Նոր ուսումնական տարվան ընդառաջ Լոռու մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների տնօրենների մասնակցությամբ անցկացվել է օգոստոսյան խորհրդակցություն, որը վարել էՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
Խորհրդակցությանը մասնակցել են Լոռու մարզպետ Արամ Ղազարյանը, ԿԳՄՍՆ հանրակրթության վարչության, ԿՏԱԿ-ի, ԿԶՆԱԿ-ի, ՀՄԿ-ի, մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության ներկայացուցիչներ։
Խորհրդակցություններին համընթաց առաջին անգամ կազմակերպվել է նաև կրթական էքսպո՝ Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրման շրջանակում լավագույնս հանդես եկած և չափորոշչի ներդրման լավագույն փորձի խրախուսմանն ուղղված նախաձեռնության շրջանակում ամսվա լավագույնը ճանաչված տնօրենների, նրանց տեղակալների, ուսուցիչների և խմբավարների մասնակցությամբ, որոնք գործընկերների հետ կիսվել են իրենց առաջավոր փորձով: ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը էքսպոյի շրջանակում ծանոթացել է Լոռու մարզի աշակերտների նախագծային աշխատանքներին, զրուցել նրանց հետ:
«Վստահ եմ՝ այն, ինչ այսօր ցուցադրվում է, թերևս, մի քանի տասնորդական տոկոսն է այն ամբողջ աշխատանքի, որը դուք իրականացրել եք: Նախորդ ուսումնական տարին բավական բարդ էր, քանի որ միասին սկսեցինք չափորոշչի ներդրումն այն պայմաններում, երբ սեպտեմբերին դեռ դասագրքերը չէին հասել դպրոցներ: Նաև ձեր աջակցության ու ստեղծագործականության շնորհիվ կարողացանք հաղթահարել այդ բարդությունները: Ամբողջ ուսումնական տարում ձեր աշխատանքներն այնպես կազմակերպեցիք, որ այսօր մենք ունենանք այս արդյունքները»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:
Նախարարի տեղակալը, կարևորելով առաջին տարվա ընթացքում գրանցված արդյունքները, ընդգծել է՝ աշխատանքները շարունակական են. «Շարունակելու ենք չափորոշչի ներդրումը 3-րդ, 6-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններում: Այսպիսով, 7 դասարանում արդեն ունենալու ենք չափորոշիչը, ինչը դպրոցական համակարգում մեծամասնություն է կազմում: Վստահ եմ՝ այս տարի գործընթացն ավելի սահուն կկազմակերպվի, քանի որ ավելի մեծ փորձառություն ունենք, իսկ դասագրքերի հետ կապված խնդիրներ այս տարի չենք ունենա: Նոր դասագրքերի մեծ մասն արդեն տպագրվել և առաքվել է դպրոցներ, մյուս մասն առաքման գործընթացում է. սեպտեմբերին բոլոր դասագրքերը բաժանված կլինեն դպրոցներին»:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը հիշեցրել է՝ չափորոշչի ներդրումը նաև ուսուցիչների դրույքաչափի փոփոխության է հանգեցնելու: Տարրական դասարաններում ուսուցիչների դրույքաչափը 18, իսկ միջին դասարաններում՝ 20 ժամ է լինելու: Արաքսիա Սվաջյանը նաև նշել է՝ չափորոշչի ներդրման աշխատանքները խրախուսելու, ուսուցիչների արձանագրած հաջողությունները գնահատելու և դրանք գործընկերների հետ կիսվելու հնարավորության համար նախորդ տարի փոխվել է լավագույնների մրցույթի անցկացման ձևաչափը՝ ունենալով ամսվա լավագույններ:
Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել ակտիվ մասնակցության համար և տեղեկացրել, որ հոկտեմբերին՝ Ուսուցչի օրվան ընդառաջ, կազմակերպվելու է Տարվա լավագույնների մրցույթը, որտեղ ընտրությունը կատարվելու է բոլոր ամիսներին լավագույնը ճանաչված մասնակիցների շրջանում:
«Այն անվանակարգերում, որոնցում ամսվա լավագույններ չենք ունեցել, իսկ դա վերաբերում է հիմնականում նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների աշխատակիցներին և մանկավարժահոգեբանական կենտրոնների մասնագետներին, կանցկացնենք առանձին մրցույթ», - նշել է Արաքսիա Սվաջյանն ու ընդգծել՝ շնորհակալությունն ու գնահատանքը, իհարկե, շատ կարևոր նշանակություն ունեն, բայց այս գործընթացն ավելի լայն իմաստով նպատակ ունի փորձով կիսվելու հնարավորություն ընձեռել ուսուցիչներին:
Արաքսիա Սվաջյանն իր ելույթում ամփոփել է նաև Լոռու մարզի կրթական տարվա արդյունքները և ներկայացրել միասնական քննությունների և բուհերի ընդունելության վիճակագրությունը:
Լոռու մարզպետ Արամ Ղազարյանը ևս ողջունել է ներկաներին և նշել՝ 2024 թվականին կազմակերպված դպրոցական առարկայական օլիմպիադաների հանրապետական փուլում մարզն ունեցել է մրցանակային 71 տեղ: Արամ Ղազարյանը շնորհավորել է տարվա ընթացքում տարբեր մրցույթներում լավագույնը ճանաչված մանկավարժներին, տնօրեններին, հանրապետական և միջազգային առարկայական օլիմպիադաներից հաղթանակներով վերադարձած աշակերտներին և նրանց ուսուցիչներին: Մարզպետը կարևորել է հանրակրթության ընդհանուր մակարդակի բարձրացման հարցը և ընդգծել ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման տեմպերի ավելացման անհրաժեշտությունը:
Կրթական ցուցահանդեսի ընթացքում Արաքսիա Սվաջյանը նաև շնորհակալագրեր է հանձնել չափորոշչի խրախուսմանն ուղղված նախաձեռնության շրջանակում լավագույնը ճանաչված աշխատակիցներին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ