ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կենտրոնակայանում բացվել են Սերգեյ Փարաջանովի 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական ցուցադրությունները՝ «Կինոյի տաճար» ինստալյացիան և Սերգեյ Փարաջանովին նվիրված լուսանկարչական ցուցահանդեսը։
Ցուցադրության բացմանը ներկա են եղել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի մշակույթի հարցերով տեղակալ Էռնեստո Օտտոնեն, կրթության հարցերով տեղակալ Ստեֆանիա Ջանինին, հասարակական և հումանիտար գիտությունների հարցերով տեղակալ Գաբրիելա Ռամոսը, ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում արտերկրի մշտական ներկայացուցչությունների ղեկավարներ, մասնագիտական հանրության, ֆրանսահայ համայնքի ներկայացուցիչներ, հյուրեր։
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն իր ելույթում շեշտել է` ցուցահանդեսը հնարավորություն է` ծանոթանալու Փարաջանով արվեստագետին՝ իբրև ոչ կինոգործիչ. «Նրա ստեղծած կոլաժների և պատկերների միջոցով մենք հնարավորություն կունենանք բացահայտելու Փարաջանովի՝ սիմվոլիզմով հարուստ, իրեն բնորոշ աշխարհը: Կան մարդիկ, ում կենսագրությունը գրել է ժամանակը, իսկ մնացած ամեն ինչ իրենք ինքնուրույն են մտածել։ Այսօր մենք հավաքվել ենք` մեր սերը նվիրելու Փարաջանովին, որը հաճախ սիրում էր կրկնել, թե աշխարհից վրեժխնդիր կլինի սիրով»։
Ցուցադրությունների պաշտոնական բացմանը ելույթներով հանդես են եկել նաև ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի մշակույթի հարցերով տեղակալ Էռնեստո Օտտոնեն, Ֆրանսիայում Հայաստանի արտակարգ և լիազոր դեսպան Հասմիկ Տոլմաջյանը և ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում Վրաստանի մշտական ներկայացուցիչը։
Իրենց ելույթներում նրանք կարևորել են Սերգեյ Փարաջանով արվեստագետին և նրա ստեղծագործական ժառանգությունը։ Էռնեստո Օտտոնեն խոսել է Փարաջանովի՝ համաշխարհային ժառանգության մաս լինելու և մշակութային բազմազանության լավագույն օրինակ հանդիսանալու մասին։
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը շրջել է ցուցադրության տաղավարում, ծանոթացել «Կինոյի տաճար» ինստալյացիային և Փարաջանովի կոլաժների և լուսանկարների ցուցադրությանը։
Փարիզ կատարած պաշտոնական այցի ընթացքում ԿԳՄՍ նախարարի գլխավորած պատվիրակության անդամներն այցելել են Փարիզի Պանթեոն, հանդիպում ունեցել տնօրեն Բարբարա Վոլֆերի հետ, ինչպես նաև դիտել ֆրանսիական դիմադրության շարժման մարտիկ, Ֆրանսիայի ազգային հերոս, հայ բանաստեղծ Միսաք Մանուշյանին նվիրված ցուցադրությունը։ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել Ֆրանսիայի կառավարությանը՝ մեր հայրենակցի գործունեությունն արժևորելու և բարձր գնահատականի արժանացնելու համար:
Հայկական պատվիրակությունը հարգանքի տուրք է մատուցել Միսաք Մանուշյանի հիշատակին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ