ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Երիտասարդ արվեստագետների համար ոգեշնչման աղբյուր եք. Դանիել Դանիելյանը հանդիպել է Սիմոն Աբգարյանին

Ապրիլի 9, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր հանդիպել է թատրոնի և կինոյի ֆրանսահայ դերասան և բեմադրող Սիմոն Աբգարյանի հետ:

Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի տնօրեն Վարդան Մկրտչյանը:

Անվանի արվեստագետը ստեղծագործական խմբով գտնվում է Հայաստանում և պատրաստվում է Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնի բեմում ներկայացնել իր հեղինակած և բեմադրած «Էլեկտրան՝ գետնախորշերից» պիեսը: Այն գրված է հունական ողբերգության մոտիվներով և արժանացել է «Մոլիերի» երեք մրցանակի՝ «Հանրային թատրոնի լավագույն պիես», «Լավագույն բեմադրություն» և «Լավագույն ֆրանսախոս դրամատուրգ» գլխավոր անվանակարգերում:

«Դուք մերօրյա երիտասարդ արվեստագետների համար ոգեշնչման աղբյուր եք, իսկ Ձեր անցած ճանապարհը՝ չափազանց ուսուցողական: Շատ ուրախ ենք, որ հայ հանրությունը Ձեր ստեղծագործությանը հաղորդակից դառնալու հնարավորություն կունենա»,- նշել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը:

Ներկայացնելով Հայաստանում նախատեսվող ծրագրերը՝ Սիմոն Աբգարյանը նշել է, որ պիեսը բեմադրվելու է Երևանում և Գյումրիում: Նոր նախագիծ է պլանավորվում նաև Սոս Սարգսյանի անվան համազգային թատրոնի հետ:

«Արվեստագետներն էլ զինվորների պես պետք է միասնական լինեն՝ որպես մի առողջ մարմին՝ ցույց տալու, թե ինչ լուրջ ու կարևոր ոլորտ է թատրոնը: Պետք է ապահովել դերասանների շփումը և փորձի փոխանակումը՝ հատկապես երիտասարդների համար ինքնարտահայտման հնարավորություններ ստեղծելով»,- նշել է Սիմոն Աբգարյանը: Հանդիպման ընթացքում ԿԳՄՍ փոխնախարարը համառոտ ներկայացրել է թատրոնի ոլորտում նախատեսվող պետական ծրագրերը, մասնավորապես՝ տոմսային միասնական հարթակ ստեղծելու և թատրոնի քննադատական մշակույթ ձևավորելու հեռանկարները:

Դանիել Դանիելյանը հաջողություն է մաղթել Սիմոն Աբգարյանին նոր նախաձեռնության մեկնարկի ճանապարհին և հույս հայտնել, որ Հայաստանում իրականացվող ծրագրերը կլինեն շարունակական:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)