ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասախոսություններ հայ երիտասարդների համար՝ Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի շրջանակում

Հունիսի 12, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանում մասնակցել է Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի բացման արարողությանը:

Միջոցառմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին, «Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան» հիմնադրամի ռեկտոր Սալվա Նակուզին:

Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցն իրականացվում է «Առաջնորդները հանուն խաղաղության» նախաձեռնության շրջանակում, որը ղեկավարում է Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը: Նպատակն է սովորեցնել երիտասարդներին հակամարտությունների կարգավորման մեթոդները և հաղորդակից դարձնել խաղաղության և ժողովրդավարության արժեքներին:

Արթուր Մարտիրոսյանը ողջունել է ներկաներին՝ կարևորելով նախաձեռնության անցկացումը Հայաստանում. «Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի անցկացումը Հայաստանում շատ խորհրդանշական է՝ հաշվի առնելով մեր տարածաշրջանում և մեր երկրում խաղաղության արժեքը, որն ավելի քան ակնհայտ է: Եվ մեր երիտասարդները՝ որպես վաղվա որոշում կայացնողներ, իրապես կարիք ունեն այս ուղղությամբ զինվելու համապարփակ գիտելիքով: Սա երիտասարդների համար բացառիկ հնարավորություն է մեկ վայրում տեսնելու և հաղորդակցվելու աշխարհում իրենց տեղն ու դիրքն ունեցող քաղաքական գործիչների, գիտնականների հետ, առավելագույնս յուրացնելու նրանց փորձն ու փոխանցած գիտելիքը: Վստահ եմ՝ եռօրյա դպրոցը մեր երիտասարդներին կտա հակամարտությունների կանխարգելման, ճգնաժամերի կառավարման ճիշտ գործիքակազմը և համակողմանի գիտելիքը խաղաղության մասին»:

ԿԳՄՍ փոխնախարարը նշել է, որ խաղաղ համակեցության գաղափարը կարևոր է տարբեր ոլորտներում՝ սկսած հայրենաճանաչությունից, տարբեր մշակույթների իմացությունից, գործարարության հաջողությունից մինչև էկոլոգիական խնդիրներ:

Արթուր Մարտիրոսյանն անդրադարձել է նաև Հայաստանի Հանրապետությունում կրթական համակարգին, որում առանցքային տեղ ունի կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողությունը:

«Բոլորս գիտենք վերջին տարիներին Հարավային Կովկասում պատերազմական իրավիճակի, Լեռնային Ղարաբաղի 44-օրյա պատերազմից հետո ստեղծված իրողության մասին: Տարածաշրջանում կայուն և տևական խաղաղության հաստատման գործընթացում կարևոր է հատկապես կրթության դերը, և Հայաստանում հանրակրթության բովանդակությունն ուղղված է նաև խաղաղության մշակույթի տարածմանը: Հայաստանի հանրակրթական դպրոցներում ներդրվող նոր չափորոշիչը սահմանում է աշակերտներից ակնկալվող վերջնարդյունքներ, որոնցում մնայուն տեղ է տրված նաև կոնֆլիկտների խաղաղ լուծման կարողունակությանը, ինչին մենք փորձում ենք հասնել քննադատական մտածողության, թիմային աշխատանքի, առաջնորդության և այլ հմտությունների զարգացմամբ»,- ասել է Արթուր Մարտիրոսյանը և Խաղաղության եռօրյա շրջիկ դպրոցի առաքելության համատեքստում կարևորել նաև ոչ ֆորմալ կրթության դերը խաղաղության մասին գիտելիքի, առաջնորդական հմտությունների և կարողությունների ձեռքբերման գործում:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը եզրափակել է խոսքը՝ շնորհակալություն հայտնելով Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանին այս կարևոր միջոցառումը հյուրընկալելու և նախագծի ղեկավարությանը՝ այն Հայաստանում անցկացնելու համար: Նա հույս է հայտնել, որ այն գիտելիքը, որ ձեռք կբերեն երիտասարդները, կնպաստեն խաղաղության շուրջ խնդիրների քննական վերլուծությանը, վերարժևորմանը և թեմայի զարգացմանը:

Հայաստանում Ֆրանսիայի դեսպան Օլիվիե Դըկոտնիյին ևս հանդես է եկել ողջույնի խոսքով՝ հույս հայտնելով, որ ներկա երիտասարդները կլինեն խաղաղության առաջնորդներ:

«Հայաստանում խաղաղությունը բոլորիս մտահոգությունն է: Այդուհանդերձ այն շնորհ չէ, այլ աշխատանքի արդյունք, և այս երիտասարդների ներկայությունը փաստում է, որ նրանք ունեն խաղաղության մշակույթ»,- ասել է դեսպանը:

Եռօրյա դպրոցի շրջանակում գլոբալ կառավարման, միջնորդության և խաղաղության կառուցման, կլիմայական փոփոխությունների և արհեստական բանականության մասին բանախոսություններով հանդես կգան Ֆրանսիայի նախկին վարչապետ Ժան-Պիեր Ռաֆարենը, պրոֆեսոր Բերտրան Բադին, գիտնականներ, դասախոսներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)