ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է մի շարք բուհերի ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ղեկավարներին, որոնք նախատեսում են իրականացնել ուսուցիչների վերապատրաստումների գործընթացը:
Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը, ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Լիլիթ Մկրտչյանը և այլ աշխատակիցներ:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և կարևորել վերապատրաստման գործընթացի պատշաճ իրականացումը. «Առարկայական վերապատրաստման գործընթացը վերապահվել է բացառապես բուհերին, քանի որ տվյալ ուսումնական հաստատություններն են շնորհում մանկավարժական որակավորում: Նշեմ, որ առարկայական վերապատրաստման գործընթացը մեկտեղվել է կամավոր ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացի հետ: Առաջնային ենք համարում գյուղական համայնքների ուսուցիչների համար գործընթացի հասանելիությունը, ինչպես նաև պատշաճ որակի ապահովումն ու լավ արդյունքը»:
Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ ԿԶՆԱԿ-ի փորձագետներն ուսումնասիրել են բուհերի, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ներկայացրած ծրագրերը, և այդ մասով աշխատանքներն արված են: Այս տարի՝ նախորդ տարիների համեմատ, պարտադիր/հերթական վերապատրաստման և ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է ուսուցչի կարիքի գնահատման արդյունքի հիման վրա: Առարկայական վերապատրաստումներին մասնակցելու նպատակով, ընդհանուր առմամբ, կարիք է գրանցվել 500 և ավելի ուսուցիչների մոտ՝ բոլոր առարկաների գծով:
Վերապատրաստվող երրորդ խումբը միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչներն են, որոնց հնարավորություն է տրվել մասնակցելով կամավոր ատեստավորման գործընթացին՝ շարունակել մանկավարժի գործունեությունը դպրոցում:
Կամավոր ատեստավորումը չհաղթահարած ուսուցիչները, որոնք մարտին լրացուցիչ ատեստավորման են մասնակցել, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, պետության միջոցներով անվճար վերապատրաստման կմասնակցեն, որպեսզի ևս մեկ անգամ կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն ունենան:
Ներկաներին տեղեկացվել է, որ ծրագրի շրջանակում միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող մանկավարժներին բուհական կրթություն ստանալու հնարավորություն է տրվել. հայտագրվել է շուրջ 46 ուսուցիչ: «Կան մանկավարժներ, որոնք անցել են կամավոր ատեստավորումը, բայց ցանկություն են հայտնել բուհում սովորելու: Սա, իհարկե, ողջունելի է. որքան մեր ուսուցիչներն ուժեղանան, այնքան մեր դպրոցի ու կրթական համակարգի օգուտն է: Բուհերի հետ շուտով պայմանագրեր կկնքվեն, որպեսզի պետության ֆինանսավորմամբ իրականացվի այդ ուսուցիչների կրթության գործընթացը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև կամավոր ատեստավորման գործընթացի փոփոխություններին, մասնավորապես՝ այն էլեկտրոնային եղանակով անցկացնելու ձևաչափին: Նրա գնահատմամբ՝ այդկերպ գործընթացն ավելի մատչելի կդառնա, և մասնակից ուսուցիչների համար ավելորդ տագնապն ու դժվարությունները կկրճատվեն:
Հանդիպմանը քննարկվել են նաև վերապատրաստումների անցկացման հայտարարությունների ժամկետների տարածման, սահմանված ժամաքանակի, տեխնիկական բնույթի այլ հարցեր:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ