ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի մեկնարկ

Մայիսի 6, 2017
Լուրեր կազմակերպություններից

Մայիսի 2-ին ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մեկնարկեց ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի 1-ին փուլը:

Մասնագիտական կողմնորոշման» դասընթացները սկսվեցին Շիրակի մարզի Արևշատ համայնքից, որոնք ըստ ժանամակացույցի կշարունակվեն Գետափ, Անուշավն, Գեղանիստ, Սպանդարյան, Քարաբերդ, Ձիթանքով, Սարակապ, Սեպասար, Կրասար, Ղազանչի, Սիզավետ, Բավրա, Թավշուտ համայնքներում և Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում:

Ծրագրի առաջին փուլի նպատակն է օժանդակել դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, նրանց կարողությունների և նախընտրելի մասնագիտությունների բացահայտմանը, նպաստել ազգային արհեստի և արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել միջհամայնքային կապը կրթամշակութային հաստատությունների միջև, կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:

Արևշատի միջնակարգ դպրոցում դասընթացներն անցկացվեցին հետևյալ մասնագիտությունների գծով` խեցեգործություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, ուլունքագործություն, ազգագրական երգ ու պար, արծաթագործություն, գեղանկարչություն: Համայնքաբնակ դեռահասները մեծ հետաքրքրությամբ և նվիրումով մասնակցեցին գործնական պարապմունքներին` ծանոթանալով վերոնշյալ արհեստների ու արվեստի ճյուղերի գաղտնիքներին և բացահայտելով սեփական նախասիրությունները: Դպրոցականները նշեցին, որ իրենց համայնքում գրեթե բացակայում են ժամանցի վայրերը, ինչի հետևանքով իրենք ունեն զբաղվածության ապահովման և ինքնաարտահայտման խնդիրներ:

«Շատ կցանկանայի, որ խեցեգործության խմբակի գործունեությունը հետագայում շարունակվի մեր համայնքում, քանի, որ գյուղի երեխան կտրված է արտաքին աշխարհից, ամփոփված է իր մեջ: Նմանատիպ խմբակների բացումը մեզ կծանոթացնեն նաև մեր հնագույն մշակույթին, որոնք կարևոր են ազգային դիմագիծը պահպանելու համար»,-այսպես էր արտահայտվել Սպանդարյան համայնքի դեռահաս Անի Դավթյանը: Իսկ Անուշավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Կարինե Ղարամանյանը իր տպավորություններում նշել էր. «Վաղուց մեր համայնքում այսպիսի բան չէր եղել: Ողջունելի է, որ նման կազմակերպությունները կարողանում են մեր` դպրոցականներիս առօրյան դարձնել հետաքրքիր և գունեղ: Շատ կցանկանայի, որ մեր դպրոցում էլ գործեին նման խմբակներ, քանի որ երեխաները մեծ հետաքրքրությամբ եմ մոտենում այս ամենին և շատերը նույնիսկ հասցրել են տարվել կոնկրետ մասնագիտություններով…»:

Հ. Սարգսյան

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…