ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանն օրերս մասնակցել է Fastex-ի կազմակերպած միջոցառմանը, որի շրջանակում խրախուսական պարգևատրումներ են ստացել բարձր արդյունքներ գրանցած ավելի քան 100 մարզիկներ, մարզիչներ ու բժշկական անձնակազմի ներկայացուցիչներ:
Պարգևատրվել են ըմբիշներ Արթուր Ալեքսանյանը, Մալխաս Ամոյանը, Արման Անդրեասյանը, Արսեն Հարությունյանը, մարմնամարզիկ Արթուր Դավթյանը, ծանրորդներ Վարազդատ Լալայանը, Սիմոն Մարտիրոսյանը, Սամվել Գասպարյանը, Հակոբ Մկրտչյանը, Դավիթ Հովհաննիսյանը, Գարիկ Կարապետյանը, Գոռ Սահակյանը, Հակոբ Մկրտչյանը, Ռաֆիկ Հարությունյանը, բռնցքամարտիկներ Անուշ Գրիգորյանը, Անի Հովսեփյանը, Նարեկ Մանասյանը և մի շարք այլ անվանի մարզիկներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, ողջունելով ներկաներին, շնորհակալություն է հայտնել Fastex-ի համահիմնադիրներին նշանակալի ներդրումների համար և վստահություն հայտնել՝ այս աջակցությունը լրացուցիչ խթան կհանդիսանա մարզաշխարհի ներկայացուցիչների համար:
«ՀՀ կառավարությունը վերջին տարիներին բազմապատկել է սպորտի ոլորտին հատկացվող աջակցությունը. մեծ ուշադրություն է դարձվում մեր մարզիկներին, մարզիչներին ու բժիշկներին: Սպորտում զանազան ուղղություններով կատարվում են ներդրումներ: Ընթանում է ծավալուն շինարարություն, կառուցվում են մեծ մարզահամալիրներ ու մարզադահլիճներ մեր վաստակաշատ մարզիկների անուններով: ՀՀ կառավարությունը հայտարարել է՝ ոչ մի հաջողություն աննկատ չի մնալու, և յուրաքանչյուր մարզիկի մեծ հաղթանակի պատվին մարզակառույց է հանձնվելու շահագործման: Ավելացրել ենք նաև տարեվերջյան պարգևատրումները և ամենամսյա նպաստները: Եվ, չնայած այս ամենին, սպորտը թանկ հաճույք է և կարիք ունի շարունակական աջակցության: Սպորտի կողքին պետք է լինեն մարդիկ, որոնք ցավում են սպորտի համար և մտածում են բազմապատկել հնարավորությունները, որպեսզի մարզիկները հաղթանակներ նվիրեն մեզ և հանրահռչակեն պետությունը: Ուրախ եմ, որ Fastex ընկերության հետ արդեն ունենք կայացած հովանավորչական ծրագիր: Վստահ եմ՝ այս աջակցությունը լրացուցիչ խթան կհանդիսանա մեր մարզիկների համար, որոնք կգնան նոր հերոսությունների, և միջազգային հարթակներում մշտապես վեր կխոյանա եռագույնը՝ ՀՀ օրհներգի հնչյունների ներքո»,- ասել է Կարեն Գիլոյանը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի փոխանցմամբ՝ Fastex-ի հետ հովանավորչական ծրագրով նախատեսվում է, որ աջակցության 70%-ը կուղղվի մարզիկների, մարզիչների և բժիշկների պարգևատրմանը, իսկ 30%-ը՝ Հայաստանում կազմակերպվելիք խոշոր մարզական միջոցառումների օժանդակությանը:
Fastex-ի համահիմնադիր Վիգեն Բադալյանն ընդգծել է՝ Փարիզում կայանալիք Օլիմպիական խաղերին ընդառաջ սա յուրօրինակ գնահատանք է ոչ միայն անվանի հայ մարզիկների, այլև իրենց հաջողությանը նպաստող մարզիչների ու բժիշկների աշխատանքին։
Հիշեցնենք՝ այս տարվա ապրիլին Fastex-ի և «Օլիմպիոնիկ» մարզական բարեգործական հիմնադրամի միջև ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր, որի վավերացմանը սատարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը։
Հուշագիրը նպատակաուղղված է Հայաստանի Հանրապետությունում սպորտի զարգացմանը, մարզական հաջողությունների խրախուսմանը, մարզիկների մրցունակության բարձրացմանը և կենսապայմանների բարելավմանը։ Այդ նպատակով Fastex-ը կտրամադրի մինչև 5 միլիոն FTN (Fasttoken՝ բահամուտ բլոկչեյնի հիմնական թվային ակտիվ)՝ ի աջակցություն օլիմպիական, պարալիմպիկ, սուրդօլիմպիկ խաղերում, ինչպես նաև օլիմպիական խաղերի ծրագրում չընդգրկված մի շարք մարզաձևերի աշխարհի և Եվրոպայի պաշտոնական առաջնություններում 1-3-րդ տեղերը գրաված մարզիկներին և նրանց մարզիչներին։
Fastex-«Օլիմպիոնիկ» փոխգործակցությունը կրելու է երկարաժամկետ բնույթ՝ մինչև 2030 թվականը, որի շրջանակում Fastex-ն աջակցելու է ներպետական սպորտի զարգացմանը՝ խրախուսելով մարզիկներին, այդ թվում՝ մարզական նոր սերնդին։
Նշենք, որ Fastex-ը մեկնարկային միջոցառման շրջանակում սպորտի ոլորտի ներկայացուցիչներին խրախուսումներ է հատկացրել՝ ըստ 2023/24 թվականների տարբեր մարզաձևերի Եվրոպայի առաջնությունների արդյունքների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ