ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կրթության իմաստը

Մայիսի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Հետաքրքիր նախաձեռնությամբ է հանդես եկել դպրոցի «Բնագիտություն» և «Քիմիա» առարկաների բազմափորձ ուսուցչուհի Նարինե Գևորգյանը:

Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում նրա կողմից կազմակերպված միջոցառում-մրցույթը միայն առարկայական բնույթ չէր կրում: Այն բնագիտական առարկաների համադրության հետաքրքիր օրինակ էր, որը իր մեջ ներառում էր նաև ասմունք, պար բեմական խոսք:

Ուուցչուհու նպատակն էր մրցույթ-միջոցառման միջոցով հնարավորություն տալ աշակերտներին բացահայտել իրենց ստացած գիտելիքները տարբեր առարկաներից:

«Կրթության իմաստը ոչ թե գիտելիքների քանակն է, այլ՝ իմացածը լիարժեք ճիշտ կիրառելու». Դիստերվեգ

Հ. Հակոբյան