ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առաջին դասարանցիները` «Ծիծեռնակաբերդում»

Մայիսի 2, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

    Այսօր` ապրիլի 28-ին, Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանի աշակերտների դասն սկսվեց 102 վայրկյան լռությամբ`Եղեռնի անմեղ զոհերի հիշատակը հարգելու նպատակով: Նրանք իրենց մանկական մտածելակերպով տվեցին գեղեցիկ պատասխաններ Ծիծեռնակաբերդի իմացության, Եղեռնի 1,5 միլիոն հայերի սպանության մասին: Ամրապնդեցին, որ հայրենիքի պաշտպանության գործում պետք է ունենալ հզոր բանակ, որի համար պետք են հայրենասեր զինվորներ: Նրանք ներկաներին հիշեցրին, որ ժամանակակից հզոր զենքերով հայրենիքը պաշտպանելու համար առաջին հերթին պետք է լավ սովորել ու գիտելիքն օգտագործել որպես զենք:

     Ամփոփեցին դասաժամն «Ուզու՞մ ես փրկվել, եղի՛ր  ուժեղ» Գ. Նժդեհի իմաստուն խոսքով:

    Դասաժամին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Ս. Հարությունյանը, փոխտնօրեն Ա. Մկրտչյանը, դասվարներ, ծնողներ, այլ դպրոցներից դասվարներ, որոնք եկել էին փոխադարձ դասալսման նպատակով, որ իրենք` Կարինե Մարտիրոսյանը, Արմինե Մարտիրոսյանը, Ռուզաննա Մաթևոսյանը և 1-ին «ա» դասարանի դասվար Աիդա Բայունցի հետ խումբ էին կազմել: Նրանց հերթական աշխատանքն էր իրագործվում ԿԱԻ Կապանի մասնաճյուղում անցկացվելիք դասընթացից:

     Ներկաները հեռացան գոհունակությամբ: Երեխաները դեռ 1-ին դասարանից պետք է գիտակցեն, որ իրենք են հզոր բանակի հայրենասեր զինվորները:

 

Ա. Աբրահամյան
Համընդհանուր զարգացման և տարրական կրթության մ/մ նախագահ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)