Ամփոփվել է «Հայաստանի դպրոցական լավագույն մինի այգի 2024» մրցույթը, որն իրականացվել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ), ՌԴ ճյուղային սննդի ինստիտուտի (SIFI) և ԿԶՆԱԿ հիմնադրամի «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի համատեղ ջանքերով:
Այս տարի մրցույթն ուներ 2 հիմնական անվանակարգ․ «Հայաստանի դպրոցական լավագույն մինի այգի»՝ իրենց տարածքում այգի ունեցող դպրոցների համար, և «Լավագույն այգին պատուհանագոգին»՝ համեմատաբար ցուրտ կլիմայով մարզերի համար։
Դեռևս մարտին մեկնարկած մրցույթին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 7 մարզերի 35 դպրոցներ: Մասնակից դպրոցների համար կազմակերպվել է առցանց հանդիպում, որի ընթացքում կազմակերպիչները ներկայացրել են մրցույթի պայմանները և պարզաբանել մրցութային փաթեթների պատրաստման գործընթացին առնչվող հարցերը։
Դպրոցները մինչև 2024 թ. հուլիսի 1-ը ներկայացրել են նախագծերը՝ պահանջվող փաստաթղթերով և լուսանկարներով:
Ըստ սահմանված չափանիշների՝ ներկայացված 18 փաթեթները գնահատվել են մրցութային հանձնաժողովի կողմից, որի կազմում ընդգրկված են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության, տեղական և միջազգային կազմակերպությունների՝ (ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ), ՌԴ ճյուղային սննդի ինստիտուտի (SIFI), «Դպրոցական սնունդ և երեխաների բարեկեցություն» հիմնարկի, «Հայ օգնության ֆոնդի» (ՀՕՖ), «Կանաչ արահետ» հասարակական կազմակերպության և Armenia Tree Project (Էյ Թի Փի) բարեգործական հիմնադրամի ներկայացուցիչները:
«Դպրոցական լավագույն մինի այգի» անվանակարգում հաղթող են ճանաչվել․
«Լավագույն այգին պատուհանագոգին» անվանակարգում հաղթող է ճանաչվել Լանջաղբյուրի Վ. Ադամյանի անվան միջնակարգ դպրոցը (Գեղարքունիքի մարզ)։
Խրախուսական մրցանակ են ստացել.
● 4-րդ տեղի համար՝ Մեղրաձորի Հ․ Հակոբյանի անվան միջնակարգ դպրոց (Կոտայքի մարզ) – 303 միավոր։
● 5-րդ տեղի համար՝ Ծակքարի միջնակարգ դպրոց (Գեղարքունիքի մարզ) – 289 միավոր։
«Դպրոցական լավագույն մինի այգի» անվանակարգում առաջին տեղը զբաղեցրած դպրոցը կստանա 3000 ԱՄՆ դոլարին համարժեք դրամաշնորհ։ 2-5 րդ տեղերը զբաղեցրած դպրոցները կստանան սարքավորումներ՝ դպրոցական ճաշարանների համար։
Լրացուցիչ կպարգևատրվեն հետևյալ դպրոցները.
Կանցկացվի հանդիսավոր մրցանակաբաշխություն, որին կմասնակցեն կազմակերպիչները, պաշտոնյաները, մասնակից դպրոցների աշակերտները:
2024 թ․ «Դպրոցական լավագույն մինի այգի» մրցույթն անցկացվել է չորրորդ անգամ: Մրցույթը «Դպրոցական սնունդ» ծրագրի բաղկացուցիչն է և կոչված է խթանելու դպրոցական այգիների զարգացումը։ Նախաձեռնության նպատակն է ընդլայնել դպրոցական սնունդի մեջ օգտագործվող թարմ բանջարեղենի և բույսերի մասնաբաժինը, ինչպես նաև հետաքրքրություն ձևավորել երեխաների մոտ օրգանական գյուղատնտեսության հանդեպ՝ նրանց ծանոթացնելով հողի մշակման հիմունքներին։
Այս տարի մասնակից դպրոցներին առաջարկվել էր կայուն գյուղատնտեսության և ստեղծարարության խրախուսման, ինչպես նաև առողջ սննդի օգտագործման սովորությունների ձևավորման նպատակով օգտագործել դպրոցականների հեղինակած գարնանային ուտեստների նկարները։ Աշակերտներից պահանջվել էր նաև ագրոակումբներ ստեղծել՝ համագործակցության ընդլայնման և գիտելիքների փոխանակման նպատակով։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ