ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության և Միավորված ազգերի կազմակերպության զարգացման ծրագրի (ՄԱԶԾ) համագործակցության շրջանակում այսօր ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր, որով «Edu2Work» էլեկտրոնային հարթակը պաշտոնապես փոխանցվել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը։
Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ու Հայաստանում ՄԱԶԾ մշտական ներկայացուցիչ Նաթիա Նացվլիշվիլին:
Միաժամանակ հայտարարվել է «Հայաստանի մարզաբնակ երիտասարդների զբաղվածության և տնտեսական հնարավորությունների բացահայտում» ծրագրի այս փուլի ամփոփման մասին, որն իրականացվել էր ՄԱԶԾ Հայաստանի ԿԶՆ ֆինանսների և սոցիալ-տնտեսական պորտֆելների համատեղ նախաձեռնությամբ։ «Edu2Work» էլեկտրոնային հարթակը ստեղծվել է նշված ծրագրերի շրջանակում:
2022 թվականի ապրիլին մեկնարկած ծրագիրը նպատակ ուներ աջակցելու Հայաստանի մարզերում երիտասարդների կրթական հնարավորությունների բարելավմանը, նրանց ներուժի իրացմանը, կրթությունից աշխատաշուկա անցման դյուրինացմանը և հետագա բարեկեցության ապահովմանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն իր խոսքում կարևորել է Միավորված ազգերի կազմակերպության զարգացման ծրագրի հետ արդյունավետ համագործակցության շարունակականությունը. «Այս տարիների ընթացքում միասին կարողացել ենք ձևավորել ընդհանուր ընկալում, պատկերացում և գործիքակազմ, որը հնարավորություն է տալիս հետագա աշխատանքներն իրականացնել այնպիսի մի կարևոր խնդրի շուրջ, որը մեր շրջանավարտների հետագա զբաղվածության ապահովումն է: Մասնագիտական զբաղվածության խնդիրը ՀՀ կրթության զարգացման պետական ծրագրի կարևորագույն թիրախներից է: Նպատակադրել ենք, որ 2030 թվականին մասնագիտական կրթության և ուսուցման, ինչպես նաև բուհական համակարգի շրջանավարտների առնվազն 90 տոկոսն իրենց մասնագիտությամբ կարողանալու են աշխատանք գտնել: Մեծածավալ այս խնդրի լուծումն առաջին հերթին պահանջում է տվյալներ, վերլուծություն, որի հիման վրա էլ կկարողանանք համադրել մեր քաղաքականութան արդյունավետությունը»:
Կարևորելով ճշգրիտ տվյալների վրա հիմնված վերլուծությունների առկայությունը պետական քաղաքականության համատեքստում՝ Ժաննա Անդրեասյանը ընդգծել է՝ «Edu2Work» հարթակի միջոցով հնարավոր է մեծածավալ տվյալներ ստանալ, որոնց հիման վրա կատարվող վերլուծություններից կբխեն կայացվող որոշումները:
«Այդ տվյալները նաև մեր ուսումնական հաստատությունների համար են: Կառավարության ծրագրով մենք կարևորագույն բարեփոխումներ ենք սկսել նաև մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում, որտեղ մեր ամենակարևոր խնդիրներից են մասնագիտությունների ցանկերի վերանայումը, ընդունելության տեղերի բաշխման սկզբունքների որոշումը՝ հիմնվելով տվյալ տարածաշրջանի և ամբողջ երկրի տնտեսության կարիքների վրա: Այս տվյալները գալիս են սպասարկելու այդ խնդիրների նպատակային լուծմանը: Հարթակը նաև որպես գործիք հնարավորություն է տալիս օգտագործել ամենանորարար տեխնոլոգիաները, արհեստական բանականության և դրա գործիքակազմի ընձեռած հնարավորությունները, ինչը ևս մեկ քայլով մեզ մոտեցնում է տեխնոլոգիական նորարարությունների կիրառման հմտությունների ու կարողությունների զարգացմանը: Շատ մեծ պատասխանատվությամբ ենք մոտենում այս հարցին և պատրաստակամ ենք շարունակելու հարթակի պահպանումը՝ քայլեր ձեռնարկելով վերջինիս զարգացման ուղղությամբ: Բոլոր աշխատանքներն արդյունավետ են, եթե դրանք անընդհատ զարգանում և լրամշակվում են».- ասել է ԿԳՄՍ նախարարն ու համոզմունք հայտնել՝ պետությունը, ստանձնելով հարթակը պահպանելու, օգտագործելու և զարգացնելու հանձնառությունը, կբացահայտի նաև հարթակի կիրառման նոր հնարավորությունները:
Միջոցառմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել նաև ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը, Հայաստանում ՄԱԶԾ մշտական ներկայացուցիչ Նաթիա Նացվլիշվիլին։ Վերջինս ընդգծել է՝ «Edu2Work» հարթակը կարևոր խնդիր է լուծում հատկապես երիտասարդների շրջանում գործազրկության մակարդակի նվազեցման առումով:
Հիշեցնենք՝ «Edu2Work» հարթակը ստեղծվել է արագ փոփոխվող աշխատաշուկայի և Հայաստանում աշխատուժի պահանջարկի ու առաջարկի շարունակական անհամապատասխանությունը հավասարակշռելու նպատակով: Հարթակը վերլուծում է աշխատանքի հազարավոր հայտարարություններ՝ թույլ տալով ստանալ աշխատաշուկայի պատկերն իրական ժամանակում, մշակել փաստահեն քաղաքականություններ և ավելի տեղեկացված որոշումներ կայացնել կարիերայի վերաբերյալ։ Հարթակն օգտագործում է նորարար տեխնոլոգիաներ` սկսած աշխատանքի առցանց հայտարարությունների ավտոմատացված հավաքագրումից մինչև վերլուծություն՝ աշխատաշուկայի ամբողջական պատկերը ցուցադրելու համար։
«Ուրախ եմ, որ միասին ստեղծել ենք թվային համակարգ մարտահրավերների լուծման համար: Թվայնացումը, նորարարությունը կայուն զարգացման կարևոր գործիքներից է»,- ասել է Նաթիա Նացվլիշվիլին՝ շնորհակալություն հայտնելով ՀՀ ԿԳՄՍ և Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարություններին՝ արդյունավետ և պատասխանատու գործընկերության համար:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ հարթակը կարևոր գործիք է ժամանակակից աշխարհում և միտված է կրթություն-աշխատաշուկա կապի սերտացմանը, որը մարտահրավեր է ոչ միայն Հայաստանում, այլև՝ ամբողջ աշխարհում:
«Կրթական համակարգի խնդիրն է մշտապես լինել համահունչ աշխատաշուկայի՝ դինամիկ զարգացող պահանջներին: Հարթակն ուղղված է ոչ միայն պոտենցիալ գործատուներին և գործ փնտրողներին, այլև՝ հենց կրթական հաստատություններին, ինչը շատ կարևոր է: Կրթություն-աշխատաշուկա կապն ավելի անմիջական դարձնելու տեսանկյունից սա առանցքային շեշտադրում է»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը:
Նշենք, որ «Edu2Work» հարթակի սպասարկումն իրականացնելու է ԿԳՄՍՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը/ ԿՏԱԿ/:
ԿՏԱԿ տնօրեն Արտակ Պողոսյանը միջոցառման ընթացքում ներկայացրել է հարթակի գործունեությունը, ինչպես նաև պատասխանել քոլեջների և ուսումնարանների ներկայացուցիչների՝ համակարգի գործունեության վերաբերյալ հարցերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ