ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն այսօր ընդունել է Եվրոպայի խորհրդի հակադոպինգային կոնվենցիայի կատարման գնահատման թիմին:
Պատվիրակության կազմում էին Սլովակիայի հակադոպինգային գործակալության տնօրեն Ժանետա Ցսադերովան, Կիպրոսի հակադոպինգային վարչության նախագահ Միխայիլ Պետրոուն, Չեխիայի և Սլովենիայի հակադոպինգային գործակալությունների ներկայացուցիչներ:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության տնօրեն, պրոֆեսոր Արեգ Հովհաննիսյանը, ներկայացուցիչներ ՀՀ առողջապահության և Ներքին գործերի նախարարություններից:
Ողջունելով հյուրերին՝ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը ներկայացրել է վերջին տարիներին ՀՀ կառավարության հակադոպինգային քաղաքականությունը:
«ՀՀ կառավարությունը վստահաբար ոչ է ասել խթանիչներին և մաքուր սպորտի կողմնակից է: Դրա վառ վկայությունն է այն փաստը, որ վերջին 8 տարիներին Հայաստանի որևէ մարզիկի մոտ դոպինգ թեստի դրական պատասխան չի արձանագրվել, այն դեպքում, երբ դոպինգ թեստերի քանակը վերջին տարիներին աճել է շուրջ 140 %-ով: Սա Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության ակտիվ գործունեության, ԿԳՄՍ նախարարության՝ մարզական ֆեդերացիաների և մարզիչների հետ ամենօրյա աշխատանքի արդյունքն է: Մեզ համար ամենակարևորն այն է, որ ոչ ասելով դոպինգին՝ կարողացանք նաև արդյունքներն էապես բարելավել: 2023 թվականին Հայաստանի ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականը թիմային հաշվարկում դարձավ Եվրոպայի և աշխարհի չեմպիոն»,- ասել է նախարարի տեղակալը:
Կարեն Գիլոյանն անդրադարձել է նաև Հայաստանի հակադոպինգային գործակալությանը՝ արժևորելով պրոֆեսոր Արեգ Հովհաննիսյանի աշխատանքը, որը, նախարարի տեղակալի խոսքով, իր գործի մեծ նվիրյալ է:
«Բանիմաց աշխատանքի արդյունքում Հայաստանն ունի բացարձակապես անկախ Հակադոպինգային գործակալություն: Համատեղ համագործակցության արդյունքում կարճ ժամանակում ՀՀ օրենսգրքում կատարել ենք որոշակի փոփոխություններ՝ այն լիովին համապատասխանեցնելով WADA-ի պահանջներին»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը՝ ընդգծելով, որ ավելացել է նաև Հակադոպինգային գործակալության բյուջեն՝ 54 մլն դրամից հասնելով 87 մլն դրամի:
Նրա խոսքով՝ եթե նախկինում թեստավորման համար հատկացվում էր 17 մլն դրամ, ապա այժմ այն աճել է շուրջ 2,5 անգամ՝ կազմելով 44 մլն դրամ:
Եվրոպայի խորհրդի հակադոպինգային կոնվենցիայի կատարման գնահատման թիմի անդամները շնորհակալություն են հայտնել ընդունելության համար և ընդգծել՝ Հայաստան են ժամանել աջակցելու գործընթացների բարելավմանը: Նրանք ողջունել են դոպինգի դեմ պայքարում ՀՀ կառավարության պատրաստակամությունը, ազգային հակադոպինգային գործակալության անկախ գործունեությունն ու այն հանգամանքը, որ հայ մարզիկները վերջին տարիներին որևէ դրական դոպինգ թեստ չեն հանձնել: Գնահատման թիմի անդամները շեշտել են նաև գործակալությանը տրամադրվող բյուջեի ավելացման անհրաժեշտությունը՝ հաշվի առնելով այն, որ դոպինգի դեմ պայքարում պահանջներն անընդհատ փոխվում և խստացվում են:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը տեղեկացրել է՝ սպորտի ոլորտի ֆինանսավորումը ՀՀ-ում 2023 թվականին 2018 թվականի համեմատ 5 անգամ ավելացել է․ նախորդ տարի այս ոլորտում շուրջ 10,3 մլրդ ՀՀ դրամի պետական ներդրումներ են կատարվել: Նա նաև ներկայացրել է Հայաստանի՝ միջազգային խոշոր մարզական միջոցառումներ հյուրընկալելու քաղաքականությունը. վերջին 2,5 տարում Հայաստանում նախորդ 30 տարիների հանրագումարի չափով Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններ են անցկացվել տարբեր մարզաձևերից:
Կարեն Գիլոյանը նաև տեղեկացրել է՝ ՀՀ-ում մասսայական սպորտի և առողջ ապրելակերպի խթանման նպատակով 5 մարզաձևերից անցկացվում են «ՀՀ վարչապետի գավաթ» խորագիրը կրող սիրողական մրցաշարեր, որոնց շրջանակում ևս Հայաստանի հակադոպինգային գործակալության հետ համատեղ իրականացվում են դոպինգ ստուգումներ:
Եվրոպայի խորհրդի հակադոպինգային կոնվենցիայի կատարման գնահատման թիմի անդամներին են ներկայացվել նաև միջգերատեսչական սերտ համագործակցության արդյունքները՝ ՀՀ առողջապահության, Ներքին գործերի և Արդարադատության նախարարությունների, ինչպես նաև Մաքսային ծառայության միջև:
Նիստի ընթացքում քննարկվել են նաև երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցեր, նախանշվել են հետագա անելիքներն ու զարգացման ուղիները:
Հունիսի 25-27-ը նախատեսված գնահատման այցի շրջանակում ԵԽ պատվիրակության ներկայացուցիչները հանդիպումներ կունենան նաև Հայաստանի ազգային օլիմպիական կոմիտեի անդամների հետ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ