ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել «Երիտասարդության մասին» օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի ամփոփիչ նիստը

Մայիսի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

«Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խումբն անցկացրել է իր ամփոփիչ նիստը, որը նախագահել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

Աշխատանքային խումբը կազմված է պետական հատվածի, ոլորտում փորձագիտական գործունեության փորձառություն ունեցող հասարակական կազմակերպությունների, քաղաքացիական հասարակության կառույցների և միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչներից:

Ողջունելով ներկաներին՝ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը նշել է, որ մեր երկրում առաջին անգամ է մշակվում երիտասարդության բնագավառը կարգավորող օրենք, որի առաջնային նպատակը պետք է լինի պարզաբանել և սահմանել երիտասարդական բնագավառին վերաբերող մի շարք հարցեր: Նախագծի մշակման նպատակով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը, համագործակցելով աշխատանքային խմբի հետ, մինչև այս իրականացրել է մի շարք քայլեր, ուսումնասիրել միջազգային փորձը:

«Մեր նպատակն է ունենալ ոլորտը կարգավորող հիմնարար օրենք, որտեղ բոլոր հասկացությունները պետք է հնարավորինս պարզ, ճիշտ և հիմնավոր լինեն՝ հասկանալի և ընկալելի ինչպես երիտասարդների, այնպես էլ հասարակության մյուս անդամների համար»,- ասել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:

«Երիտասարդական քաղաքականության մշակում» ԵՄ-ԵԽ երիտասարդական համագործակցության ծրագրի շրջանակում ձևավորված հայկական պատվիրակությունը Մոլդովայի Քիշնև ու Պորտուգալիայի Ֆարո քաղաքներում մասնակցել է դասընթացների, որոնց ընթացքում, որպես հայաստանյան պատվիրակության ծրագիր, ներկայացվել է «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը: ՀՀ պետական երիտասարդական քաղաքականության իրավական հիմքերի կատարելագործմանն ուղղված քայլերի շրջանակում իրականացվել են նաև ճանաչողական այցեր Լատվիայի Հանրապետություն և Լիտվայի Հանրապետություն՝ ուսումնասիրելու այդ երկրներում ոլորտը կարգավորող օրենսդրությունները:

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են ՀՀ 10 մարզերի 20 համայնքներում և Երևանում իրականացված «Երիտասարդության քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի քննարկումներին մասնակցած երիտասարդների՝ օրենքի նախագծի վերաբերյալ դիտարկումները, առաջարկությունները և մտահոգությունները:

Աշխատանքային խմբի անդամները մանրամասն անդրադարձել են բարձրացված բոլոր հարցերին, տվել համապատասխան պարզաբանումներ, որոնք վերաբերել են երիտասարդի տարիքային նոր շեմի սահմանմանը, երիտասարդական ծրագրին, երիտասարդական քաղաքականության սուբյեկտներին, նրանց իրավունքներին, պարտականություններին և լիազորություններին:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև ՀՀ ԿԳՄՍՆ Երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զառա Ասլանյանը, նախարարության այլ ներկայացուցիչներ:

Նշենք նաև, որ «Երիտասարդության քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը կլրամշակվի աշխատանքայի խմբի կողմից և առաջիկայում կներկայացվի հանրային քննարկման:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)