ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Մասիսի թիվ 5 ավագ դպրոցում ներկա է եղել «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլի մեկնարկին:
Առաջին անգամ անցկացվող համաժողովն այսօր մեկնարկել է ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում՝ Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ: Վերջինիս մասնակցել է ՀՀ բոլոր մարզերի 700 ուսուցիչ, որոնք ներկայացրել են 611 զեկույց 4 թեմատիկ ուղղություններով՝
• ազգային դպրոցը կրթության և մշակույթի օջախ,
• կրթության դերը պետության զարգացման գործում,
• կարողունակահեն կրթությունը՝ քաղաքացիական հասարակության զարգացման խթան,
• կրթությունը թվային հասարակության մեջ. պետության մարտահրավերները, խնդիրները, հեռանկարները։
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, խոսելով համաժողովի նպատակների մասին, կարևորել է Երևանի և ՀՀ տարբեր մարզերի դպրոցների ուսուցիչների աշխատանքի տեսանելիության բարձրացումը և լավագույն փորձի փոխանակումը. «Առկա է շատ լավ փորձ, և կարևոր է, որ մեր ուսուցիչներն ունենան հարթակներ, որտեղ կարող են կիսվել այդ փորձով, սովորել մեկը մյուսից, ինչի արդյունքում կունենան նոր գաղափարներ և այլ դպրոցների իրենց գործընկերների հետ համագործակցության նոր հնարավորություններ»:
Նախարարի գնահատմամբ՝ երկխոսության ու համագործակցության ապահովումը հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի առաջնային նպատակներից է ինչպես սովորողների, այնպես էլ ուսուցիչների շրջանում: Ըստ նախարարի՝ նմանօրինակ նախաձեռնությունները խթանում են համագործակցային կարողունակությունը: «Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի կարևորագույն մոտեցումն այն է, որ դպրոցը միայն գիտելիք չէ, որ պետք է տա: Դպրոցը նաև պետք է համապատասխան արժեքներ և դիրքորոշումներ ձևավորի: Ընտրված թեման՝ «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում», ուղղված է արժեհամակարգի ձևավորմանը, մասնավորապես, թե ինչպես ու ինչ մեթոդներով և մոտեցումներով է դպրոցն իրագործում այդ կարևոր անելիքը»:
Ուսուցչական համաժողովի երկրորդ՝ հանրապետական փուլը կանցկացվի մայիսի վերջին՝ Հանրապետության օրվա շրջանակում՝ հաշվի առնելով այն գաղափարը, որ կրթությունը պետության զարգացման կարևորագույն հիմքերից է:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ ուսուցիչները կկիսվեն իրենց դիտարկումներով առ այն, թե ինչպես կարող է կրթությունը նպաստել պետության զարգացմանը, ինչպես է դպրոցներում իրականացվում քաղաքացու կերտումը, ինչպես է դպրոցը նպաստում երեխաների մոտ սեփական պետության և պետության շահերի գիտակցման ձևավորմանը: Համայնքային փուլից հետո կընտրվեն այն զեկույցումները, որոնք կներկայացվեն արդեն հանրապետական փուլին: Լավագույն զեկուցումների հեղինակները կստանան շնորհակալագրեր և պատվոգրեր, ինչպես նաև կապահովվի դրանց հանրայնացումը:
Նախարարի տեղեկացմամբ՝ ուսուցչական երկրորդ համաժողովը՝ նվիրված մանկավարժության և դասավանդման խնդիրներին, կանցկացվի Ուսուցչի օրվան ընդառաջ: Դրա հիմնական գաղափարը մանկավարժության, կրթության ոլորտում նոր մեթոդների ու մոտեցումների վրա կենտրոնանալն է, ինչը ևս, Ժաննա Անդրեասյանի դիտարկմամբ, շատ կարևոր է՝ կրթության որակի բարձրացման տեսանկյունից: ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ նմանօրինակ համաժողովների անցկացմամբ ամեն տարի կձևավորվեն նոր հարթակներ, որոնք ուսուցիչներին սեփական մտքերն ու գաղափարները կիսելու հնարավորություն կտան:
Ժաննա Անդրեասյանը նաև ընդգծել է՝ ուսուցչի մասնագիտական ստանդարտները սահմանելիս առանձնացվել են հետազոտող և վերապատրաստող ուսուցիչների ստանդարտները: Այս ստանդարտին հավակնող ուսուցիչների համար կարևոր են նմանօրինակ մասնագիտական համաժողովներին մասնակցությունը, զեկուցումների ներկայացումը: ԿԳՄՍ նախարարն ընդգծել է՝ նմանօրինակ համաժողովների մասնակցությունը, որպես մասնագիտական բնութագրիչ, անպայման հաշվի կառնվի տարակարգի շնորհման գործընթացում՝ հիշեցնելով, որ տարակարգը նաև մինչև 50% հավելավճարի հնարավորություն է ապահովում:
«Այսպիսի գործունեության արդյունքում ուսուցիչները հնարավորություն կունենան լրացնելու անհրաժեշտ պահանջներն ու դիմելու տարակարգի համար՝ հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ հետազոտող և վերապատրաստող ուսուցիչները համապատասխանում են 3-րդ և 4-րդ տարակարգերին»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Համաժողովից հետո նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Մասիսի թիվ 5 միջնակարգ դպրոցի տնօրեն Ալինա Ազնավուրյանի ուղեկցությամբ շրջել է դպրոցի երկրորդ մասնաշենքում, որտեղ իրականացվում են վերակառուցման և հիմնանորոգման աշխատանքներ. դրանք արդեն ավարտական փուլում են: Երկրորդ մասնաշենքում կառուցվում են բնագիտական լաբորատորիա, մարզադահլիճ և այլ անհրաժեշտ ենթակառուցվածքներ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ