ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը Ժնևում մասնակցել է «Market Focus Armenia» խորագրով տնտեսական միջոցառմանը, որը կազմակերպվել էր Հայ-շվեյցարական առևտրաարդյունաբերական և Ժնևի առևտրարդյունաբերական և ծառայությունների պալատների համագործակցությամբ։
Միջոցառման նպատակն էր նպաստել Շվեյցարիայի և Հայաստանի միջև տնտեսական կապերի ամրապնդմանը, ինչպես նաև ներդրումների խթանմանը:
Հիմնական ելույթներով հանդես են եկել նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը, ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Քրիստինե Ղալեչյանը։
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանը ներկայացրել է «Հայաստանի փոխակերպման ռազմավարություն 2050»-ը, որը սահմանում է երկրի զարգացման առաջնահերթությունները և ուղղությունների շրջանակը: Նրա դիտարկմամբ՝ փոխակերպման ռազմավարության հիմնական նպատակներից մեկը Հայաստանի դիրքավորումն է որպես ներդրումների համար գրավիչ ուղղություն և տարածաշրջանում նշանակալից զբոսաշրջային հանգույց:
Ալֆրեդ Քոչարյանը մատնանշել է մշակութային զբոսաշրջության ոլորտի հետագա առաջխաղացման հիմնական հնարավորությունները՝ անդրադառնալով ոլորտի պետական քաղաքականությանը: Այս համատեքստում նա շեշտել է, որ համապատասխան մեխանիզմների ներդրմամբ խրախուսվում է պետական-մասնավոր հատված համագործակցությունը. «Յուրահատուկ մշակութային տեսարժան վայրերով, բնական լանդշաֆտներով, ջերմ հյուրընկալությամբ և համեղ խոհանոցով Հայաստանը բարենպաստ միջավայր է ստեղծում ներդրումների համար՝ խթանելով աշխարհի հնագույն մշակութային ուղղություններից մեկի՝ կենսունակ զբոսաշրջային էկոհամակարգի զարգացումը»:
Ողջույնի խոսքով հանդես են եկել Շվեյցարիայում ՀՀ դեսպան Անդրանիկ Հովհաննիսյանը, Հայաստանում Շվեյցարիայի դեսպան Լուկաս Ռոզենկրանցը, Հայ-շվեյցարական առևտրաարդյունաբերական պալատի նախագահ Մայք Բարոնյանը, Ժնևի առևտրարդյունաբերական և ծառայությունների պալատի գլխավոր տնօրեն Վինսենթ Սուբիլիան, Ժնևի քաղաքային խորհրդի անդամ Ռուզաննա Թահվերդյանը:
Հանդիպմանը շնորհանդեսներով ներկայացվել են հայկական «FAST» և «Prima Finance» ընկերությունները, իսկ շվեյցարական «NINECUBES» և «SCHULER Caves St-Jacques» ընկերությունները խոսել են Հայաստանում իրենց բիզնես գործունեության հաջողված փորձի մասին։
Տնտեսական այս միջոցառումը կարևոր հարթակ է ՀՀ կառավարության ներկայացուցիչներին, հայկական ձեռնարկություններին, շվեյցարահայ համայնքի գործարարներին շվեյցարացի ձեռնարկատերերին Հայաստանի տնտեսական հնարավորությունները, ոլորտային առաջնահերթություններն ու կարիքները, բիզնես միջավայրն ու ներդրումային հեռանկարները ներկայացնելու համար։
Միջոցառմանը հաջորդել է ընդունելություն, որի ընթացքում մասնակիցները հնարավորություն են ունեցել ոչ պաշտոնական միջավայրում մտքեր փոխանակելու համագործակցության հնարավոր ուղղությունների վերաբերյալ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ