ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պարգևատրվել են պարարվեստի ոլորտի երախտավորները

Ապրիլի 30, 2024
Մշակութային լուրեր

Պարի միջազգային օրվա կապակցությամբ Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնում տեղի է ունեցել համերգ՝ «Պարողների օրը պարողների համար» խորագրով:

Համերգին հետևել են ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, Երևանի քաղաքապետ Տիգրան Ավինյանը, նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, պաշտոնատար այլ անձինք:

Պարարվեստի ոլորտի զարգացման գործում ունեցած նշանակալի ավանդի համար մի շարք գործիչներ (ցանկը կցվում է) ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և Երևանի քաղաքապետարանի կողմից պարգևատրվել են մեդալներով և պատվոգրերով:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, շնորհավորելով ոլորտի նվիրյալներին մասնագիտական տոնի առթիվ, նշել է՝ պարը նաև աշխարհին նայելու գեղագիտական ձև է, որը հատկապես կարևոր է երեխաների կրթության և զարգացման համար: Նախարարը շեշտել է՝ Պարի միջազգային օրը ևս մեկ առիթ է ընդգծելու այն ամենօրյա մեծ աշխատանքը, որն արվում է պարարվեստի գործիչների կողմից:

«Ամեն օր դուրս գալ բեմ, ջերմություն ու տրամադրություն փոխանցել մարդկանց, իհարկե, մեծ շնորհ է, որը պետք է գնահատվի: Վստահ եմ՝ մեր երախտագիտության խոսքն ու փոքրիկ գնահատանքը ևս մեկ անգամ կարժևորեն ձեր վաստակը, ու կլինի ոգևորության առիթ՝ աշխատանքը շարունակելու և մեծ հաջողություններ գրանցելու համար»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Երեկոյին ելույթներով հանդես է եկել Հայաստանի ազգային նվագարանների պետական նվագախումբը՝ հայկական և միջազգային պարեղանակների երաժշտական կատարումներով:

Երեկոյի ընթացքում կատարումներով հանդես են եկել Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջի ուսանողները, երգարվեստի ներկայացուցիչներ։

Համերգը կայացել է ժողովրդական երաժշտության և պարի ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ և Երևանի քաղաքապետարանի աջակցությամբ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)