ԱՊՀ երկրների ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի համաժողովի շրջանակում Ռուսաստանի, Բելառուսի, Ղազախստանի, Ղրղզստանի, Տաջիկստանի, Ուզբեկստանի և Թուրքմենստանի` սպորտը համակարգող կառույցների պատվիրակները Հայաստանի սպորտային ենթակառուցվածքներին ծանոթանալու նպատակով շրջել են Երևանի, Գյումրու և Ծաղկաձորի մարզական կառույցներում։
Ներկայացնելով Ծաղկաձորի գլխավոր մարզաբազայի պայմանները՝ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը նշել է, որ մարզահամալիրը կառուցվել է 1968 թվականին` Մեխիկոյի օլիմպիական խաղերին ընդառաջ, որպեսզի գրեթե նույն կլիմայական պայմաններում գտնվող Ծաղկաձորում մարզվեն Մեխիկո մեկնող մարզիկները: Համաժողովի մասնակիցները շրջել են մարզահամալիրում, դիտել 50 մ տարածությամբ լողավազանը, բռնցքամարտի և ծանրամարտի համար նախատեսված մարզադահլիճները:
Նրանք այցելել են նաև մարզահամալիրի աթլետիկական մանեժ, գրունտային և փակ կորտեր, հետաքրքրվել ընթացիկ աշխատանքներով և քննարկել հետագա համագործակցության հեռանկարները, մասնավորապես՝ Ծաղկաձորի մարզահամալիրում իրենց երկրների ներկայացուցիչների մասնակցությամբ ուսումնամարզական հավաքների կազմակերպման վերաբերյալ:
Ռուսաստանի մարզիկների միության նախագահ, ազատ ոճի ըմբշամարտի օլիմպիական չեմպիոն, աշխարհի կրկնակի չեմպիոն Դավիդ Մուսուլբեսը հիշել է, որ ինքն այստեղ արդյունավետ մարզումներ է ունեցել և բազմաթիվ մեդալներ նվաճել հենց Ծաղկաձորում մարզվելուց հետո:
ԱՊՀ երկրների ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի խորհրդի համաժողովի մասնակիցներn այցելել են նաև Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիր: Կատարված աշխատանքները ներկայացրել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը՝ նշելով, որ վերջին երկու տարիների ընթացքում այստեղ մի շարք մարզական խոշոր մրցաշարեր են հյուրընկալվել տարբեր մարզաձևերից՝ մարզահամերգային համալիրին լիովին վերադարձնելով «մարզական» բաղադրիչը:
Գյումրիում կայացած համաժողովից հետո աշխարհի, Եվրոպայի և Օլիմպիական խաղերի չեմպիոնի Իսրայել Միլիտոսյանը հյուրերին ուղեկցել է իր անվան ծանրամարտի մանկապատանեկան մարզադպրոց: Նրանք ծանոթացել են մարզադպրոցի պայմաններին, հանդիպել այնտեղ մարզվող երեխաների հետ: Գյումրիում հյուրերը շրջել են նաև քաղաքի տեսարժան վայրերով, այցելել Մհեր Մկրտչյանի թանգարան:
ԱՊՀ երկրների ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի խորհրդի համաժողովին մասնակցելու նպատակով Հայաստան ժամանած պատվիրակները, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանի ուղեկցությամբ, այցելել են նաև Հայոց ցեղասպանության զոհերի հուշահամալիր՝ հարգանքի տուրք մատուցելու անմեղ զոհերի հիշատակին։
Համաժողովն անցկացվել է մայիսի 24-25-ը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ