ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախագծային ուսուցում. նոր մեդիայից մինչև Թումանյանի հեքիաթներ և մաթեմատիկա

Մայիսի 22, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն Ալ. Բլոկի անվան թիվ 122 դպրոցում ներկա է եղել «Նախագծային ուսուցում 2023-2024» փառատոնին:

Փառատոնը կազմակերպվել է հանրակրթության պետական չափորոշչի ներդրման շրջանակում, ըստ որի՝ 7-րդ դասարանում պարտադիր ներդրվել է նախագծային ուսուցումը: Ալ. Բլոկի անվան թիվ 122 դպրոցի 7-րդ դասարանի աշակերտները ներկայացրել են 13 նախագծային աշխատանք՝ տարբեր թեմաներով: Ձևավորված տաղավարներում նախագծեր են ներկայացրել նաև դպրոցի այլ դասարանների աշակերտները: Նրանք անդրադարձել են այնպիսի թեմաների, ինչպիսիք են՝ «Մեդիան որպես կապող օղակ», «Սովորենք՝ խաղալով», «Մաթեմատիկան և Հ. Թումանյանի հեքիաթները», «Տարբեր մարմինների արագությունները», «Երկրաչափական պատկերները հայկական զարդանախշերում», «Արդյոք թափոնը աղբ է» և այլն:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը շրջել են տաղավարներում, զրուցել աշակերտների հետ, հետաքրքրվել նրանց նախասիրություններով:

ԿԳՄՍ փոխնախարարի գնահատմամբ՝ աշակերտների ոգևորությունն իրականացրած աշխատանքների նկատմամբ խոսում է նախագծային ուսուցման հաջողության մասին: Ուսուցիչների աջակցությամբ կատարված թեմաների ընտրությունը փաստում է, որ նախագծային ուսուցումը նպաստում է սովորողների թիմային աշխատանքի և մտածողության ձևավորմանը, մեկ նպատակի շուրջ համախմբմանը և տվյալ թեմայի շուրջ համապարփակ գիտելիքի ձեռքբերմանը:

Փառատոնի շրջանակում դպրոցի աշակերտները հայերենով և ռուսերենով հանդես են եկել փոքրիկ բեմականացմամբ:

Օրվա շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և գլխավոր քարտուղար Հասմիկ Հակոբյանն այցելել են նաև Երևանի Միքայել Նալբանդյանի անվան թիվ 33 և Մարտիրոս Սարյանի անվան թիվ 86 հիմնական դպրոցներ: Նրանք տեղում ծանոթացել են պետական ֆինանսավորմամբ վերակառուցված մարզադահլիճների ընդհանուր վիճակին, կահավորմանը, առկա խնդիրներին:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)