ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կարողունակահեն դաս

Ապրիլի 29, 2024
Դպրոցական անցուդարձ

Կարողունակահեն հայեցակետը և գնահատման նոր մեթոդաբանությունը ենթադրում է ստեղծագործական մոտեցում, ինտեգրված պարապմունքների կազմակերպմանը:

Հմտությունների և վերաբերմունքի նպատակային կիրառումը, կարիքներ ու ցանկություններ բավարարող համակարգեր ստեղծելու տեխնոլոգիական ռեսուրսների ներդրումը ԹԳՀԳ առարկայի համապատասխանող թեմատիկայում ծառայում է գաղափարը գործողության վերածելու նախաձեռնողականության ձևավորմանը:

Ահա և վերոգրյալը տեղայնացնում է դասվար Արևիկ Հայրապետյանը, «Տեխնոլոգիա» և «Թվային գրագիտություն և համակարգչային գիտություն» առարկաների համակցված դասի ընթացքում:

2-րդ «բ» դասարանի փոքրիկ խոհարարներն իրենց հմուտ ու ստեղծագործ դասվարի կառուցած քայլաշարով պատրաստում են սենդվիչ:

Բաղադրատոմսի պարզունակ ալգորիթմի միջոցով դասարանախումբն արձանագրեց ցանկալի արդյունք՝ եթե ռոբոտը լիներ խոհարար, կարելի է ստեղծել խոհարարական ալգորիթմներ և նրան գործի դնել:

Աշակերտները կարողացան փոփոխված պայմաններում կատարել գիտելիքների և կարողությունների կիրառում. կատարեցին անհատական և խմբային տարաբնույթ ընդհանրացնող ու համակարգող առաջադրանքներ:

Կապանի N 5 հիմնական դպրոց