Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնում մեկնարկել է Տարածքային մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնների մասնագետների վերապատրաստման եռօրյա դասընթաց՝ ուղղված արտթերապիայի միջոցով Լեռնային Ղարաբաղից բռնի տեղահանված երեխաների, փախստականների հոգեբանական աջակցությանը:
Ծրագիրն իրականացվում է Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատան աջակցությամբ:
Մեկնարկի միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը:
Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին՝ ընդգծելով, որ Հայաստանի համար բարդ ժամանակաշրջան է` հաշվի առնելով Լեռնային Ղարաբաղից շուրջ 120000 մեր հայրենակիցների բռնի տեղահանումը:
«Բարդ ժամանակաշրջան է նաև կրթական համակարգի համար՝ հաշվի առնելով, որ բռնի տեղահանված երեխաներն ամենախոցելի խմբերից մեկն են: Կառավարության կողմից իրականացվում են տարբեր ծրագրեր՝ դպրոցականներին և ուսանողներին առավել սահուն ներգրավելու կրթական համակարգ: Սակայն որակյալ ակադեմիական կրթություն ապահովելուն զուգահեռ՝ կարևոր է նաև հաշվի առնել, թե հոգեհուզական ինչպիսի իրավիճակում են գտնվում մեր սովորողները և ապահովել նրանց համար համապատասխան հոգեբանական աջակցություն»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը և հայտնել, որ այս տարվա սեպտեմբերից բոլոր դպրոցներում ներդրվել է հոգեբանի հաստիքը, ինչը ենթադրում է որոշակի աջակցություն դպրոցում սովորողներին:
«Սակայն հաշվի առնելով, որ սթրեսային վիճակում գտնվող երեխաների հետ աշխատանքն այլ առանձնահատկություն ունի, վստահ եմ՝ այս դասընթացի շրջանակում մասնագետների ձեռք բերած գիտելիքները նպաստելու են երեխաների հետ աշխատանքի բարձր արդյունավետությանը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը և շնորհակալություն հայտնել ԱՄՆ դեսպանատանն այս ծրագրին աջակցելու համար:
Նա նշել է, որ թիրախային միջամտությանն ուղղված ծրագրերը շատ կարևոր են և հավաստում են համագործակցության շարունակականության մասին:
Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը վերահաստատել է ԱՄՆ կառավարության հանձնառությունը՝ սատարելու Հայաստանի Հանրապետությանն ավելի կայուն և ամուր հասարակություն ձևավորելու գործում, ինչին ուղղված ևս մեկ քայլ է այս ծրագիրը:
«Տեղահանությունը սթրես է թե՛ մեծահասակների, թե՛ երեխաների համար: ԱՄՆ փորձագիտական կարողությամբ մենք ցանկանում ենք օգնել Հայաստանին՝ նպաստելով մասնագետների շրջանում կարողությունների ձևավորմանը և սատարելով տեղահանված բնակչության կարիքներին»,- ասել է դեսպանը:
Դասընթացի շրջանակում արտթերապիայի և էքսպրեսիվ թերապիայի նոր հմտություններ կփոխանցվեն ոլորտի մասնագետներին՝ հարստացնելով կարողությունների գործիքակազմը։ Վերապատրաստումները լինելու են կարիքի վրա հիմնված, ուսումնասիրվելու են արտթերապիայի մոտեցումները, ձևերը, նպատակները: Մասնակիցները գիտելիքներ կստանան տարբեր միջամտությունների մասին, որոնք համահունչ են փախստականներին և տեղահանվածներին հոգեբանական աջակցության ցուցաբերելու հիմնարար սկզբունքներին։ Դասընթացը ներառում է նաև արտթերապիայի տարատեսակ միջամտությունների գործնական կիրառման առանձնահատկությունների վերաբերյալ բաղադրիչ։ Դասընթացավարը 25 տարվա մասնագիտական փորձառություն ունեցող Դեյվիդ Միտչելն է:
Դասընթացի ավարտին մասնակիցները կստանան վկայականներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ