«ԿԶՆԱԿ» հիմնադրամի նախաձեռնությամբ ապրիլի վերջին տասնօրյակում անցկացվել է «Իմ կյանքը համայնքում» աշակերտների փոխանակման ծրագրի հերթական փուլը:
Ծրագրին մասնակցել են ՀՀ բոլոր մարզերի և Երևանի 38 հանրակրթական դպրոցներ: Ընդ որում՝ առաջին անգամ ծրագրում ընդգրկվել են ՀՀ բոլոր մարզերը:
Ծրագրի շրջանակում տարբեր մարզերի 14-16 տարեկան սովորողներ 1 շաբաթով հյուրընկալվել են այլ համայնքում, կրթությունը շարունակել տվյալ համայնքի դպրոցում, բնակվել հյուրընկալ ընտանիքներից մեկում: Ուսումնական գործընթացից բացի՝ մասնակից դպրոցները նաև ճանաչողական այցեր և էքսկուրսիաներ են անցկացրել: Հյուրընկալող դպրոցներում իրականացվել են նախագծային ծրագրեր, գործել են խմբակներ, որոնց մասնակցել են հյուրընկալվող աշակերտները:
5-րդ անգամ անցկացվող ծրագիրը մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել դպրոցականների շրջանում: Հիմնական նպատակը հայրենաճանաչությունն է, տեղանքի, մշակույթի, պատմության, տարբեր մարզերի մշակութային կյանքի և ավանդույթների ուսումնասիրությունը, սոցիալականացումը:
Նոր Հաճնի ավագ դպրոցը, օրինակ, համագործակցել է Տավուշի մարզի Աչաջուր գյուղի միջնակարգ դպրոցի հետ՝ հյուրընկալելով 10-րդ դասարանի սովորողներին: Ի նշան բարեկամության՝ դպրոցում կազմակերպվել է ծառատունկ:
Արմավիրի մարզի Բաղրամյանի միջնակարգ դպրոցը հյուրընկալել է Աշտարակի Վարդգես Պետրոսյանի անվան հիմնական դպրոցի աշակերտներն: Միևնույն ժամանակ, Վ. Պետրոսյանի դպրոց հյուր եկած աշակերտներն այցելել են Աշտարակի Կոմիտասի անվան քաղաքային այգի, Աշտարակի Սուրբ Մարիանե եկեղեցի, ստացել քահանայի օրհնությունը և մասնակցել հոգևոր զրույցի:
Տավուշի մարզի Կայանի միջնակարգ դպրոցը կրթաճանաչողական էքսկուրսիա է կազմակերպել դեպի Մակարավանք, որի ընթացքում երեխաները ծանոթացել են վանքի պատմությանը։
Կոտայքի մարզի Կապուտանի միջնակարգ դպրոցը հյուր եկած աշակերտների համար կազմակերպել է էքսկուրսիա դեպի Գեղարդ և Գառնի:
Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցը ծրագրին մասնակցում է 5-րդ անգամ՝ ընդունելով 5 մարզերի 6 դպրոցների 13 աշակերտների։ Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 19 աշակերտ էլ մեկնել է 8 մարզերի 11 դպրոցներ:
Գեղարքունիք գյուղի դպրոց այցելած 11-րդ դասարանցիները մասնակցել են «Երկրաչափություն» առարկայից «Շարժում» թեմայի ուսուցմանը, ապա կարողացել են այդ թեման կապել ազգային խաղերից մեկի` հոլի հետ: Դասերից հետո այցելել են «Աժդահակ» սոցիալ-բնապահպանական կենտրոն, համայնքի տեսարժան վայրեր:
Բաղրամյանի դպրոցի աշակերտների համար կազմակերպվել է էքսկուրսիա դեպի Արմավիրի մարզի հիմնական տեսարժան վայրեր:
Եղվարդի ավագ դպրոց ժամանած երեխաներն իրենց նոր դասընկերների և ուսուցիչների հետ եղել են Ծաղկաձորում, Գառնիում, Գեղարդում:
Արզափի դպրոցի աշակերտներն ապրիլի 24-ին ծաղիկներ են խոնարհել գյուղի հուշարձանին՝ ի հիշատակ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակի, այցելել են Սուրբ Վարդան մատուռ:
Եղեգնավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտներն այցելել են Արարատ քաղաք, որտեղ Վազգեն Սարգսյանի տուն-թանգարանում ծանոթացել են սպարապետի կյանքին և գործունեությանը:
Տավուշի մարզի Կայանի դպրոցի աշակերտները ևս ծաղիկներ են խոնարհել ցեղասպանության զոհերի հուշարձանին, ապա այցելել են Իջևանի երկրագիտական թանգարան, ծանոթացել Իջևանի պատմության ու աշխարհագրության վերաբերյալ հետաքրքիր նյութերի։
Վայոց ձորի մարզի Վերնաշենի դպրոցի աշակերտներն ապրիլի 24֊ին քայլերթ են կազմակերպել դեպի Սպիտակավոր վանական համալիր, որտեղ հիշատակել են 1915 թվականի անմեղ զոհերի հիշատակը:
ԿԶՆԱԿ հիմնադրամը ծրագրի հանրայնացման նպատակով ստեղծել է նաև էջ Ֆեյսբուք սոցիհարթակում` https://www.facebook.com/groups/757920799305303, որտեղ բոլոր հրապարակումներն արվում են #իմկյանքըհամայնքում նշիչով:
«Իմ կյանքը համայնքում» աշակերտների փոխանակման ծրագիրը լինելու է շարունակական:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ