Արտաշատում մայիսի 19-20-ը 28-րդ անգամ անցկացվել է Հայաստանի բազմակի չեմպիոն, ազատամարտիկ Գառնիկ Ղուկասյանի անվան աթլետիկայի միջազգային հուշամրցաշարը, որին ավելի քան 120 մարզիկ է մասնակցել՝ Երևանից, Վանաձորից, Կապանից, Արտաշատից, Գյումրիից և Վրաստանից:
Միջին տարածության՝ 3000 մ վազքատարածությունում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Հայաստանի առաջատար վազորդ Երվանդ Մկրտչյանը՝ 8:25.99 րոպե արդյունքով գրավելով առաջին հորիզոնականը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Վանյա Սարգսյանը (9:22.43 րոպե), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Վանիկ Մանդալյանը (9:35.02):
Մրցաշարում տպավորիչ ցուցանիշներ է գրանցել նաև արագավազորդ Գայանե Չիլոյանը՝ հաղթող ճանաչվելով 100 մետր և 200 մետր վազքի մրցումներում: 100 մետրում Չիլոյանը ցույց է տվել 11.85, իսկ 200 մետում՝ 24.12 վայրկյան արդյունք: Երկրորդ լավագույն արդյունքը ցույց է տվել ամերիկաբնակ վազորդ Ալիսոն Հալվերսոնը (100 մ՝ 12.21, 200 մ՝ 24.59 վայրկյան): Տղաների պայքարում 100 մ, 200 մ վազքի և 4 × 100մ փոխանցավազքի մրցումներում հաղթող է ճանաչվել Սամվել Գևորգյանը:
Կանանց հեռացատկի և եռացատկի մրցումներում առաջին տեղը զբաղեցրել է Յանա Սարգսյանը՝ հեռացատկում ցույց տալով 6.01 մ, իսկ եռացատկում՝ 13.29 մ արդյունք: Տղամարդկանց եռացատկի պայքարում հաղթող է ճանաչվել Գոռ Հովակիմյանը ՝ 16.05 մ արդյունքով, երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Լևոն Աղասյանը (15.94 մ), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Ռազմիկ Ղազարյանը (15.53 մ): Տղամարդկանց հեռացատկի մրցումներում առաջին տեղը զբաղեցրել է Գոռ Բեգլարյանը՝ 7.36 մ արդյունքով, երկրորդ տեղը գրավել է Հրաչյա Մինասյանը (6.85 մ), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Մանուկ Հովհաննիսյանը (6.68 մ):
Կանանց 400 մ վազքի մրցումներում հաղթող է ճանաչվել Միլենա Գրիգորյանը՝ 56.17 վայրկայն արդյունքով, իսկ նույն տարածության տղամարդկանց պայքարում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Արամ Արամյանը (50.72 վայրկյան):
Կանանց 800 մ վազքի մրցումներում 2:10.63 րոպե արդյունքով հաղթողի կոչմանն արժանացել է Էլլադա Ալավերդյանը, տղամարդկանց պայքարում 1:55.57 արդյունքով ոսկե մեդալը նվաճել է Գոռ Հարությունյանը:
Կանանց 1500 մետր վազքի մրցումներում լավագույն արդյունքը ցույց է տվել Մարի Սարգսյանը (5:05.38 րոպե), իսկ տղամարդկանց պայքարում 4:05.73 րոպե արդյունքով հաղթող է ճանաչվել Ռոման Ալեքսանյանը:
Հուշամրցաշարում լավագույն արդյունք ցույց տված մարզիկները Թուրքիայի Իզմիր քաղաքում մայիսի 25-26-ը կմասնակցեն Բալկանյան երկրների առաջնությանը, որը վարկանիշային է լինելու Փարիզի 2024 թվականի Օլիմպիական խաղերի համար:
Հայաստանի աթլետիկայի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Գրիգոր Բարսեղյանի տեղեկացմամբ հուշամրցաշարն ընտրական բնույթ է կրելու նաև փոքր երկրների Եվրոպայի առաջնության կազմի ընտրության առումով: Նախատեսվում է ստուգատեսին մասնակցել նվազագույնը 16 մարզիկով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ