ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ընդունել է Փարիզի օլիմպիական խաղերին ընդառաջ դպրոցների 8-12-րդ դասարանների ու նախնական և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների սովորողների համար կազմակերպված «Ես հետևում եմ Օլիմպիական խաղերին» խորագրով մրցույթի հաղթողներին:
Մրցույթի շրջանակում 8 օր ԿԳՄՍՆ ֆեյսբուքյան էջում հրապարակվել են հայ մարզիկների օլիմպիական նվաճումների, ինչպես նաև բուն Օլիմպիական խաղերի վերաբերյալ տարաբնույթ հարցեր: Համաձայն մրցութային պայմանների՝ առաջինը ճիշտ պատասխանողը ճանաչվել է տվյալ օրվա հաղթող: Մրցութային 8 հարցերի մեկնաբանություններում գրվել է ավելի քան 300 պատասխան:
ԿԳՄՍ նախարարը ողջունել է հաղթողներին և շնորհակալություն հայտնել ակտիվ մասնակցության համար:
«Առջևում մեզ սպասվում է մարզական, թերևս, ամենագլխավոր իրադարձությունը, որը 4 տարին մեկ է տեղի ունենում: Ուրախ եմ, որ կարևորել ու ձեր մասնակցությունն եք ունեցել մրցույթին՝ հաջողության հասնելով: Սպորտը հիանալի զարգացնում է ռազմավարական մտածողությունը, կամքի ուժը, հոգեբանական մի շարք կարևոր հատկանիշներ, ինչպես նաև նպաստում է սոցիալականացմանը: Սպորտը, իսկապես, շատ հետաքրքիր աշխարհ է, որն անընդհատ բացահայտելու կարիք ունի»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ հույս հայտնելով, որ սպորտի հանդեպ հետաքրքրությունը դպրոցականների շրջանում միայն կավելանա և վարակիչ կլինի նաև իրենց դասընկերների համար:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը ևս շնորհակալություն է հայտնել հետաքրքրության համար և մասնակիցներին կոչ արել զբաղվել սպորտով, թեկուզ՝ սիրողական մակարդակով. «Սպորտն առողջություն է, կեցվածք: Սպորտը նաև պայքարի տենչ է ու մարդու մեջ դաստիարակում է պայքարելու և հաղթելու ջիղը: Միշտ եղեք սպորտի մեջ ու ձեր ուժերը փորձեք նաև սիրողական մրցաշարերում»:
ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը զրուցել է մասնակիցների հետ, հետաքրքրվել նրանց սպորտային նախասիրություններով:
ՀՊՄՀ հենակետային վարժարանի 12-րդ դասարանի պատմահասարակագիտական ենթահոսքի աշակերտ Հայկ Ստեփանյանը, շնորհակալություն հայտնելով նմանօրինակ մրցույթների համար, կարևորել է հայ մարզիկների անցած ճանապարհի հանրահռչակմանն ուղղված նախաձեռնությունները: Անդրադառնալով Փարիզ-2024-ից ունեցած սպասելիքներին՝ նա, մասնավորապես, նշել է. «Ուղեգրերի թիվը, գուցե, շատ չէ, բայց նայելով մեր օլիմպիականներին՝ համոզվում ենք, որ շատ ուժեղ ու անվանի մարզիկներ ունենք, որոնցից առնվազն 4-ը ոսկե մեդալի իրական հավակնորդներ են: Հուսանք՝ հաջողությունը մեր մարզիկների կողմը կլինի»:
Այնուհետև ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանն ու նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը շնորհակալագրեր և խրախուսական նվերներ են հանձնել հաղթող մասնակիցներին:
Հանդիպմանն անդրադարձ է կատարվել նաև Փարիզի Օլիմպիական խաղերի հետ կապված հեռանկարներին, Հայաստանում կազմակերպվող միջազգային խոշոր մրցաշարերին, սպորտի հանրահռչակմանն ուղղված ծրագրերին, ինչպես նաև սիրողական մարզիկների համար նախատեսված «ՀՀ վարչապետի գավաթ» մասսայական սպորտի մրցաշարերին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ