ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նոր ծրագրի մեկնարկ Մանկավարժական համալսարանում

Հունիսի 21, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը Խ. Աբովյանի անվան պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր մասնակցել է «Առողջապահական համակարգերի գիտելիքների յուրացման մոտեցման կիրառումը վերականգնողական աշխատանքների միջոցով առողջ ծերացմանը նպաստելու համար» ծրագրի մեկնարկային հանդիպմանը։

Շվեյցարիայի Լյուցեռնի համալսարանի, ՀՊՄՀ-ի և ԱՀԿ-ի աջակցությամբ մշակված ««Առողջապահական համակարգերի գիտելիքների յուրացման» մոտեցման կիրառումը՝ վերականգնողական աշխատանքների միջոցով առողջ ծերացմանը նպաստելու համար ցածր և միջին եկամուտ ունեցող երկրներում. իրագործելիության հետազոտությունը Հայաստանում» հայեցակարգն ընդգծում է առողջապահական համակարգերի գիտելիքների յուրացման (ԱՀԳՅ) շրջանակը, որը հատուկ հարմարեցված նորարարական նախագիծ է առողջ ծերացմանը և վերականգնմանը նպաստելու համար։

Միջոցառմանը մասնակցել են նաև Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Տաթևիկ Ստեփանյանը, Մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը և այլք:

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և ընդգծելով ծրագրի կարևորությունը՝ նշել՝ թե՛ միջազգային, թե՛ տեղական ցուցանիշներն անհանգստանալու և մտածելու առիթ են տալիս. «Յուրաքանչյուրս մեր տեղում, գործունեության մեր շրջանակում պետք է փորձենք առավելագույնս արդյունավետ կազմակերպել գործընթացները՝ բարձրաձայնված խնդիրները լուծելու կամ չեզոքացնելու համար»։

Փոխնախարարը վստահեցրել է՝ պատասխանատու 3 գերատեսչությունները քննարկել և շարունակում են քննարկել՝ ինչ անել, որ բացթողումներ չունենան։

Արաքսիա Սվաջյանը, որը նաև Մանկավարժական համալսարանի Հատուկ և ներառական կրթության ֆակուլտետի դասախոս է, ընդգծել է՝ բուհը միակն է, որ պատրաստում է ներառական կրթության մասնագետներ․«Ոլորտը կայծակնային արագությամբ է զարգանում․ պետք է փորձենք կրթական ծրագրերը համապատասախանեցնել գիտության զարգացման տեմպերին, պատրաստել մասնագետներ, որոնք կտիրապետեն աջակցության տեխնոլոգիաներին, կօգնեն շահառուներին օգտվել դրանցից»։

Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ հատկապես մեր երկրում, որտեղ հիմնական շեշտադրումները երեխաների և երիտասարդների ուղղությամբ են իրականացվում, պետք է օգտագործել յուրաքանյուր քաղաքացու պոտենցիալը։ Փոխնախարարը խոսել է նաև մանկավարժահոգեբանական ծառայության, զբաղվածության ռազմավարության, ոչ ֆորմալ կրթության մասին՝ ընդգծելով մեծահասակաների կրթության կարևորությունը։

Մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը հետաքրքիր երկխոսություն, փորձի արդյունավետ փոխանակում, ինչպես նաև ձևավորված թեզիսների վերաբերյալ բովանդակային մոտեցումներ է մաղթել միջոցառման մասնակիցներին։

Աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ Տաթևիկ Ստեփանյանը շնորհակալություն է հայտնել ծրագրի իրագործման համար և նշել՝ միասին հնարավոր եղավ կենտրոնացնել դաշտի մասնագիտական ներուժը, և տարիներ շարունակ հետաձգվող բարեփոխումն իրագործել. «Համատեղ շատ աշխատանքներ ունենք անելու և զարգացնելու, սակայն մեկնարկը գիտահեն է։ Նախարարությունը համակարգում է նաև ժողովրդագրությունը և պատասխանատու է դրա զարգացման համար»,- ասել է նա:

Ծրագրի շրջանակում վաղը Լյուցեռնի համալսարանի ներկայացուցիչները կանցկացնեն վերապատրատումներ:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)