ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Քույր դպրոցներ» ծրագիր.Դանիել Դանիելյանը ներկա է եղել Երևանի և Ապարանի փոքրիկ երաժիշտների համատեղ համերգին

Մայիսի 29, 2024
Մշակութային լուրեր Լուրեր կազմակերպություններից

Երաժշտական և արվեստի դպրոցների փոխգործակցության «Քույր դպրոցներ» ծրագրի շրջանակում Երևանի Ալ. Աճեմյանի անվան երաժշտական դպրոցի սաներն ու դասատուները հյուրընկալվել են Ապարանի արվեստի դպրոցում:

Երևանի և Ապարանի փոքրիկ երաժիշտները հանդես են եկել համատեղ համերգային ծրագրով: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը, Արագածոտնի մարզպետի տեղակալ Միլլադա Հովհաննիսյանը, Ապարանի համայնքապետարանի ներկայացուցիչներ:

Նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանը գնահատանքի խոսք է հղել ծրագրի կազմակերպիչներին և մասնակիցներին: Նա առանձնահատուկ ուշադրություն է դարձրել ծրագրի անվանմանը, որը խորհրդանշական կերպով մեկ հարկի ներքո միավորում է մշակութային կրթության բոլոր շահառուներին: Նախարարի տեղակալը կարևորել է մայրաքաղաքի և մարզերի մշակութային կապերի ամրապնդման և մշակութային կրթության ոլորտի զարգացման գործում կարևոր դերակատարում ունեցող «Քույր դպրոցներ» ծրագիրը՝ նշելով, որ նախարարությունը շարունակելու է աջակցել մանկապատանեկան արվեստի և կրթության ոլորտում համաչափ զարգացմանն ուղղված ծրագրերի իրականացմանը: Դանիել Դանիելյանն անդրադարձել է նաև ծրագրի ընդլայնմանը և միջազգային գործընկերների հետ կապերի հաստատման անհրաժեշտությանը:

Մինչ համատեղ համերգը Ապարան համայնքի մշակութային հաստատությունների սաների համար վարպետության դասեր են անցկացրել ՀՀ վաստակավոր արտիստ Արուս Աճեմյանը /դաշնակահար/, ԵՊԿ պրոֆեսոր Անուշ Խաչատրյանը /ջութակահար/, Ջուլիետա Խաչատրյանը, Երևանի Ալ. Աճեմյանի անվան երաժշտական դպրոցի դասատուները:

Ապարանի արվեստի դպրոցում կայացած համերգից հետո Երևանի Ալ. Աճեմյանի անվան երաժշտական դպրոցի սաները ճանաչողական այցով շրջել են Արագածոտնի մարզի պատմամշակութային և տեսարժան վայրերով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)