ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում բուհերի և ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ

Օգոստոսի 20, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է մի շարք բուհերի ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ղեկավարներին, որոնք նախատեսում են իրականացնել ուսուցիչների վերապատրաստումների գործընթացը:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը, ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Լիլիթ Մկրտչյանը և այլ աշխատակիցներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և կարևորել վերապատրաստման գործընթացի պատշաճ իրականացումը. «Առարկայական վերապատրաստման գործընթացը վերապահվել է բացառապես բուհերին, քանի որ տվյալ ուսումնական հաստատություններն են շնորհում մանկավարժական որակավորում: Նշեմ, որ առարկայական վերապատրաստման գործընթացը մեկտեղվել է կամավոր ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացի հետ: Առաջնային ենք համարում գյուղական համայնքների ուսուցիչների համար գործընթացի հասանելիությունը, ինչպես նաև պատշաճ որակի ապահովումն ու լավ արդյունքը»:

Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ ԿԶՆԱԿ-ի փորձագետներն ուսումնասիրել են բուհերի, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ներկայացրած ծրագրերը, և այդ մասով աշխատանքներն արված են: Այս տարի՝ նախորդ տարիների համեմատ, պարտադիր/հերթական վերապատրաստման և ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է ուսուցչի կարիքի գնահատման արդյունքի հիման վրա: Առարկայական վերապատրաստումներին մասնակցելու նպատակով, ընդհանուր առմամբ, կարիք է գրանցվել 500 և ավելի ուսուցիչների մոտ՝ բոլոր առարկաների գծով:

Վերապատրաստվող երրորդ խումբը միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչներն են, որոնց հնարավորություն է տրվել մասնակցելով կամավոր ատեստավորման գործընթացին՝ շարունակել մանկավարժի գործունեությունը դպրոցում:

Կամավոր ատեստավորումը չհաղթահարած ուսուցիչները, որոնք մարտին լրացուցիչ ատեստավորման են մասնակցել, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, պետության միջոցներով անվճար վերապատրաստման կմասնակցեն, որպեսզի ևս մեկ անգամ կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն ունենան:

Ներկաներին տեղեկացվել է, որ ծրագրի շրջանակում միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող մանկավարժներին բուհական կրթություն ստանալու հնարավորություն է տրվել. հայտագրվել է շուրջ 46 ուսուցիչ: «Կան մանկավարժներ, որոնք անցել են կամավոր ատեստավորումը, բայց ցանկություն են հայտնել բուհում սովորելու: Սա, իհարկե, ողջունելի է. որքան մեր ուսուցիչներն ուժեղանան, այնքան մեր դպրոցի ու կրթական համակարգի օգուտն է: Բուհերի հետ շուտով պայմանագրեր կկնքվեն, որպեսզի պետության ֆինանսավորմամբ իրականացվի այդ ուսուցիչների կրթության գործընթացը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև կամավոր ատեստավորման գործընթացի փոփոխություններին, մասնավորապես՝ այն էլեկտրոնային եղանակով անցկացնելու ձևաչափին: Նրա գնահատմամբ՝ այդկերպ գործընթացն ավելի մատչելի կդառնա, և մասնակից ուսուցիչների համար ավելորդ տագնապն ու դժվարությունները կկրճատվեն:

Հանդիպմանը քննարկվել են նաև վերապատրաստումների անցկացման հայտարարությունների ժամկետների տարածման, սահմանված ժամաքանակի, տեխնիկական բնույթի այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…