ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դպրոց-թատրոն համագործակցությամբ նոր ներկայացում՝ Սևակի 100-ամյակի շրջանակում

Հուլիսի 25, 2024
Մշակութային լուրեր

Պարույր Սևակի ծննդյան 100-ամյակի հոբելյանական միջոցառումների շրջանակում Գորիսի Վ․ Վաղարշյանի անվան պետական դրամատիկական թատրոնում տեղի է ունեցել «Պարույր Սևակի և Սուլամիթայի նամակագրությունը» բեմականացումը՝ «Իմ ցնորք...իմ սեր...» խորագրով:

Ծրագիրն իրականացրել է Գորիսի թիվ 2 հիմնական դպրոցը:

Բեմադրության միջոցով հանդիսատեսին ներկայացվել է Պարույր Սևակի և Սուլամիթայի նամակագրությունը՝ որպես հեղինակի սիրային քնարերգության հիմք:

Նամակներն ընտրելիս հաշվի են առնվել սովորողների տարիքային առանձնահատկությունները, զարգացումների համապատասխանությունը, հերոսների հոգեվիճակները, նամակագրության կապը Պարույր Սևակի սիրային քնարերգության հետ, բեմական խոսքի տարրերի բաղադրիչները։

Ծրագրի նպատակն է ամրապնդել դպրոց-թատրոն համագործակցությունը, համայնքում ակտիվացնել մշակութային կյանքը, վաղ տարիքից երեխաներին ծանոթացնել թատերարվեստի առանձնահատկություններին, նպաստել մասնագիտական կողմնորոշմանը:

Նախատեսվում է ներկայացման ևս երկու ցուցադրություն՝ սահմանամերձ Կոռնիձոր, Ներքին Խնձորեսկ, Խնածախ և Վերիշեն բնակավայրերի սովորողների և ուսուցիչների համար։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)