Այսօր կայացել է աշխատանք գտնելու և առաջարկելու առաջին մասշտաբային պետական հարթակի՝ e-work.am-ի պաշտոնական շնորհանդեսը:
Հարթակը նպատակ ունի կամուրջ ստեղծելու գործատուի և աշխատանք փնտրողի միջև, մեկտեղելու ՀՀ-ում առկա թափուր աշխատատեղերը, ինչպես նաև ամրապնդելու պետություն-գործատու-աշխատանք փնտրող կապը:
e-work.am-ի շնորհանդեսի շրջանակում տեղի է ունեցել նաև «Զբաղվածության մարտահրավերները թվայնացման դարաշրջանում» թեմայով պանելային քննարկում:
Քննարկման բանախոսներն էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Ռուբեն Սարգսյանը և Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարարի տեղակալ Գևորգ Մանթաշյանը:
Պանելային քննարկման առանցքում ևս e-work.am հարթակն էր. բանախոսներից յուրաքանչյուրը դրան անդրադարձել է իր համակարգման տիրույթի դիտանկյունից:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ կրթության ոլորտում ևս, ի թիվս այլ ոլորտների, թվայնացման ակտիվ գործընթացներ են իրականացվում ինչպես սովորողների, կրթական ծրագրերի, այնպես էլ դրանց մասին հավաստող փաստաթղթերի թվայնացման ձևաչափով:
«Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգում մենք բավականին համապարփակ ինֆորմացիա ունենք, սակայն այս պահին հանրակրթության մակարդակում է, որ կարող ենք փաստել 100-տոկոսանոց ծածկույթի մասին: Անցած տարվանից արդեն իսկ թվայնացվել են նաև ավարտական ատեստատները», - ասել է Արաքսիա Սվաջյանը՝ նշելով, որ ներկայում գործընթացներ են իրականացվում նախնական և միջին մասնագիտական, ինչպես նաև բուհական կրթության շրջանակում թվայնացման և տվյալների առավել հասանելիության ապահովման ուղղությամբ:
Առաջիկայում, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, թվային հարթակում ներկայացնելու են բոլոր ուսումնական հաստատությունները՝ իրականացվող դասընթացները, բուհերի, նախնական ու միջին մասնագիտական կրթության որակավորման փաստաթղթերը: Այս բոլոր տվյալները հետագայում հնարավոր կլինի կապել նաև e-work համակարգին, եթե դրա կարիքը լինի:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձ է կատարել նաև լրացուցիչ և շարունակական կրթության ոլորտում իրականացվող թվայնացմանը: Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ կրթության զարգացման ծրագրով նախատեսված է ունենալ ռեեստր, որտեղ հավաքագրված կլինեն երաշխավորված դասընթացները: Այս ուղղությամբ աշխատանքներն արդեն իրականացվում են:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն իր խոսքում անդրադարձել է նաև E-work-ի՝ որպես պահանջված մասնագիտությունների վերաբերյալ տեղեկատվություն ստանալու վերլուծական հարթակ դիտարկվելու հնարավորությանը:
Ի պատասխան «Որքանո՞վ կարող է այս հարթակն օգտակար լինել ԿԳՄՍ նախարարության համար՝ կրթության խնդիրները և դրա բովանդակության հետ կապված թեմաները ձևակերպելու տեսակետից» հարցին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը վստահություն է հայտնել, որ միանշանակ օգտակար կլինի, եթե հնարավոր լինի տեղեկատվություն ստանալ, թե որ մասնագիտությունների կարիքն ավելի շատ կա աշխատաշուկայում, և որ մասնագիտությունն ինչքանով է պահանջված: «Այս թեմայով մենք քննարկումներ ենք ունեցել Էկոնոմիկայի, Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ: Սա իսկապես կարևոր տեղեկատվություն է մասնագիտությունների տեղերի հատկացման, ինչպես նաև նոր մասնագիտությունների ներդրման առումով», - ասել է փոխնախարարը՝ ավելացնելով, որ այժմ կրթական համակարգում առկա են ժամանակավրեպ մասնագիտություններ, ինչպես նաև ձևավորվել են բնագավառներ, որոնց մասնագետների պատրաստման տեսանկյունից անելիքներ կան:
Նշենք, որ հարթակի շնորհանդեսից հետո մեկնարկել է «Աշխատանքի տոնավաճառ-2024»-ը, որին իրենց տաղավարներով մասնակցել են առաջատար գործատուներ՝ առողջապահության, արտադրության, հեռահաղորդակցության և այլ ոլորտներից: Տոնավաճառին մասնակցել է նաև Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ