի ստեղծարար և մշակութային ոլորտների տնտեսական զարգացմանը խոչընդոտող գործոնների ուսումնասիրությանը: Ութ անհատներ և արվեստագետների խմբեր հրավիրված են յուրովի մեկնաբանելու հետազոտության արդյունքները։ Այցելուները հնարավորություն ունեցան շրջելու, ունկընդրելու և ծանոթանալու արված հետազոտությանը։ Ցուցահանդեսն ուղեկցված էր զրուցարաններով, աշխատաժողովներով և այլ ծրագրերով։
Նշենք, որ 2022 թ. գարնանը ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության, ՀՀ բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարության, Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության և ՀԲԸՄ հայաստանյան գրասենյակի միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որի արդյունքում նախաձեռնվել է «Կատապուլտ» ստեղծարար աքսելերացիոն ծրագիրը: Ծրագրի նպատակն է խթանել Հայաստանում ստեղծարար տնտեսությունը։
2023 թ․ մարտ-ապրիլ ամիսներին «ՀայԱրտ» արվեստի կենտրոնում բացվել է «Կատապուլտ» աքսելերացիոն ծրագրի հայաստանյան մասնակիցների «Արտէքսպո», որն իրականացվել է 6 անվանակարգով՝ «Ստեղծարար տեխնոլոգիաներ», «Տեսողական արվեստ», «Թելից դեպի հյուսվածք, «Տպագրություններ և գրքեր», «Կոմիքսներ», «Հայկական նորաձևություն»։
Ծրագրի շրջանակում կազմակերպվել են նաև կրթական սեմինարներ, որոնք օգնել են հայաստանյան ստեղծարար ոլորտի ներկայացուցիչներին և մշակութային հաստատություններին դիմել նշյալ ծրագրով ԵՄ կողմից տրամադրվող դրամաշնորհների։
Ծրագրի շրջանակում Երևանում և մարզերում իրականացվել է նաև «Artbox» ենթածրագիրը:
Նշյալ ծրագրի հիման վրա դրամաշնորհներ են ստացել Գ․ Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնը, Հենրիկ Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնը, Հ․ Շարամբեյանի անվան ժողովրդական արվեստի թանգարանը, Եղիշե Չարենցի տուն-թանգարանը, Մատենադարանը, Գյումրու «Տեխնոպարկը», Կողբի արվեստի դպրոցը, Քաջարանի մշակույթի տունը, «Kitchen Lab»-ը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ