Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտում ԵՄ աջակցությամբ էրազմուս+ ծրագրերի շրջանակում ընթանում է 4 ծրագիր: Այս մասին հայտնել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը՝ նախարարությունում այսօր կայացած «Էրազմուս+ նախագծերի մեկնարկային օր 2024» միջոցառման ընթացքում:
Հայաստանում էրազմուս+ ազգային գրասենյակի հետ համագործակցությամբ կազմակերպված միջացառման նպատակն է ներկայացնել դրամաշնորհ ստացած բուհերի և ՄԿՈւ հաստատությունների կողմից իրականացվող նախագծերը և ակնկալվող արդյունքները:
Անդրադառնալով ՄԿՈՒ հաստատությունների մասնակցությամբ իրականացվող ծրագրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը կարևորել է կրթական բոլոր մակարդակներում, մասնավորապես, ՄԿՈՒ ոլորտում միջազգայնացմանն ու որակի բարձրացմանն ուղղված քայլերը:
«Միջազգայնացման գործընթացներին նպաստող և հնարավորություններ ընձեռող ծրագրերից մեկը Էրազմուս+ն է, որը թույլ է տալիս թե՛ համագործակցություն ձևավորել եվրոպական նմանօրինակ ուսումնական հաստատությունների հետ, թե՛ իրականացնել կրթական ծրագրերի վերանայում, թե՛ կազմակերպել ուսանողների և դասախոսների փոխանակում: Ծրագրի շնորհիվ ընդլայնվում են պատկերացումներն այն մասին, թե տվյալ մասնագիտությամբ այլ երկրներում ինչպես է կազմակերպվում ուսուցման գործընթացը: Սա նաև հնարավորություն է ուսանողական կյանքին վերաբերող տարբեր մշակույթների տեղայնացման և կրթական ողջ գործընթացի բարելավման համար»,- նշել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ «Էրազմուս+» ծրագրի ներդրումը նախնական և միջին մասնագիտական կրթական համակարգում ենթադրում էր գործընկեր կազմակերպությունների հետ համագործակցային կապերի հաստատում, համատեղ ծրագրերի մշակում, կրթական բովանդակության բարելավում. «Սկզբնական շրջանում գուցե որոշակի մտահոգություններ կային, բայց այսօր արդեն կարող ենք փաստել, որ ՄԿՈՒ համակարգում Էրազմուս+ ծրագրի ներդրումը դրական ցուցանիշներ և նկատելի առաջընթաց է գրանցում»:
Արաքսիա Սվաջյանի համոզմամբ՝ մեկնարկած ծրագրերը ՄԿՈՒ համակարգում շոշափելի արդյունքներ են տալու և բերելու են նշանակալի փոփոխությունների:
««Էրազմուս+» ծրագրի ներդրումը քոլեջների և ուսումնարանների համար նոր հնարավորություն է ինչպես մանկավարժների և վարպետների կարողությունների զարգացման, այնպես էլ ուսանողների փոխանակման ծրագրերի, կրթությունը եվրոպական ուսումնական հաստատություններում շարունակելու, մեր երկրում նոր նշաձողեր սահմանելու տեսանկյունից: Վստահ եմ՝ նմանօրինակ քննարկումները կօգնեն բացահայտել առկա խնդիրներն ու գտնել ուղիներ գործընթացի լավարկման և արդյունավետության բարձրացման համար»,- ասել է նախարարի տեղակալը:
Հայաստանում ԵՄ պատվիրակության ներկայացուցիչ, ծրագրերի ղեկավար Դավիթ Ավագյանը ևս ողջունել է ներկաներին և նշել՝ թեև ՄԿՈՒ ոլորտում ««Էրազմուս+»-ը համեմատաբար նոր է ներդրվել, բայց արդեն իսկ բավականին ակտիվ արձագանքներ կան:
«Ունենք դրական ցուցանիշ, մասնավորապես, կարողությունների զարգացման ծրագրերի տեսանկյունից: Հայաստանում ՄԿՈՒ ոլորտում իրականացվող 4 ծրագրերը հիմնականում կենտրոնանում են աշխատահեն ուսուցման, որակի ապահովման մեխանիզմների ստեղծման, ուսուցիչների վերապատրաստման և ուսուցման, հիմնարար գիտելիքների, հմտությունների և իմացությունների զարգացման, ինչպես նաև պետություն-մասնավոր ոլորտ համագործակցության խորացման ուղղությամբ»,- ասել է Դավիթ Ավագյանը:
Միջոցառման շրջանակում տեղի ունեցած պանելային քննարկումների ժամանակ ներկայացվել են Էրազմուս+ ծրագրի 2023թ․ մրցույթում ֆինանսավորված նախագծերը և դրանց ազդեցությունը միջին մասնագիտական կրթության վրա: Քննարկումներին մասնակցել են նախագծերի ղեկավարները, միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների ներկայացուցիչներ, կրթության ոլորտում քաղաքականություն մշակողներ, հասարակական կազմակերպությունների, բիզնես ոլորտի ներկայացուցիչներ և շահագրգիռ այլ անձինք։
Նշենք, որ Եվրոպական միության աջակցությամբ իրականացվող Էրազմուս+ ծրագրի 2024 թվականի մեկնարկային օրվա բացմանը մասնակցել էին նաև ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը և Հայաստանում Եվրոպական միության պատվիրակության ղեկավար, դեսպան Վասիլիս Մարագոսը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ