Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ ՀՀ 46 մենթոր դպրոցներում մեկնարկել է «Կրթության դերը պետության ամրապնդման գործում» ուսուցչական համաժողովի համայնքային փուլը:
Համաժողովի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է Երևանի թիվ 182 և 65 ավագ դպրոցներ:
Երևանի Գևորգ Էմինի անվան թիվ 182 ավագ դպրոցում Արաքսիա Սվաջյանը մասնակցել է համաժողովի բացման արարողությանը: ԿԳՄՍ փոխնախարարը ողջունել է մանկավարժներին և նշել. «Մենք այսօր կրթական բարեփոխումների բարդ ժամանակաշրջանում ենք գտնվում, երբ դպրոցում բազմաթիվ գործընթացներ ակտիվ փոփոխության մեջ են՝ իրենց հետ բերելով նաև որոշակի բարդություններ: Եվ ուսուցչական համաժողով անցկացնելու նպատակն է հնարավորություն տալ մանկավարժներին՝ կիսվելու իրենց լավագույն փորձով, բարձրացնելու այն խնդիրներն ու հիմնահարցերը, որոնց բախվում են այս ընթացքում, և գտնել անհանգստացնող հարցերի պատասխանները»: Նա շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին կատարած բարդ աշխատանքի համար՝ վստահեցնելով, որ համատեղ ջանքերով կհաջողեն կրթական բարեփոխումներում:
Ըստ Արաքսիա Սվաջյանի՝ արձանագրված հաջողությունները հուշում են ճիշտ ճանապարհով գնալու մասին, բայց միևնույն ժամանակ շատ կարևոր է լսել խնդիրները, որոնք պետք է գտնեն իրենց լուծման ուղիները. «Մենք շահագրգռված ենք լսելու մանկավարժների կարծիքները և անհանգստությունները, որոնք կարևոր ազդակներ են մեզ համար»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նա անդրադարձել է նաև հանրակրթության նոր չափորոշչի՝ Տավուշում արձանագրած հաջողությանը, որը, ըստ փոխնախարարի, մեծածավալ աշխատանքի արդյունք էր. «Հատկապես ոգևորիչ էր, որ գնահատողը միջազգային հեղինակավոր փորձագետներ են, որոնց եզրակացությամբ՝ Հայաստանը նմանատիպ կրթական փոփոխություն ունեցող երկրների շարքում աշխարհում լավագույններից մեկն է. եթե այլ երկրներում արձանագրվել է 3-4 ամսվա կրթական աճ, ապա մեզ մոտ՝ 6 ամսվա»: Այս համատեքստում Արաքսիա Սվաջյանն ընդգծել է մենթոր դպրոցների դերը՝ փորձի տարածման և ուսուցիչների ձայնը լսելի դարձնելու տեսանկյունից:
Նախարարի տեղակալը նաև նշել է՝ մոտ մեկ տարի առաջ Էստոնիայի Հանրապետությունում ծանոթացել է կրթության ոլորտում կիրառվող փորձին, որը կարող է օգտակար լինել մեր երկրում պետական չափորոշչով նախանշված վերջնարդյունքը ձևավորելու տեսանկյունից. «Էստոնիայում հանրակրթության ոլորտում կիրառվում է միջառարկայական մոդելը, որն ամբողջովին փոխում է երեխայի աշխարհընկալումը և սովորելու մոտիվացիան: Էստոնական դպրոցների կառավարման մեջ մեծ են նաև ծնողների դերակատարությունը, ծնողների՝ իրենց երեխաների ուսման հանդեպ պահանջատեր լինելը, նրանց արձագանքները, որոնք էլ ավելի են պարտավորեցնում ուսուցիչներին վերապատրաստվել՝ նոր մարտահրավերներին պատրաստ լինելու համար»:
Համաժողովի խորագրի մասին խոսելով՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն ասել է՝ հաջողակ մարդ դառնալու գործընթացում անգնահատելի դեր ունի դպրոցը, և ուսուցչական համաժողովի խորագիրը պետության ուժեղացման համատեքստում է ընտրվել:
Արաքսիա Սվաջյանն այցելել է նաև Երևանի Լեոյի անվան թիվ 65 ավագ դպրոց, շրջել աշխատարաններում, լսել ուսուցիչների զեկուցումները և հանդես եկել ողջույնի խոսքով:
Համաժողովին մասնակցել են ՀՀ բոլոր մարզերից 700 ուսուցիչներ, որոնք ներկայացրել են 611 զեկուցումներ՝ սահմանված 4 թեմատիկ ուղղություններով։
Համաժողովի ուղղություններն են՝
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ