ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Տեղի է ունեցել ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը կից գիտամեթոդական խորհրդի 10-րդ նիստը

Օգոստոսի 6, 2024
Մշակութային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությանը կից գիտամեթոդական խորհրդի 10-րդ նիստում քննարկվել են ՀՀ Արարատի, Շիրակի, Սյունիքի մարզերում և Երևան քաղաքում գտնվող պատմության և մշակույթի հուշարձանների նորոգմանը, ամրակայմանը և վերականգնմանն առնչվող 6 էսքիզային նախագծեր:

Օրակարգում ընդգրկված հարցերից ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքի «Բեխի անապատ» համալիրի եկեղեցու հարավային և արևելյան պատերի մասնակի ամրակայման նախագիծն արժանացել է հավանության:

ՀՀ Շիրակի մարզի Գյումրի քաղաքի Մադոյան փողոցի թիվ 202/4 հասցեի բնակելի տան նախամուտքի և տանիքի վերակառուցման էսքիզային նախագիծը համարվել է ընդունելի՝ ներկայացված դիտարկումները հաշվի առնելու պայմանով։

Նիստում քննարկված հարցերից Երևան քաղաքի Կենտրոն վարչական շրջանի Աբովյան 3/1-1 հասցեում բացօթյա սպասարկման տարածքի էսքիզային առաջարկը մերժվել է: ՀՀ Արարատի մարզի Լանջանիստ գյուղի Սպիտակ վանքի Սուրբ Աստվածածին միանավ եկեղեցու (13-րդ դար) եկեղեցական խցերի վերականգնման և օգտագործման, ինչպես նաև տաղավարների տեղադրման և տարածքի բարեկարգման նախագիծը, լրացուցիչ ուսումնասիրություններ իրականացնելու անհրաժեշտությամբ պայմանավորված, վերադարձվել է լրամշակման:

ՀՀ Արարատի մարզի Մասիս համայնքի Գեղանիստ բնակավայրի վարչական տարածքում գտնվող Երկրորդ աշխարհամարտում զոհվածների hուշարձանի հարակից տարածքում եկեղեցու կառուցման առաջարկը համարվել է ընդունելի:

Նիստում քննարկվել է նաև Երևան քաղաքի Կենտրոն վարչական շրջանի Ամիրյան փող. հ. 1 հասցեում գտնվող «Արմենիա» հյուրանոցային համալիրի գլխավոր հուշարձան-մասնաշենքի ֆասադային վնասված ստորին (գետնախարիսխների) հատվածների վերականգնման մեթոդաբանության հարցը. որոշվել է այն դիտարկել Հրապարակի համալիրի համատեքստում՝ հնարավորության դեպքում ներգրավելով միջազգային փորձագետների:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)