28 Ապրիլ 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանին մէջ Հայոց ցեղասպանութեան 102-րդ ամեակին նուիրուած հանդիսութիւնները կայացան նահատակներու յիշատակը արժանաւորապէս նշելու եւ աշակերտներուն մէջ պահանջատիրութեան ոգին վերարծարծելու ոգեշունչ մթնոլորտի մը մէջ:
Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ նախ կայացաւ արդէն աւանդական դարձած ընդհանուր հաւաքը, ուր վարժարանի աշակերտները ներկայացան Հայաստանի, Արցախի եւ Կիլիկեան թագաւորութեան դրօշներով: Անոնք նաեւ բարձրացուցած էին Եղեռնի զոհերուն յիշատակը եւ ազգային պահանջատիրութիւնը նշող պաստառներ, մինչ Մանկապարտէզի փոքրիկները կը տողանցէին ազգային տարազներով, վերյիշեցնելով կորուսեալ հայրենիքի այն բնակավայրերը, որոնցմէ տարագրուեցան հարիւր հազարաւոր հայեր:
Ոգեկոչումի օրուան կարեւոր մէկ հանգրուանը կազմեց Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ կանգնեցուած Ծիծեռնակաբերդի յուշակոթողին նմանակը, որուն առջեւ ծաղիկներ դնելով նահատակներուն յարգանքի տուրք մատուցին վարժարանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստ, հոգեւոր վարիչ Տէր Ռաֆֆի քհնյ. Յովհաննէսեան, ուսուցիչներ եւ աշակերտներ:
Տեղի ունեցան ոգեկոչման զոյգ ձեռնարկներ՝ նախակրթարանի եւ միջնակարգի բաժիններուն համար անջատաբար: Գեղարուեստական յայտագրով ելոյթ ունեցան Մեսրոպեանի աշակերտներ, դասարանային խումբեր եւ «Ծիծեռնակ» երգչախումբը. ասմունքի, երգի եւ երաժշտութեան կատարումներու երկար շարքով մը, Մեսրոպեանի աշակերտները արտայայտեցին իրենց ցաւը՝ 1.5 միլիոն անմեղ զոհերուն համար, արդար ցասումը՝ ի տես Ցեղասպանութեան անպատիժ մնացած ըլլալուն, դատապարտումը՝ ցեղասպանին եւ ամենակարեւորը՝ իրենց կամքն ու վճիռը միշտ յիշելու նահատակները ու հաւատարիմ մնալու անոնց սուրբ կտակին: Այս առիթով ցուցադրուեցաւ նախակրթարանի աշակերտներուն հետ կայացած հարցազրոյցներու շարք մը, ուր հայ մանուկները կ՛արտայատէին իրենց ապրումներն ու մտածումները՝ Ցեղասպանութեան մասին:
Մեսրոպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստ աշակերտութեան ուղղուած իր խօսքին մէջ յորդորեց միշտ վառ պահել պահանջատիրութեան ջահը, մինչեւ արդարութեան ամբողջական վերահաստատումը, հայ ժողովուրդի կրած վնասներուն արդար հատուցումը եւ մեր անկատար մնացած բոլոր տենչերուն իրականացումը: Ան յատկապէս խորհուրդ տուաւ աշակերտներուն իրենց ընկերային միջավայրին մէջ ըլլալու մէկական դեսպան Հայ Դատին ու Հայաստանին, որպէսզի հայութեան ձայնը միշտ բարձր հնչէ՝ ի խնդիր արդարութեան: Պարոն Գալուստ այս առիթով ողջունեց Հայաստանի պաշտպանութեան նախկին փոխ նախարար եւ հայկական բանակի հրամանատար զօրավար Նորատ Տէր Գրիգորեանցը եւ Արեւմտահայութեան դատի պաշտպան հասարակական գործիչ Կարէն Միքայելեանը, որոնք հիւրաբար ներկայ էին ձեռնարկներուն:
Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան Բարձրագոյն Վարժարանի
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ