Լողի մասսայականացման և առողջ ապրելակերպի քարոզման նպատակով ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Ճամբարակ համայնքի Շողակաթ բնակավայրի (նախկին Շորժա) Սևանա լճի լողափնյա տարածքում արդեն երրորդ անգամ անցկացվել է «ՀՀ վարչապետի գավաթ» սիրողական լողի մրցաշարը, որին կանանց և տղամարդկանց երկուական տարիքային խմբերում ավելի քան 130 լողորդ է մասնակցել:
Լողի սիրողական մրցաշարն անցկացվել է 2 տարիքային խմբերով`1-ին տարիքային խումբ՝ 18-ից 40 տարեկան (1984-2006 թթ. ծնված) կանայք և տղամարդիկ, 2-րդ տարիքային խումբ՝ 41 և բարձր տարիքի (1983 թ. ծնված) կանայք և տղամարդիկ: Կանայք մրցել են 1000 մետր, իսկ տղամարդիկ՝ 1500 մետր լողատարածություններում:
Պարգևները մրցանակակիրներին հանձնել են վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը, նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը, Առողջապահության նախարարի առաջին տեղակալ Լենա Նանուշյանը, Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը:
Կանանց առաջին տարիքային խմբում (18-40 տարեկան) 1000 մետր լողատարածքը երկրորդ տարին անընդմեջ առաջինն է հաղթահարել և 1 մլն դրամ մրցանակին արժանացել է Անահիտ Բարսեղյանը: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Կիրա Ամաևան և արժանացել 500 հազար դրամ մրցանակի: Լավագույն եռյակը եզրափակել է Մերի Մարտոյանը. բրոնզե մեդալի համար սահմանված է 300 հազար դրամ մրցանակ: Բոլոր մրցանակակիրները Երևանից են: Այս տարիքային խմբի մրցանակակիրներին պարգևատրել է ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը:
41-ից բարձր տարիքային խմբի կանանց պայքարում առաջին տեղը զբաղեցրել է Սրբուհի Վարդանյանը, երկրորդ տեղում Յուլիանա Միխեևան է, իսկ երրորդ տեղում՝ Ռուզաննա Հովասափյանը: Նրանք բոլորը Երևանից են: Հաղթողներին պարգևատրել է Գեղարքունիքի մարզպետ Կարեն Սարգսյանը:
41-ից բարձր տղամարդկանց պայքարում 1500 մետր լողատարածությունն առաջինը հաղթահարել է Անդրանիկ Խաչատրյանը Երևանից: Երկրորդ տեղը զբաղեցրել է Արմեն Հանեսօղլյանը Գյումրիից, իսկ երրորդ տեղը զբաղեցրել է Ռայմոնդ Հակոբյանը: Նրանց պարգևատրել է Առողջապահության նախարարի տեղակալ Լենա Նանուշյանը:
18-40 տարեկան տղամարդկանց պարգևատրել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը: Այս տարիքային խմբում մրցանակային երրորդ տեղն է զբաղեցրել Շահեն Խոնդկարյանը Երևանից, երկրորդ արդյունքը ցույց է տվել Կարեն Երանոսյանը Գյումրիից, իսկ ոսկե մեդալին ու 1 մլն դրամ մրցանակին երրորդ տարին անընդմեջ արժանացել է Մկրտիչ Ոսկանյանը՝ քաղաք Աբովյանից:
Վարչապետը խրախուսական մրցանակներ է հանձնել նաև մրցաշարի ամենատարեց կին և տղամարդ մասնակիցներին՝ 81-ամյա Ելիզավետա Վարդանյանին և 83-ամյա Հակոբ Թութունջյանին: Դրամական պարգևներ են սահմանվել նաև 4-10-րդ տեղերը զբաղեցրած մասնակիցների համար: 4-րդ տեղը զբաղեցրած մասնակիցները կստանան 100.000 դրամ մրցանակ, իսկ 5-10-րդ տեղերը՝ 50.000 դրամ:
Նիկոլ Փաշինյանը շնորհավորել է ներկաներին, մասնակիցներին ու մրցանակակիրներին մրցաշարի անցկացման առիթով, ընդգծել է, որ մրցաշարի անցկացումն ունի մի քանի նպատակ, որոնցից մեկը սպորտի հանրահռչակումն ու առողջ ապրելակերպի քարոզչությանը նպաստելն է: ՀՀ վարչապետի խոսքով՝ հաջորդ նպատակը Սևանում լողալը քաջալերելն ու Սևանի արևելյան ափի տնտեսական զարգացմանը նպաստելն է: Վարչապետը մրցաշարերի անցկացումը կարևորել է նաև սոցիալականացման տեսանկյունից, քանի որ դրանք նոր հարթակ են ստեղծում միմյանց հետ շփվելու, նոր ընկերներ ձեռք բերելու համար: Նիկոլ Փաշինյանը մաղթել է, որ մրցաշարն էլ ավելի մասնակիցներ ունենա և մրցակցությունն առավել մեծ լինի:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Կարեն Գիլոյանը պարգևներ է հանձնել մրցաշարի աջակիցներին և գործընկերներին: Պատվոգրերով և հուշանվերներով են պարգևատրվել Լողի հայկական դաշնության նախագահ Հովսեփ Մեսրոպյանը, ՆԳՆ փրկարարական ծառայության Գեղարքունիքի մարզի փրկարարական վարչությունը, Ճամբարակ համայնքի Շողակաթ բնակավայրի ղեկավար Նաիրի Պողոսյանը, «Սևան» ազգային պարկը:
Մրցաշարի ավարտին հնչել է ՀՀ պետական օրհներգը՝ Երևանի պետական կամերային երգչախմբի կատարմամբ: Գեղարվեստական ղեկավար և խմբավար՝ Քրիստինա Ոսկանյան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ