ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանում այսօր մասնակցել է 2023/24 ուսումնական տարվա շրջանավարտների ավարտական վկայականների հանձնման հանդիսավոր արարողությանը:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև Բարձրագույն կրթության և գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը, Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի ռեկտորի պաշտոնակատար Հրաչյա Զաքոյանը, ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարի տեղակալ Արման Խոջոյանը, բուհի պրոֆեսորադասախոսական կազմի ներկայացուցիչներ, շրջանավարտներ:
Ողջունելով շրջանավարտներին և շնորհավորելով մասնագիտական կրթության կարևորագույն փուլի ամփոփման առիթով՝ ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշել է՝ շրջանավարտները հասուն կյանք են մուտք գործում որպես մասնագետի որակավորում և անհրաժեշտ կարողունակություններ ունեցող քաղաքացիներ:
«Վստահաբար՝ ձեր ամեն հաջորդ օրը նվիրված է լինելու մեր երկրում ագրարային ոլորտի զարգացմանը, մեր հասարակության և պետության ամրացմանը, որը շատ կարևոր հանձնառություն ու պատասխանատվություն է: Ձեզնից պահանջվել են մեծ ջանքեր, նվիրում և սրտացավություն, որպեսզի դիպլոմները դիտարկեք գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների վկայագիր: Այն, ինչ սովորել եք բուհում, շատ կարևոր է, բայց ոչ պակաս կարևոր է այն, ինչ սովորելու եք հետագա մասնագիտական գործունեության ընթացքում, որովհետև կրթության գործընթացը երբեք չի դադարում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու հույս հայտնել՝ շրջանավարտները մասնագիտական մշտական կապ կպահեն բուհի հետ՝ դրանով իսկ նպաստելով ագրարային կրթության զարգացմանը:
Ժաննա Անդրեասյանն անդրադարձել է նաև պետության համար ագրարային ոլորտի կարևորությանը՝ ընդգծելով, որ այն պետության առանցքային և ռազմավարական ուղղություններից է:
«Ագրարային ոլորտի կրթությունն իրապես պետք է պատրաստի այնպիսի մասնագետների, որոնց կարիքն ունի մեր երկիրը: Բուհն ունի շատ ուժեղ և ամուր ավանդույթներ, բայց բուհի զարգացման նոր ծրագրերն անընդհատ քննարկվում են: Հատկապես տեխնոլոգիական զարգացմանը զուգընթաց փոխվում է նաև գյուղատնտեսությունը: Առաջ են գալիս նոր մասնագիտություններ, պահանջվում են բոլորովին նոր հմտություններ ու կարողություններ: Այս ամենը, իհարկե, մարտահրավեր է առաջին հերթին բուհի, ապա նաև պետության համար՝ առաջ գնալու և որևէ վայրկյան չկանգնելու, որպեսզի ագրարային կրթությունը մեր երկրում լինի բարձրորակ ու մրցունակ»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Նա նաև տեղեկացրել է, որ ԿԳՄՍ նախարարությունը շրջանառության մեջ է դրել նաև ագրարային ոլորտի որոշ մասնագիտություններ գերակա ճանաչելու վերաբերյալ որոշման նախագիծ, ինչի արդյունքում այս ուղղություններով սովորողներն ավելի բարձր կրթաթոշակ կստանան: Նախագծով առաջարկվում է գերակա մասնագիտությունների ցանկում ներառել անասնաբուժություն, ագրոնոմիկա, անտառային տնտեսություն, անասնաբուծություն, պարենամթերքի տեխնոլոգիա, ագրարային ճարտարագիտություն մասնագիտությունները՝ 2024-2025 ուսումնական տարում բուհ ընդունված ուսանողների համար ըստ առաջադիմության սահմանելով ամսական 70-77 հազար դրամ կրթաթոշակ:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ մյուս կարևոր թիրախը բուհի միջազգային համագործակցության ընդլայնումն է: Մասնավորապես՝ քննարկվում է արտերկրի տարբեր բուհերի հետ ավելի ընդլայնված համագործակցության հնարավորությունը, որը թույլ կտա իրականացնել փոխանակման ծրագրեր ինչպես դասախոսների, այնպես էլ ուսանողների միջև:
Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանի ռեկտորի պաշտոնակատար Հրաչյա Զաքոյանը ևս ողջունել է ավելի քան 90-ամյա պատմություն ունեցող համալսարանի 2023 - 2024 ուստարվա շրջանավարտներին:
«Դուք բուհն ավարտում եք մեր երկրի գյուղատնտեսության ոլորտում մարտահրավերներով ու անորոշություններով, բայց նաև զարգացման համար շրջադարձային հնարավորություններով լի ժամանակաշրջանում։ Վստահ եմ, որ պատրաստ եք կարևոր դեր ստանձնել սպասվող դրական զարգացումներում, ավելին՝ կարող եք լինել դրա շարժիչ ուժը»,- նշել է Հրաչյա Զաքոյանը:
Նրա խոսքով՝ շրջանավարտները հնարավորություն են ունեցել իրենց գործնական հմտությունները զարգացնել և դրանք կարողության վերածել ինչպես համալսարանի մի քանի տասնյակ նորաստեղծ ենթակառուցվածքներում, այնպես էլ ագրոպարենային ոլորտի առաջատար ընկերություններում, որտեղ անցկացրել են հանրապետության բուհական համակարգի համար նորամուծություն համարվող աշխատանքային կիսամյակ։
Այս ուսումնական տարում Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանն ունի 1071 շրջանավարտ՝ բակալավրիատի և մագիստրատուրայի կրթական ծրագրերով:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ