ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի և «Կապանի երաժշտական փառատոն» հասարակական կազմակերպության միջև այսօր ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր:
Փաստաթուղթը ստորագրել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանը և «Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ հուշագրի ստորագրումը մշակույթի ոլորտում պետություն-մասնավոր գործընկերային կապերի խորացմանն ուղղված դրական օրինակներից է: Այն միտված է Հայաստանի մարզերում, մասնավորապես՝ Կապան քաղաքում, երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացմանը, համապատասխան ենթակառուցվածքների և նյութատեխնիկական բազայի ձևավորմանը:
«Կապանում անցած տարվանից Սևակ Ավանեսյանի նախաձեռնությամբ իրականացվում է «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնը», որն իր շուրջ է համախմբել արտերկրի և Հայաստանի երաժիշտներին: Այս ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Սա հայաստանյան լավագույն դահլիճներից է՝ հրաշալի ակուստիկայով և երգեհոնով: Սևակ Ավանեսյանը նախաձեռնել է նաև այդ երգեհոնի վերականգնման աշխատանքները, որոնք շուտով կավարտվեն: Վերանորոգված դահլիճն ինչպես այս փառատոնի, այնպես էլ այլ ծրագրերի շրջանակում կարող է ընդունել հայաստանյան, արտերկրի միջազգային համբավ ունեցող երաժիշտների՝ աշխարհի տարբեր երկրներից: Ի դեպ, պայմանավորվածություն ունենք «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնն» անցկացնել ոչ միայն ամառային ամիսներին, այլև ողջ տարվա ընթացքում: Եվ այս նախաձեռնությունը պատշաճ կատարելու համար «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ը ստանձնում է կազմակերպական աշխատանքները: ԿԳՄՍ նախարարությունը կարևորում է մեր երկրում երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացումը, և հուշագրի միջոցով կողմերը պարտավորվում են համատեղ ջանքեր գործադրել երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի կայացման և զարգացման համար: Հիմնական բեմահարթակ կծառայի Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Մենք ցանկանում ենք այս աշխատանքներն ու համագործակցությունը դնել ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա, որպեսզի այն լինի ամուր և շարունակական»,- նշել է Դանիել Դանիելյանը և հավելել, որ կողմերը նաև պարտավորվում են իրականացնել համատեղ ստեղծագործական, կրթական և մշակութային նախագծեր:
«Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանի դիտարկմամբ՝ անցյալ տարի փառատոնն առանցքային իրադարձություն էր ոչ միայն Կապանի և Սյունիքի, այլև հայաստանյան մշակութային դաշտում: Նրա տեղեկացմամբ՝ նախատեսում են ծրագիրը լավագույնս իրականացնել նաև այս և հաջորդ տարիներին:
«Այս տարի «Կապանի երաժշտական փառատոնի» շրջանակում սպասվում են բազմաթիվ անակնկալներ: Տեղի կունենան մեծ պրեմիերաներ՝ արտերկրի արտիստների մասնակցությամբ, որոնք առաջին անգամ կայցելեն Հայաստան: Վերանորոգումից հետո ամռանը նախատեսվում է երգեհոնի բացումը: Վստահաբար, այն կունենա շատ լավ հնչողություն, ինչը մեզ հնարավորություն կտա հպարտորեն ասելու, որ ունենք լավագույն երգեհոնը ոչ միայն տարածաշրջանում, այլև միջազգային մակարդակով: Փառատոնի շրջանակում Խուստուփ սարի լանջին տեղի կունենա Տիգրան Համասյանի համերգը, հաջորդ օրը՝ համերգ Շվանիձորում»:
«Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանն ընդգծել է հուշագրով սահմանված համագործակցության կարևորությունը և հավելել, որ իրենց կազմակերպությունը, որը զբաղվում է հանրապետության մասշտաբով կրթական ծրագրերով և համերգային գործունեությամբ, շատ կարևոր է համարում ունենալ նաև տարածաշրջանային ներկայացուցչություններ. «Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճում արդեն արվել են հսկայական աշխատանքներ, կան երգեհոն և ռոյալ, մեծ հնարավորություն կա ընդունելու լավագույն երաժիշտներին Սյունիքի մարզում: Համագործակցությունը կարևորվում է նաև միջազգային և տեղի արտիստների մասնակցությամբ համերգների, վարպետության դասերի, ինչպես նաև «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» կրթամշակութային ծրագրի շրջանակում միջոցառումների իրականացման համատեքստում»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ