Դպրոցականների շրջանում վազքի և առողջ ապրելակերպի մասսայականացման, ֆիզկուլտուրայի և սպորտի քարոզչության ապահովման նպատակով երրորդ անգամ ՀՀ Տավուշի մարզում՝ Դիլիջանի Պարզ լիճ տանող ճանապարհին, մայիսի 18-ին անցկացվել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» դպրոցականների թիմային խճուղավազք մրցաշարը:
Մրցաշարի հաղթողի տիտղոսը երրորդ տարին անընդմեջ նվաճել է Սյունիքի մարզի Կապանի թիվ 9 դպրոցը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Շիրակի մարզի Առափի գյուղի միջնակարգ դպրոցը: Երրորդ տեղում Վայոց ձորի մարզի Արենիի միջնակարգ դպրոցի թիմն է:
Հաղթողներին պարգևատրել են ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, ՀՀ առողջապահության նախարար Անահիտ Ավանեսյանը, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորել է շարունակական դարձող մրցումների առիթով և նշել․ «Այս մրցույթներն ինքներս մեզ այլ դիտանկյունից նայելու հնարավորություն են: Ես շատ եմ կարևորում հատկապես այն հանգամանքը, որ «Վարչապետի գավաթ» մրցաշարի հիմքում դպրոցականների համար թիմային տրամաբանությունն ենք դնում: Սա ցույց է տալիս, թե ինչպես է մեկի հաղթանակը դառնում մյուսինը, իսկ անհաջողությունը՝ բոլորի պատասխանատվությունը: Մեր երեխաները ցույց են տալիս հրաշալի թիմային աշխատանք ու համախմբվածություն»: Նա ընդգծել է, որ տարեցտարի ավելի խոր հարգանք է տածում ուսուցիչների և նրանց աշխատանքի նկատմամբ. «Ամենակարևոր գործող անձինք դուք եք, որ առավելագույնս մոտիվացնում եք երեխաներին: Այստեղ բոլոր ներկաները հաղթողներ են մարզերում և Երևանում, և դա ուսուցիչների ջանքերով է: Մեր նպատակը նաև ձեր աշխատանքն առավել գնահատելի դարձնելն է»,- ասել է վարչապետը:
Այս տարվա մրցաշարին մասնակցել է հանրապետության դպրոցների 30 տոկոսը: Ամենաբարձր մասնակցությունն ունեցել է Արագածոտնի մարզը. մարզում լավագույնը ճանաչվելու համար պայքարել է դպրոցների 50 տոկոսը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս շնորհավորել է մրցաշարի մասնակիցներին՝ ընդգծելով մասնակցայնության այս տարվա դրական աճը. «Անցած տարվա համեմատ այս տարվա դրական դինամիկան ուրախացնում է, թեև մենք ձգտելու ենք ավելիին: Սա ցույց է տալիս, որ ճիշտ ուղու վրա ենք և այս տրամաբանությամբ պետք է շարժվենք առաջ: Պետք է նկատել, որ մարզական տարրը պահպանված է, և դա շատ գեղեցիկ է: Ճիշտ է, Սյունիքը երրորդ տարին է, ինչ հաղթում է, բայց անցած տարվա թիմում փոփոխություն է կատարվել. միայն երեքն էին ընդգրկված նախկին թիմակիցներից: Իսկ Վայոց ձորի թիմից մեկն էր միայն անցած տարվանից մասնակցում: Հուսամ՝ մի օր «Դպրոցականների խճուղավազքը» կընդլայնի իր աշխարհագրությունը, և մեզ կմիանան նաև միջազգային հարթակներից»:
Հաղթող թիմի սյունեցի աշակերտները նշել են, որ պատրաստ էին հաղթանակին, թեև արժանի մրցակիցներ ունեին: Իսկ Շիրակը ներկայացնող թիմը, որ անցած տարի հինգերորդ տեղն էր գրավել, փաստել է՝ պատրաստվել էին առաջին հորիզոնականում հայտնվելու վճռականությամբ ու թեև գրավել են երկրորդ տեղը, կկրկնապատկեն ջանքերը հաջորդ տարի նպատակին հասնելու համար:
4-11-րդ տեղերը գրաված մասնակիցները ստացել են դպրոցական մարզագույքեր, իսկ մրցաշարի գործընկերներին հանձնվել են շնորհակալագրեր: Մրցաշարի շրջանակում խրախուսվել են նաև առաջինը վերջնարկի գիծը հատած տղա և աղջիկ վազորդները: Առաջինը 14 րոպե 40 վայրկյանում եզրագիծը հատել է Արենիի միջնակարգ դպրոցի 10-րդ դասարանի աշակերտ Վաչագան Գասպարյանը, իսկ աղջիկների պայքարում՝ Մարի Սարգսյանը Շիրակի մարզից:
Հիշեցնենք՝ մրցաշարի նախընտրական՝ մարզային փուլերին ՀՀ հանրակրթական 362 ուսումնական հաստատություններից ավելի քան 2400 աշակերտ է մասնակցել: Մրցաշարի եզրափակիչ փուլին մասնակցել է 11 թիմ` յուրաքանչյուրի կազմում 7 աշակերտ (5 տղա, 2 աղջիկ), որոնք հաղթահարել են 5000 մետր մրցատարածությունը:
Մրցաշարի արդյունքներով առաջին տեղ զբաղեցրած դպրոցը կստանա 4 մլն դրամ, երկրորդ տեղը` 2 մլն 500 հազար դրամ, երրորդ տեղը` 1 մլն 500 հազար դրամ: Առաջին տեղ գրաված թիմի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչը կստանա 700 հազար դրամ, իսկ թիմում ընդգրկված 7 աշակերտներից յուրաքանչյուրը` 150 հազարական դրամ: Երկրորդ և երրորդ տեղերի համար սահմանված է համապատասխանաբար 500 հազար դրամ ուսուցչի, 100 հազարական դրամ աշակերտների, 300 հազար դրամ ուսուցչի և 75 հազարական դրամ աշակերտների համար:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ