ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի և «Կապանի երաժշտական փառատոն» հասարակական կազմակերպության միջև այսօր ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր:
Փաստաթուղթը ստորագրել են ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանը և «Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանը։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը նշել է, որ հուշագրի ստորագրումը մշակույթի ոլորտում պետություն-մասնավոր գործընկերային կապերի խորացմանն ուղղված դրական օրինակներից է: Այն միտված է Հայաստանի մարզերում, մասնավորապես՝ Կապան քաղաքում, երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացմանը, համապատասխան ենթակառուցվածքների և նյութատեխնիկական բազայի ձևավորմանը:
«Կապանում անցած տարվանից Սևակ Ավանեսյանի նախաձեռնությամբ իրականացվում է «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնը», որն իր շուրջ է համախմբել արտերկրի և Հայաստանի երաժիշտներին: Այս ծրագրի շրջանակում վերանորոգվել է Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Սա հայաստանյան լավագույն դահլիճներից է՝ հրաշալի ակուստիկայով և երգեհոնով: Սևակ Ավանեսյանը նախաձեռնել է նաև այդ երգեհոնի վերականգնման աշխատանքները, որոնք շուտով կավարտվեն: Վերանորոգված դահլիճն ինչպես այս փառատոնի, այնպես էլ այլ ծրագրերի շրջանակում կարող է ընդունել հայաստանյան, արտերկրի միջազգային համբավ ունեցող երաժիշտների՝ աշխարհի տարբեր երկրներից: Ի դեպ, պայմանավորվածություն ունենք «Կապանի միջազգային երաժշտական փառատոնն» անցկացնել ոչ միայն ամառային ամիսներին, այլև ողջ տարվա ընթացքում: Եվ այս նախաձեռնությունը պատշաճ կատարելու համար «Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ը ստանձնում է կազմակերպական աշխատանքները: ԿԳՄՍ նախարարությունը կարևորում է մեր երկրում երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի զարգացումը, և հուշագրի միջոցով կողմերը պարտավորվում են համատեղ ջանքեր գործադրել երաժշտարվեստի և փառատոնային մշակույթի կայացման և զարգացման համար: Հիմնական բեմահարթակ կծառայի Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճը: Մենք ցանկանում ենք այս աշխատանքներն ու համագործակցությունը դնել ինստիտուցիոնալ հիմքերի վրա, որպեսզի այն լինի ամուր և շարունակական»,- նշել է Դանիել Դանիելյանը և հավելել, որ կողմերը նաև պարտավորվում են իրականացնել համատեղ ստեղծագործական, կրթական և մշակութային նախագծեր:
«Կապանի երաժշտական փառատոն» ՀԿ-ի նախագահ Սևակ Ավանեսյանի դիտարկմամբ՝ անցյալ տարի փառատոնն առանցքային իրադարձություն էր ոչ միայն Կապանի և Սյունիքի, այլև հայաստանյան մշակութային դաշտում: Նրա տեղեկացմամբ՝ նախատեսում են ծրագիրը լավագույնս իրականացնել նաև այս և հաջորդ տարիներին:
«Այս տարի «Կապանի երաժշտական փառատոնի» շրջանակում սպասվում են բազմաթիվ անակնկալներ: Տեղի կունենան մեծ պրեմիերաներ՝ արտերկրի արտիստների մասնակցությամբ, որոնք առաջին անգամ կայցելեն Հայաստան: Վերանորոգումից հետո ամռանը նախատեսվում է երգեհոնի բացումը: Վստահաբար, այն կունենա շատ լավ հնչողություն, ինչը մեզ հնարավորություն կտա հպարտորեն ասելու, որ ունենք լավագույն երգեհոնը ոչ միայն տարածաշրջանում, այլև միջազգային մակարդակով: Փառատոնի շրջանակում Խուստուփ սարի լանջին տեղի կունենա Տիգրան Համասյանի համերգը, հաջորդ օրը՝ համերգ Շվանիձորում»:
«Հայաստանի պետական ֆիլհարմոնիա» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն Արտյոմ Նաղդյանն ընդգծել է հուշագրով սահմանված համագործակցության կարևորությունը և հավելել, որ իրենց կազմակերպությունը, որը զբաղվում է հանրապետության մասշտաբով կրթական ծրագրերով և համերգային գործունեությամբ, շատ կարևոր է համարում ունենալ նաև տարածաշրջանային ներկայացուցչություններ. «Կապանի արվեստի պետական քոլեջի Վ․ Ստամբոլցյանի անվան երգեհոնային դահլիճում արդեն արվել են հսկայական աշխատանքներ, կան երգեհոն և ռոյալ, մեծ հնարավորություն կա ընդունելու լավագույն երաժիշտներին Սյունիքի մարզում: Համագործակցությունը կարևորվում է նաև միջազգային և տեղի արտիստների մասնակցությամբ համերգների, վարպետության դասերի, ինչպես նաև «Դպրոցականի ֆիլհարմոնիա» կրթամշակութային ծրագրի շրջանակում միջոցառումների իրականացման համատեքստում»:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ