ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Գերմանիայի Տնտեսության արևելյան հանձնաժողովի (Ost-Ausschuss) և Թյուրինգիա երկրամասի զարգացման ընկերակցության (LEG Thüringen) անդամներին՝ դոկտոր Ստեֆան Բլեխշմիդտի գլխավորությամբ:
Հանդիպմանը ներկա էին նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է պատվիրակությանը՝ կարևորելով Հայաստանի և Գերմանիայի միջև սերտ համագործակցությունը տարբեր ուղղություններով և վստահություն հայտնել պատվիրակության հայաստանյան այցի շրջանակում համագործակցության նոր ծրագրեր և պայմանավորվածություններ արձանագրելու վերաբերյալ:
Ժաննա Անդրեասյանը մասնավորապես առանձնացրել է Հայաստանի և Գերմանիայի միջև համագործակցության 3 ուղղություններ, որոնցից առաջինը վերաբերում է ակադեմիական քաղաքի նախագծմանը:
«Մեր ամենառանցքային համագործակցությունն այս պահին գերմանական gmp International GmbH Architects and Engineers ճարտարապետական ընկերության հետ է, որը մշակում է ակադեմիական քաղաքի գլխավոր հատակագիծը: Վերջնական տարբերակը շուտով պատրաստ կլինի»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Երկրորդ ուղղությունը, ըստ նախարարի, «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման» նոր օրենքի մշակման գործընթացն է, որն իրականացվել է նաև գերմանական փորձի հիման վրա: Երրորդ ուղղությունը գերմաներենի ուսուցման և տարածման զարգացումն է ՀՀ-ում, որի իրականացմանը մեծապես նպաստում է «Գյոթե» կենտրոնը: Նախարարը հույս է հայտնել, որ գերմաներենի տարածմանն ուղղված համատեղ ծրագրերը կընդլայնվեն:
Հանդիպմանը Գերմանիայի Տնտեսության արևելյան հանձնաժողովի (Ost-Ausschuss) և Թյուրինգիա երկրամասի զարգացման ընկերակցության (LEG Thüringen) անդամները հետքրքրվածություն են հայտնել Հայաստանում միջին մասնագիտական կրթական համակարգի վերաբերյալ և նախանշել Գերմանիայի վերապատրաստման կենտրոնների հետ համագործակցության հնարավորությունները: ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ողջունել է գերմանական կողմի նախաձեռնությունը և ներկայացրել Հայաստանի Հանրապետության նախնական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական կրթության ոլորտում բարեփոխումներն ու համագործակցության հնարավորությունները:
Նախարարը մասնավորապես անդրադարձել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ/ԳՄՀԸ) օգնությամբ մասնագիտական կրթության կազմակերպմանը դուալ մոդելի շրջանակում: «Դուալ կրթությունը՝ որպես սովորողների կրթական մոդուլի կարևոր բաղադրիչ և աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում, հնարավորություն կտա ուսանողներին հմտացած մուտք գործել աշխատաշուկա և նպաստել տնտեսության զարգացմանը»,- ասել է նախարարը:
Աթլաս ինթերնեյշնլ գրասենյակի ներկայացուցիչը հանդիպման ընթացքում ներկայացրել է «Գերմանական բիզնես առաքելություն Հայաստանում և Վրաստանում» նախագիծը, որը միտված է զեղծարարություններից և կեղծիքից բարձր պաշտպանվածությանը թվային տիրույթում և նպատակ ունի նպաստել գործարարության զարգացմանը արտադրական, լոգիստիկ ծառայությունների լավարկմանը:
Կողմերը պայմանավորվածություն են ձեռք բերել քննարկել նախագիծը միջին մասնագիտական կրթության համակարգում ներառելու հնարավորությունները և այդ համատեքստում համագործակցության հեռանկարները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ