ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանի շնորհավորական ուղերձը Պարի միջազգային օրվա կապակցությամբ

Ապրիլի 29, 2024
Մշակութային լուրեր

Պարարվեստի հարգելի՛ ներկայացուցիչներ,

Այսօր աշխարհում նշվում է Պարի միջազգային օրը՝ ի նշանավորումն արվեստի այս գեղեցիկ ճյուղի և դրա երախտավորների։

Պարը ոչ միայն արվեստ է, այլև հաղորդակցման լեզու, որով հարաբերվում են բոլոր ազգերն ու հասարակությունները։

Հայկական պարն իր ոգեշունչ բովանդակությամբ, բազմաշերտ ասելիքով արտացոլում է մեր հազարամյակների պատմություն ունեցող հարուստ մշակութային ժառանգությունը, որը սերունդների համար միշտ բացահայտելու խորքեր ունի։ Պարը նաև այն պարզ ճանապարհն է, որով մենք մեզ ճանաչելի և ընկալելի ենք դարձնում աշխարհին։

Առանձնակի շնորհավորում եմ պարարվեստի մեր երախտավորներին տարիների անձնվեր աշխատանքով ոլորտը զարգացնելու, ազգային պարը պահպանելու և հանրահռչակելու, մեզ պարի լեզվով աշխարհին հաղորդակից դարձնելու համար։

Պարարվեստի սիրելի՛ գործիչներ, դուք մեր երկրի հավատարիմ դեսպաններն եք թե՛ Հայաստանում, թե՛ նրա սահմաններից դուրս, որովհետև պարն այն ամենահասկանալի լեզուն է, որով ներկայացնում եք մեզ՝ որպես քաղաքակրթական մեծ ժառանգության կրողի։ Պարը նաև այն միջոցն է, որի շնորհիվ հաղորդակցվում ենք այլ մշակույթ կրողների հետ՝ արժանապատվորեն հանդես գալով նրանց բեմերում։

Մշակույթի ռազմավարության առանցքում կարևորելով արվեստի տարբեր ճյուղերի, այդ թվում՝ պարի զարգացումն ու խրախուսումը՝ պետությունն իրականացնում է մի շարք առաջնային ծրագրեր։ Դրանցից է միջազգային հեղինակավոր փառատոների մասնակցած և մրցանակի արժանացած մշակույթի գործիչներին պարգևատրելու քաղաքականությունը, որի նպատակն է ոգևորել, մշտապես խրախուսել և ըստ արժանվույն գնահատել ոլորտի երախտավորներին։

Բազմաթիվ ծրագրերով ԿԳՄՍ նախարարությունը նաև աջակցում է ազգագրական և ժողովրդական համույթների գործունեությանը, բալետային ներկայացումների, ժողովրդական պարերի նոր բեմադրությունների իրականացմանը, ժամանակակից պարարվեստի առաջընթացին։

Պարարվեստի սիրելի՛ գործիչներ, մաղթում եմ ստեղծագործական նոր վերելքներ, լեփ-լեցուն դահլիճներ ու պարը միշտ սիրելու ու սիրելի դարձնելու կամք։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)