Մայիսի 2-ին ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մեկնարկեց ««Ընտանիք»-ն անիվների վրա» կրթական ծրագրի 1-ին փուլը:
Մասնագիտական կողմնորոշման» դասընթացները սկսվեցին Շիրակի մարզի Արևշատ համայնքից, որոնք ըստ ժանամակացույցի կշարունակվեն Գետափ, Անուշավն, Գեղանիստ, Սպանդարյան, Քարաբերդ, Ձիթանքով, Սարակապ, Սեպասար, Կրասար, Ղազանչի, Սիզավետ, Բավրա, Թավշուտ համայնքներում և Ջավախքի կրթամշակութային կենտրոններում:
Ծրագրի առաջին փուլի նպատակն է օժանդակել դեռահասների մասնագիտական կողմնորոշմանը, նրանց կարողությունների և նախընտրելի մասնագիտությունների բացահայտմանը, նպաստել ազգային արհեստի և արվեստի տարածմանն ու պահպանմանը, ամրապնդել միջհամայնքային կապը կրթամշակութային հաստատությունների միջև, կարևորել արտադպրոցական կրթության դերը:
Արևշատի միջնակարգ դպրոցում դասընթացներն անցկացվեցին հետևյալ մասնագիտությունների գծով` խեցեգործություն, կարպետագործություն, ասեղնագործություն, ուլունքագործություն, ազգագրական երգ ու պար, արծաթագործություն, գեղանկարչություն: Համայնքաբնակ դեռահասները մեծ հետաքրքրությամբ և նվիրումով մասնակցեցին գործնական պարապմունքներին` ծանոթանալով վերոնշյալ արհեստների ու արվեստի ճյուղերի գաղտնիքներին և բացահայտելով սեփական նախասիրությունները: Դպրոցականները նշեցին, որ իրենց համայնքում գրեթե բացակայում են ժամանցի վայրերը, ինչի հետևանքով իրենք ունեն զբաղվածության ապահովման և ինքնաարտահայտման խնդիրներ:
«Շատ կցանկանայի, որ խեցեգործության խմբակի գործունեությունը հետագայում շարունակվի մեր համայնքում, քանի, որ գյուղի երեխան կտրված է արտաքին աշխարհից, ամփոփված է իր մեջ: Նմանատիպ խմբակների բացումը մեզ կծանոթացնեն նաև մեր հնագույն մշակույթին, որոնք կարևոր են ազգային դիմագիծը պահպանելու համար»,-այսպես էր արտահայտվել Սպանդարյան համայնքի դեռահաս Անի Դավթյանը: Իսկ Անուշավանի միջնակարգ դպրոցի աշակերտուհի Կարինե Ղարամանյանը իր տպավորություններում նշել էր. «Վաղուց մեր համայնքում այսպիսի բան չէր եղել: Ողջունելի է, որ նման կազմակերպությունները կարողանում են մեր` դպրոցականներիս առօրյան դարձնել հետաքրքիր և գունեղ: Շատ կցանկանայի, որ մեր դպրոցում էլ գործեին նման խմբակներ, քանի որ երեխաները մեծ հետաքրքրությամբ եմ մոտենում այս ամենին և շատերը նույնիսկ հասցրել են տարվել կոնկրետ մասնագիտություններով…»:
Հ. Սարգսյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ