ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը մասնակցել է ԱՄՆ խաղաղության կորպուսի կամավորների 29-րդ խմբի երդման արարողությանը:
Միջոցառմանը ներկա են եղել և ողջույնի խոսքով հանդես եկել Խաղաղության կորպուսի տնօրեն Կարոլ Սպանը, Հայաստանում ԱՄՆ դեսպան Քրիստինա Քվինը, Խաղաղության կորպուսի հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ջոան Ֆեյրլին:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը շնորհավորել է կամավորներին և մի քանի առումով կարևորել ծրագիրը. «Այս ծրագիրը հատկապես կարևորում ենք Հայաստանում անգլերենի ուսուցման խորացման, կամավորության, երիտասարդական աշխատանքի զարգացման, Հայաստանի և Ամերիկայի միջմաշակութային երկխոսության կայացման տեսանկյունից: Մենք հետևողական ջանքեր ենք գործադրում Հայաստանում օտար լեզուների, այդ թվում՝ անգլերենի զարգացման ուղղությամբ, ու առաջին անմիջական փորձառությունը, որ մեր համայնքների երեխաներն ունենում են Խաղաղության կորպուսի կամավորների շնորհիվ, անփոխարինելի է»:
Արթուր Մարտիրոսյանն ընդգծել է նաև, որ երիտասարդական քաղաքականության ոլորտում ևս բազմաթիվ ծրագրեր են իրականացվում մարզերում երիտասարդների ներուժի բացահայտման, զարգացման նպատակով, և կամավորների դերակատարումն այստեղ ևս անփոխարինելի է: Ըստ նրա՝ կամավորների հետ շփումը կյանքը փոխող փորձառություն է հայ երիտասարդների համար, և ծրագիրը փոփոխություն է բերում նաև կամավորների կյանքում՝ դրանով նպաստելով հայ-ամերիկյան բարեկամական հարաբերությունների խորացմանը: Նա վերահաստատել է կամավորներին աջակցելու ԿԳՄՍ նախարարության պատրաստակամությունը, որպեսզի հաջողեն իրենց գործունեության մեջ՝ ակնկալելով, որ տարեցտարի կամավորների թիվը կավելանա:
«Ծրագիրը հնարավորություն է տալիս իրապես ճանաչելու Հայաստանը, հաղորդակից լինելու մարզերի երիտասարդների հույզերին. ավելի սերտ համագործակցություն դժվար է երևակայել: Կամավորներն այդ երկու տարիների ընթացքում այնքան հաղորդակից են դառնում Հայաստանի իրականությանը, որ մասամբ դառնում են հայաստանցի»,- խոսքը եզրափակել է Արթուր Մարտիրոսյանը՝ մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք:
Խաղաղության կորպուսի տնօրեն Կարոլ Սպանը ևս ողջունել է ներկաներին և ասել. «Սկիզբ է դրվում նոր փուլ Խաղաղության կորպուսի կամավորների նոր խմբի համար, որով նաև ազդարարվում է հայ ժողովրդի հետ կայուն համագործակցության շարունակությունը: Կամավորների նոր խումբը կշարունակի 32-ամյա համագործակցության պատմությունը, որն ուժեղ է այն կապերով, որոնք ձևավորվել են ծառայության ընթացքում: Իմ շնորհակալությունն եմ հայտնում հայ ժողովրդին՝ սրտերը և տները մեր կամավորների առաջ բացելու համար: Այն ընկերությունը և մարդկային կապը, որ ծնվում են կամավորների և իրենց հայ համայնքների ներկայացուցիչների միջև, շարունակվում են ամբողջ կյանքի ընթացքում»:
Խաղաղության կորպուսի կամավորների երդման արարողությամբ եզրափակվում է եռամսյա նախապատրաստական դասընթացը՝ սկիզբ դնելով ՀՀ կառավարության և Խաղաղության կորպուսի 32-ամյա համագործակցության նոր փուլի: 21 նոր կամավորները կմեկնեն Հայաստանի տարբեր մարզեր, որտեղ կապրեն և կծառայեն առաջիկա երկու տարիներին: Նոր խմբի համալրմամբ՝ Հայաստանի տարբեր գյուղական համայնքներում և քաղաքներում ծառայող կամավորների թիվը կհասնի 37-ի:
Խաղաղության կորպուսը գործում է Հայաստանում 1992 թ․, և մինչև օրս մեր երկրում գործունեություն են ծավալել ավելի քան 1100 կամավոր: Նրանք օժանդակում են սովորողների անգլերենի իմացության կատարելագործմանը, և իրենք էլ սովորում են խոսել հայերեն:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ