ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանդիպում բուհերի և ուսուցչին վերապատրաստող կազմակերպությունների ներկայացուցիչների հետ

Օգոստոսի 20, 2024
Լուրեր կազմակերպություններից

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը հանդիպել է մի շարք բուհերի ներկայացուցիչներին, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ղեկավարներին, որոնք նախատեսում են իրականացնել ուսուցիչների վերապատրաստումների գործընթացը:

Հանդիպմանը ներկա են եղել նաև գլխավոր քարտուղարի տեղակալ Վահրամ Գասպարյանը, ԿԳՄՍ նախարարության հանրակրթության վարչության պետ Թամարա Սարգսյանը, Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոնի տնօրենի տեղակալ Լիլիթ Մկրտչյանը և այլ աշխատակիցներ:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և կարևորել վերապատրաստման գործընթացի պատշաճ իրականացումը. «Առարկայական վերապատրաստման գործընթացը վերապահվել է բացառապես բուհերին, քանի որ տվյալ ուսումնական հաստատություններն են շնորհում մանկավարժական որակավորում: Նշեմ, որ առարկայական վերապատրաստման գործընթացը մեկտեղվել է կամավոր ատեստավորման շեմը չհաղթահարած ուսուցիչների վերապատրաստման գործընթացի հետ: Առաջնային ենք համարում գյուղական համայնքների ուսուցիչների համար գործընթացի հասանելիությունը, ինչպես նաև պատշաճ որակի ապահովումն ու լավ արդյունքը»:

Արաքսիա Սվաջյանի խոսքով՝ ԿԶՆԱԿ-ի փորձագետներն ուսումնասիրել են բուհերի, ինչպես նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչին վերապատրաստել ցանկացող կազմակերպությունների ներկայացրած ծրագրերը, և այդ մասով աշխատանքներն արված են: Այս տարի՝ նախորդ տարիների համեմատ, պարտադիր/հերթական վերապատրաստման և ատեստավորման գործընթացն իրականացվում է ուսուցչի կարիքի գնահատման արդյունքի հիման վրա: Առարկայական վերապատրաստումներին մասնակցելու նպատակով, ընդհանուր առմամբ, կարիք է գրանցվել 500 և ավելի ուսուցիչների մոտ՝ բոլոր առարկաների գծով:

Վերապատրաստվող երրորդ խումբը միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող ուսուցիչներն են, որոնց հնարավորություն է տրվել մասնակցելով կամավոր ատեստավորման գործընթացին՝ շարունակել մանկավարժի գործունեությունը դպրոցում:

Կամավոր ատեստավորումը չհաղթահարած ուսուցիչները, որոնք մարտին լրացուցիչ ատեստավորման են մասնակցել, ըստ Արաքսիա Սվաջյանի, պետության միջոցներով անվճար վերապատրաստման կմասնակցեն, որպեսզի ևս մեկ անգամ կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն ունենան:

Ներկաներին տեղեկացվել է, որ ծրագրի շրջանակում միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող մանկավարժներին բուհական կրթություն ստանալու հնարավորություն է տրվել. հայտագրվել է շուրջ 46 ուսուցիչ: «Կան մանկավարժներ, որոնք անցել են կամավոր ատեստավորումը, բայց ցանկություն են հայտնել բուհում սովորելու: Սա, իհարկե, ողջունելի է. որքան մեր ուսուցիչներն ուժեղանան, այնքան մեր դպրոցի ու կրթական համակարգի օգուտն է: Բուհերի հետ շուտով պայմանագրեր կկնքվեն, որպեսզի պետության ֆինանսավորմամբ իրականացվի այդ ուսուցիչների կրթության գործընթացը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Նախարարի տեղակալն անդրադարձել է նաև կամավոր ատեստավորման գործընթացի փոփոխություններին, մասնավորապես՝ այն էլեկտրոնային եղանակով անցկացնելու ձևաչափին: Նրա գնահատմամբ՝ այդկերպ գործընթացն ավելի մատչելի կդառնա, և մասնակից ուսուցիչների համար ավելորդ տագնապն ու դժվարությունները կկրճատվեն:

Հանդիպմանը քննարկվել են նաև վերապատրաստումների անցկացման հայտարարությունների ժամկետների տարածման, սահմանված ժամաքանակի, տեխնիկական բնույթի այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)