ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ԱՄՆ խաղաղության կորպուսի կամավորների 29-րդ խմբի երդման արարողությանը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել Խաղաղության կորպուսի տնօրեն Կարոլ Սպանը, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ջոան Ֆեյրլին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է կամավորներին և մի քանի առումով կարևորել ծրագիրը. «Այս ծրագիրը հատկապես կարևորում ենք Հայաստանում անգլերենի ուսուցման խորացման, կամավորության, երիտասարդական աշխատանքի զարգացման, Հայաստանի և Ամերիկայի միջմաշակութային երկխոսության կայացման տեսանկյունից: Մենք հետևողական ջանքեր ենք գործադրում Հայաստանում օտար լեզուների, այդ թվում՝ անգլերենի զարգացման ուղղությամբ, ու առաջին անմիջական փորձառությունը, որ մեր համայնքների երեխաներն ունենում են Խաղաղության կորպուսի կամավորների շնորհիվ, անփոխարինելի է»:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է նաև, որ երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում ևս բազմաթիվ ծրագրեր են իրականացվում մարզերում երիտասարդների ներուժի բացահայտման, զարգացման նպատակով, և կամավորների դերակատարումն այստեղ ևս անփոխարինելի է: Ըստ նրա՝ կամավորների հետ շփումը կյանքը փոխող փորձառություն է հայ երիտասարդների համար, և ծրագիրը փոփոխություն է բերում նաև կամավորների կյանքում՝ դրանով նպաստելով հայ-ամերիկյան բարեկամական հարաբերությունների խորացմանը: Նա վերահաստատել է կամավորներին աջակցելու ԿԳՄՍ նախարարության պատրաստակամությունը, որպեսզի հաջողեն իրենց գործունեության մեջ՝ ակնկալելով, որ տարեցտարի կամավորների թիվը կավելանա:
«Ծրագիրը հնարավորություն է տալիս իրապես ճանաչելու Հայաստանը, հաղորդակից լինելու մարզերի երիտասարդների հույզերին. ավելի սերտ համագործակցություն դժվար է երևակայել: Կամավորներն այդ երկու տարիների ընթացքում այնքան հաղորդակից են դառնում Հայաստանի իրականությանը, որ մասամբ դառնում են հայաստանցի»,- խոսքը եզրափակել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք:
Խաղաղության կորպուսի տնօրեն Կարոլ Սպանը ևս ողջունել է ներկաներին և ասել. «Սկիզբ է դրվում նոր փուլ Խաղաղության կորպուսի կամավորների նոր խմբի համար, որով նաև ազդարարվում է հայ ժողովրդի հետ կայուն համագործակցության շարունակությունը: Կամավորների նոր խումբը կշարունակի 32-ամյա համագործակցության պատմությունը, որն ուժեղ է այն կապերով, որոնք ձևավորվել են ծառայության ընթացքում: Իմ շնորհակալությունն եմ հայտնում հայ ժողովրդին՝ սրտերը և տները մեր կամավորների առաջ բացելու համար: Այն ընկերությունը և մարդկային կապը, որ ծնվում են կամավորների և իրենց հայ համայնքների ներկայացուցիչների միջև, շարունակվում են ամբողջ կյանքի ընթացքում»:
Խաղաղության կորպուսի կամավորների երդման արարողությամբ եզրափակվում է եռամսյա նախապատրաստական դասընթացը՝ սկիզբ դնելով ՀՀ կառավարության և Խաղաղության կորպուսի 32-ամյա համագործակցության նոր փուլի: 21 նոր կամավորները կմեկնեն Հայաստանի տարբեր մարզեր, որտեղ կապրեն և կծառայեն առաջիկա երկու տարիներին: Նոր խմբի համալրմամբ՝ Հայաստանի տարբեր գյուղական համայնքներում և քաղաքներում ծառայող կամավորների թիվը կհասնի 37-ի:
Խաղաղության կորպուսը գործում է Հայաստանում 1992 թ․, և մինչև օրս մեր երկրում գործունեություն են ծավալել ավելի քան 1100 կամավոր: Նրանք օժանդակում են սովորողների անգլերենի իմացության կատարելագործմանը, և իրենք էլ սովորում են խոսել հայերեն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ