«Գյումրու երկխոսության մեդիա կենտրոնում» շահագրգիռ կողմերի միջև տեղի է ունեցել «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի քննարկում, որին մասնակցել է ԿԳՄՍՆ երիտասարդության հարցերի վարչության պետ Զարա Ասլանյանը:
Քննարկմանը կարևորվել է այն հանգամանքը, որ օրենքի նախագծի մշակումը կատարվել է մասնակցային եղանակով. ընդգրկվել են ոլորտի փորձագետներ, հասարակական կազմակերպություններ, ինչպես նաև Հայաստանի 10 մարզերում հանրային լսումներ են անցկացվել, հաշվի են առնվել երիտասարդների կարծիքները, այցելություններ են կատարվել բուհեր, երիտասարդական կենտրոններ։
ԿԳՄՍՆ ներկայացուցչի խոսքով՝ «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքի ընդունումը հնարավորություն կընձեռի համակարգելու ՀՀ-ում երիտասարդության ոլորտը՝ ստեղծելով պետական վարչարարությունն իրականացնելու մեխանիզմներ, ինչպես նաև կնպաստի ոլորտին առնչվող ենթաօրենսդրական ակտեր ընդունելու համար լիազորություններ սահմանելուն և ավելի արդյունավետ ու թիրախային քաղաքականություն իրականացնելուն: Օրենքը կհանդիսանա շրջանակային փաստաթուղթ երիտասարդական քաղաքականության բոլոր դերակատարների, այդ թվում՝ քաղաքացիական հասարակության և միջազգային կազմակերպությունների համար։
Ըստ նախագծի՝ Հայաստանի Հանրապետությունում կփոխվի նաև երիտասարդների տարիքային շեմը․ նախկին 16-30 տարեկանների փոխարեն երիտասարդ կհամարվեն 13-35 տարեկանները։
«Տարիքային այս խումբն առաջարկելիս՝ հաշվի են առնվել տարբեր բաղադրիչներ՝ սկսած ներկայիս ժողովրդագրական տվյալներից, ամուսնության տարիքից, առաջին երեխա ունենալուց, զբաղվածության ոլորտ մտնելուց, մինչև ոչ ֆորմալ կրթության մեջ ընդգրկվելու տարիքը»,- ասել է Զարա Ասլանյանը։
«Երիտասարդական նախաձեռնությունների կենտրոնի» խորհրդի նախագահ, օրենքի նախագիծը մշակող աշխատանքային խմբի անդամ Արթուր Նաջարյանն էլ անդրադարձել է ամենաշատ ուղղվող հարցին՝ ինչի՞ համար է պետք կամ ո՞ւմ է պետք «Երիտասարդական քաղաքականության մասին» օրենքը: «Հայաստանը տարածաշրջանի այն երկրներից է, որտեղ երիտասարդական կյանքը ակտիվ է, իսկ յուրաքանչյուր պետության զարգացման մակարդակը սկսել են չափել երիտասարդության զարգացմամբ, ուստի ինչպիսին որ վաղը ուզում ենք տեսնել պետությունը, այդպիսին պետք է դարձնենք երիտասարդին այսօր: Այս ամենը մեկտեղելով՝ հասկանում ենք, որ երիտասարդությունը պետական ռազմավարական նշանակություն ունեցող առաջնահերթություն է, և պետք է սրա համար պետությունը համապատասխան գործիքակազմ ունենա, որպեսզի կարողանա ոլորտը համակարգել և վերահսկել, իսկ օրենքն ամեն ինչ համակարգում է»,- ասել է Արթուր Նաջարյանը։
Կողմերն անդրադարձել են նաև ՏԻՄ-երում երիտասարդական աշխատողի հաստիք ունենալու անհրաժեշտությանը, ինչը ևս նախատեսված է օրենքի նախագծում: Այս համատեքստում Գյումրու համայնքի ղեկավարի առաջին տեղակալ Լուսինե Սանոյանն էլ, արժևորելով օրենք ունենալու նախաձեռնությունը, ընդգծել է ոլորտում ՏԻՄ-երի աշխատանքի կարևորությունը՝ ըստ սահմանվող ընթացակարգերի։ Նա նշել է, որ Գյումրու քաղաքային իշխանությունը ծրագրում է 2025 թվականի բյուջեի քննարկման ժամանակ երիտասարդական աշխատողի հաստիք ունենալ համայնքապետարանում՝ համակարգելու այդ ոլորտը:
Օրենքի մշակման աշխատանքային խմբում ընդգրկված փորձագետ Կարեն Տերտերյանն էլ մանրամասնել է, թե երիտասարդների որ առաջարկներ են հաշվի առել օրենքի նախագիծ մշակելիս։ Ըստ նրա՝ երիտասարդները մտահոգություն են հայտնել իրենց ձայնը լսելի դարձնելու, համայնքային կյանքում մասնակցությունն ապահովելու:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ