ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը հանդիպել է «Գիտուժ» նախաձեռնության ներկայացուցիչներին՝ քննարկելու վերջինիս նախաձեռնած «Գիտության շաբաթ» փառատոնի ծրագիրն ու կազմակերպական հարցերը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը և Գիտությունների ազգային ակադեմիայի նախագահ Աշոտ Սաղյանը:
«Գիտուժի» անդամները ներկայացրել են «Գիտության շաբաթ» փառատոնի նախնական ծրագիրը՝ նշելով, որ հիմնական նպատակը գիտության հանրահռչակումն է՝ հանրության շրջանում գիտնականի դերի և գործունեության վերարժևորումը: Այս համատեքստում հատկապես կարևորվել է հանրակրթական դպրոցների հետ համագործակցությունը՝ դպրոցականների և նախակրթարանների սաների ներգրավումը միջոցառումներում, ինչպես նաև ուսուցիչների ակտիվությունը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհակալություն հայտնելով, նախաձեռնության համար, նշել է, որ առաջարկվող ծրագիրը բովանադակային առումով համընկնում է գիտության ոլորտում պետության վարած քաղաքականությանը:
«Վերջին շրջանում մենք իրականացնում ենք բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք միտված են հանրակրթական դպրոցներում գիտության հանդեպ հետաքրքրության մեծացմանը: Այս համատեքստում շատ կարևոր է, որ գիտության հանրայնացմանն ուղղված միջոցառումները դառնան ամենամյա և իրականացվեն դպրոցների հետ համատեղ՝ որպես կրթական ծրագրի կարևոր փուլ: Գիտության զարգացումը և հանրայնացումը ռազմավարական ուղղություն է. գիտության մասին պետք է շատ խոսել ամենատարբեր հարթակներում և ձևաչափերով, որպեսզի արդյունքում կարողանանք հանրային վարքականոն ձևավորել»,- ասել է նախարարը: Նրա խոսքով՝ գիտության հանրայնացմանն է միտված նաև 4-րդ անգամ անցկացվող Համադպրոցական գիտության փառատոնը, որն իրականացվում է ԿԳՄՍՆ-ի կողմից, ինչպես նաև Գիտությունների ազգային ակադեմիայի կազմակերպած «Գիտություն» ցուցահանդեսը, և այլ միջոցառումներ: Նախարարը նաև կարևորել է կազմակերպվող այդօրինակ միջոցառումների արդյունավետության չափելիության մեխանիզմների մշակումը:
Նշվել է, որ «Գիտության շաբաթ» փառատոնն անցկացվելու է Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի և Գիտությունների ազգային ակադեմիայի հետ համագործակցությամբ:
Քննարկման ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև ուսուցիչներին որպես թիրախային լսարան ընդգրկելու կարևորությանը՝ նրանց հմտությունները զարգացնելու, գիտության ոլորտում եղած հնարավորությունների մասին դպրոցներին իրազեկելու առումով: Քննարկվել են միջոցառման անցկացման վերաբերող մի շարք կազմակերպչական հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ