ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում իրականացված ամառային ծրագրերը

Օգոստոսի 27, 2024
Մշակութային լուրեր

2024 թվականի ամռան ամիսներին Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում իրականացվել են կրթամշակութային բազմաթիվ ծրագրեր. գրադարանն ունեցել է 4 282 ընթերցող (նոր ընթերցող՝ 1 507), իսկ ընդհանուր առմամբ՝ գրադարանի սպասասրահներից օգտվել է շուրջ 50 հազար այցելու։

Հանրապետության տարբեր մարզերից ու Երևանից 70 խումբ է հյուրընկալվել գրադարանում, որտեղ նրանց համար կազմակերպվել են ճանաչողական էքսկուրսիաներ, երաժշտության ունկնդրում և գրքերի ընթերցանություն։

Հունիս ամսից Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում մեկնարկել է «Գրքերի աշխարհում» խորագրով կրթամշակութային ամառային ճամբարը 6-12 տարեկան երեխաների համար: Երեխաները մասնակցել են տարբեր դասընթացների ու միջոցառումների։ Գրքերի ընթերցանությունն ու դրանց շուրջ քննարկումները միտված էին զարգացնելու երեխաների վերլուծական, քննադատական կարողությունները և սերը գրականության հանդեպ: Երեխաները մասնակցել են «Ես և շրջակա միջավայրը» և «Աշխարհի շուրջ» թեմատիկ զրույցներին՝ ընդլայնելով աշխարհայացքն ու մտահորիզոնը, ավելի լավ հասկանալով շրջապատող աշխարհը։

Կազմակերպվել են ռուսերեն և անգլերեն ինտերակտիվ դասընթացներ, որոնք նպաստել են մասնակիցների լեզվական կարողությունների զարգացմանը։ «Արվեստի ժամ» նախագծի շրջանակում երեխաները զբաղվել են նկարչությամբ, երաժշտությամբ, թատրոնով և ձեռագործությամբ, ինչը զարգացրել է նրանց ստեղծագործական հմտությունները։ Հատկապես հետաքրքիր են անցել հեքիաթապատման դասերը, որոնց ընթացքում երեխաները ոչ միայն լսել են հեքիաթներ, այլև ստեղծել դրանց պատկերազարդումները։

Նկարչության դասընթացների արդյունքում ստեղծված աշխատանքները ցուցադրվել են գրադարանի ցուցասրահում, քննարկվել են նկարների առանձնահատկություններն ու կիրառված տեխնիկաները։

Ճամբարականները մասնակցել են նաև շախմատի, ասեղնագործության, նախավարժանքի և բակային խաղերի, դիտել մուլտֆիլմեր, մասնակցել զարգացնող ինտելեկտուալ խաղերի, սովորել էթիկայի կանոններն ու մասնակցել հոգեբանական խաղերի՝ նպաստելով երեխաների համակողմանի զարգացմանը ինտելեկտուալ ու հուզական մակարդակներում։ Երեխաներն ամռան ընթացքում ունեցել են նաև մշակութային հարուստ փորձառություն՝ այցելելով Պատանի հանդիսատեսի թատրոն և Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան։

Ամառը նշանավորվել է նաև սփյուռքահայ երիտասարդների՝ Համազգային ուսանողական մշակութային ֆորումին մասնակցությամբ: Նրանց համար կազմակերպվել է շրջայց, ձայնադարանում երիտասարդները կատարել են հայկական ժողովրդական երգեր, գրադարանի նախասրահում՝ ցուցադրել ազգային պարեր։

Ամառային ծրագրում հատուկ տեղ է զբաղեցրել «Երկիր Նաիրյան» երաժշտական ցերեկույթը, որը կազմակերպվել էր «Ղողանջ» կազմակերպության հետ համատեղ: Միջոցառմանը մասնակցել են ԼՂ-ից բռնի տեղահանված երեխաները:

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ հուլիս ամսին գրադարանում անցկացվել են «Վարպետաց դասեր» խորագրով գրադարանավարների վերապատրաստման դասընթացներ, որոնք միտված էին ապահովելու շարունակական կրթությունը գրադարանային ոլորտում և զարգացնելու մասնագիտական հմտությունները: Դասընթացներին մասնակցել են գրադարանի 50 աշխատակիցներ Հայաստանի տարբեր մարզերից: Դասընթացներն անցկացվել են երկու փուլով՝ ներառելով ինչպես տեսական, այնպես էլ գործնական դասեր, որոնք վարում էին գրադարանային ոլորտի փորձառու մասնագետները: Դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցները ստացել են հավաստագրեր:

Մշակութային համագործակցություն՝ «Միջազգային ամառային դպրոց» EU4Dialogue ծրագրի շրջանակում Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի աշխատակիցը ևս մասնակցել է Լատվիայի ազգային գրադարանի նախաձեռնած «Գրադարանը որպես համայնքի մշակութային հարթակ» խորագրով ամառային դպրոցին։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)