ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ներկա է եղել ««ԱՊԱԳԱ»-ի ուսանողները» խորագրով միջոցառմանը՝ «Կրթությունից աշխատանք 1 քայլ» ուսումնական ծրագրի շահառուների մասնակցությամբ:
«Ապագա» բարեգործական հիմնադրամի նախաձեռնությամբ կազմակերպված միջոցառմանը մասնակցել են նաև ներկայացուցիչներ Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի, Ֆինանսների նախարարություններից, մասնավոր հատվածից, ինչպես նաև ծրագրի շահառու ուսանողներ:
2023 թվականից իրականացվող «Կրթությունից աշխատանք 1 քայլ» ուսումնական ծրագիրը նպատակ ունի աջակցելու ուսանողներին՝ մասնագիտական զբաղվածություն ունենալու հարցում: Ծրագրի շրջանակում արդեն երկրորդ տարին է՝ 3-րդ կուրսն ավարտած շուրջ 50 ուսանողների հնարավորություն է տրվում անցնելու դասընթացներ և ձեռք բերելու մասնագիտական աշխատանք ավելի քան 20 ոլորտներում:
Ողջունելով ներկաներին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շնորհակալություն է հայտնել նախաձեռնության համար, որը, նրա դիտարկմամբ, միտված է երիտասարդների համար մասնագիտական ճանապարհի հարթմանը:
«ՀՀ կրթության՝ մինչև 2030 թվականի զարգացման պետական ծրագիրը, ինչպես նաև դրա իրականացմանն ուղղված գործողությունները, որոնք ԿԳՄՍ նախարարությունն իրականացնում է տարբեր գործընկերների հետ համագործակցությամբ, միտված են հավասարապես հասանելի և որակյալ կրթության կազմակերպմանը: Երբ խոսում ենք կրթության մասին, նկատի ենք ունենում բոլոր տարիքային խմբերին, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ կրթության ձևաչափը: Խոսելով հատկապես ուսանողների մասին՝ մեր ամենակարևոր անելիքն ու մարտահրավերը որակյալ կրթության ապահովումն է թե՛ նախնական և միջին մասնագիտական, թե՛ բարձրագույն կրթության պարագայում: Մասնագիտական կրթությունը պետք է համապատասխանի ժամանակակից չափանիշներին և աշխատաշուկայի պահանջարկներին»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նրա տեղեկացմամբ՝ վերջերս ընդունված «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման մասին» օրենքը նոր կարգավորումներ է սահմանում մասնագիտական կրթության ոլորտում:
Արաքսիա Սվաջյանը ներկայացրել է նաև պետության կողմից իրականացվող կրթաթոշակային քաղաքականության նոր մոտեցումները: Պետության համար կարևոր և առաջնահերթ մասնագիտություններով ընդունելության գրավչության բարձրացման և առավել պահանջարկ ունեցող աշխատատեղերի համալրման խնդրի համաչափ կարգավորման նպատակով յուրաքանչյուր ուսումնական տարի հաստատվում է գերակա մասնագիտությունների ցանկ, և այդ մասնագիտություններով սովորողներին տրամադրվում է բարձր կրթաթոշակ: Կառավարության կողմից գերակա հռչակված, պետության համար առաջնահերթ նշանակություն ունեցող ոլորտների՝ գյուղատնտեսության, շինարարության, արդյունաբերության ուղղություններով ընտրված մասնագիտացումներով, օրինակ, կրթաթոշակները 10 անգամ ավելացել են՝ դառնալով 55 հազար դրամ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև Կառավարության խոշոր ծրագրերից մեկի՝ ակադեմիական քաղաքի նախապատրաստական աշխատանքներին, որը միտված է որակյալ կրթության միջավայրի ապահովմանը:
«Կրթությունից աշխատանք 1 քայլ» ծրագրի տևողությունը 5 ամիս է. կարող են դիմել 3-րդ կուրսի ուսանողները, որոնք հնարավորություն կունենան ստանալ 1 տարվա 80 % վարձավճարի փոխհատուցում: Ծրագրի մասնակից կազմակերպությունների մենեջերների կողմից ուսանողները յուրաքանչյուր ամիս կստանան կուրսեր՝ կրթական ժամանակակից պահանջներին և գիտելիքներին համապատասխան:
Ծրագրին դիմելու համար ուսանողները պետք է գրանցվեն CAMPUS հավելվածում` լրացնելով առցանց հայտը և ուղարկեն մասնակցության նամակ info@apagafoundation.am էլեկտրոնային հասցեին՝ թեմա հատվածում նշելով «Կրթությունից աշխատանք մեկ քայլ» ծրագիր և մասնագիտական ուղղությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ