ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կամավոր ատեստավորմանը պատրաստվելու ընթացքում վերաթարմացրի գիտելիքս. ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ

Ապրիլի 8, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

Անահիտ Բադալյանը շուրջ 40 տարի աշխատում է Հրազդանի Հակոբ Պարոնյանի անվան թիվ 12 հիմնական դպրոցում՝ որպես ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ։ Նա միջին մասնագիտական կրթությամբ ուսուցիչներից է, և 2023 թվականը որոշիչ էր նաև նրա համար:

«Թեև արդեն թոշակառուի տարիքի եմ և մանկավարժական գործունեության երկարատև տարիների ընթացքում հասցրել եմ իմ ավանդն ունենալ սերունդների կրթման կարևոր գործում, բայց ես ինձ դեռ շատ երիտասարդ եմ զգում և ուզում եմ աշխատել։ Այդ իսկ պատճառով որոշեցի փորձել ուժերս՝ գնալ կամավոր ատեստավորման, և հաջողելու դեպքում, շարունակել աշխատանքս դպրոցում»,- ասում է ուսուցչուհին։

Անահիտ Բադալյանը, հաղթահարել է կամավոր ատեստավորման շեմը` ապահովելով 67 տոկոս արդյունք և արդեն նախորդ տարվանից սկսած՝ բարձրացված դրույքաչաձով աշխատավարձ է ստանում։ Ասում է՝ թեև կամավոր ատեստավորման համար տրված գրականության ցանկը ծավալուն էր և դժվարհասանելի, այդուհանդերձ փորձել է պատշաճ պատրաստվել։

«Իմ ուսանողության տարիներին ես լավ կրթություն եմ ստացել և կամավոր ատեստավորմանը պատրաստվելու ընթացքում վերաթարմացրի գիտելիքս, նաև նոր մեթոդների ու մոտեցումների ծանոթացա, որոնք այսօր կիրառում եմ դասապրոցեսում։ Դրանք ինչ-որ առումով նաև հեշտացրել են գործս՝ օրվա դասը աշակերտների համար առավել ընկալելի դարձնելով»,- պատմում է ուսուցչուհին։

Նրա խոսքով՝ կամավոր ատեստավորմանը դիմել է անվստահությամբ, քանի որ անորոշությունը, լարվածությունը խանգարում էին․ «Սակայն այսօր հասկանում եմ, որ կարող էի ավելին։ Հիմա մտածում եմ դիմել նաև առաջիկա փուլին՝ միավորներս բարելավելու հաստատակամությամբ։ Կոլեգաներիս ևս խորհուրդ եմ տալիս դիմել, փորձել ուժերը և օգտվել տրված հնարավորությունից։ Ճիշտ է՝ թեստերում անճշտություններ կային, որոնք ավելորդ շփոթություն էին առաջացնում, բայց կարևորը դրանք շտկվեցին։ Կարծում եմ՝ հաջորդ փուլերում կամավոր ատեստավորման գործընթացը բոլոր կողմերի համար առավել թեթև և խնդիրներից հնարավորինս զերծ կլինի»,- խոսքը եզրափակում է Հրազդանի հմ․ 12 հիմնական դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցչուհին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…