Մարդու կյանքում կարևոր է մասնագիտական ճիշտ կաղմնորոշումը: Դրան էր միտված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցի ծնողխորհրդի կազմակերպած միջոցառումը:
մանատիպ միջոցառում կազմակերպելու գաղափարը ծագեց, երբ հերթական նիստի ժամանակ ծնողխորհուրդը քննարկման դրեց ԿԳ և ՊՆ նախարարությունների կողմից մշակված «Ես ցանկանում եմ հայոց բանակի սպա դառնալ» տեղեկատվա-քարոզչական ծրագիրը: Քննարկումից հետո, որոշվեց իրականացնել միջոցառում՝ ուղղված մասնագիտական կողմնորոշմանը: Նախապես կազմված ծրագրի համաձայն, նախօրոք հրավիրվել էին տարբեր ոլորտների մասնագետներ: Առաջնահերթությունը տրվել էր, իհարկե, սպայի, ինչպես նաև բոլոր ժամանակներում կարևոր համարվող բժշկի, մանկավարժի մասնագիտություններին: Չէր անտեսվել նաև արհեստագործությունը: Միջոցառումը վարում էր ծնողխորհրդի նախագահ Լիանա Նալբանդյանը: Հյուրերին ներկայացնելուց հետո, իսկ նրանք քաղաքի զինվորական մասի սպա մայոր Պողոսյանն էր, մանկաբույժ Աշխեն Պապյանը, մանկավարժ Նաիրա Լազարևան և դերձակ-մոդելավորող Օֆելյա Փարսադանյանը, նա նշեց, որ չկան լավ և վատ մասնագիտություններ, որ անհրաժեշտ է մասնագիտություն ընտրելիս իմանալ սեփական կարողություններն ու հնարավորությունները: Հյուրերը ներկայացրին իրենց մասնագիտությունները, խոսեցին իրենց մասնագիտության թե´ դժվարությունների, թե´ առավելությունների մասին: Պատասխանեցին միջոցառման մասնակից 9-րդ և 8-րդ դասարանների աշակերտների և ծնողների հարցերին: Երեխաները ստացան տեղեկատվություն տվյալ մասնագիտությունների վերաբերյալ: Որոշվեց միջոցառումը դարձնել շարունակական:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ