2024 թվականի ամռան ամիսներին Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում իրականացվել են կրթամշակութային բազմաթիվ ծրագրեր. գրադարանն ունեցել է 4 282 ընթերցող (նոր ընթերցող՝ 1 507), իսկ ընդհանուր առմամբ՝ գրադարանի սպասասրահներից օգտվել է շուրջ 50 հազար այցելու։
Հանրապետության տարբեր մարզերից ու Երևանից 70 խումբ է հյուրընկալվել գրադարանում, որտեղ նրանց համար կազմակերպվել են ճանաչողական էքսկուրսիաներ, երաժշտության ունկնդրում և գրքերի ընթերցանություն։
Հունիս ամսից Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանում մեկնարկել է «Գրքերի աշխարհում» խորագրով կրթամշակութային ամառային ճամբարը 6-12 տարեկան երեխաների համար: Երեխաները մասնակցել են տարբեր դասընթացների ու միջոցառումների։ Գրքերի ընթերցանությունն ու դրանց շուրջ քննարկումները միտված էին զարգացնելու երեխաների վերլուծական, քննադատական կարողությունները և սերը գրականության հանդեպ: Երեխաները մասնակցել են «Ես և շրջակա միջավայրը» և «Աշխարհի շուրջ» թեմատիկ զրույցներին՝ ընդլայնելով աշխարհայացքն ու մտահորիզոնը, ավելի լավ հասկանալով շրջապատող աշխարհը։
Կազմակերպվել են ռուսերեն և անգլերեն ինտերակտիվ դասընթացներ, որոնք նպաստել են մասնակիցների լեզվական կարողությունների զարգացմանը։ «Արվեստի ժամ» նախագծի շրջանակում երեխաները զբաղվել են նկարչությամբ, երաժշտությամբ, թատրոնով և ձեռագործությամբ, ինչը զարգացրել է նրանց ստեղծագործական հմտությունները։ Հատկապես հետաքրքիր են անցել հեքիաթապատման դասերը, որոնց ընթացքում երեխաները ոչ միայն լսել են հեքիաթներ, այլև ստեղծել դրանց պատկերազարդումները։
Նկարչության դասընթացների արդյունքում ստեղծված աշխատանքները ցուցադրվել են գրադարանի ցուցասրահում, քննարկվել են նկարների առանձնահատկություններն ու կիրառված տեխնիկաները։
Ճամբարականները մասնակցել են նաև շախմատի, ասեղնագործության, նախավարժանքի և բակային խաղերի, դիտել մուլտֆիլմեր, մասնակցել զարգացնող ինտելեկտուալ խաղերի, սովորել էթիկայի կանոններն ու մասնակցել հոգեբանական խաղերի՝ նպաստելով երեխաների համակողմանի զարգացմանը ինտելեկտուալ ու հուզական մակարդակներում։ Երեխաներն ամռան ընթացքում ունեցել են նաև մշակութային հարուստ փորձառություն՝ այցելելով Պատանի հանդիսատեսի թատրոն և Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարան։
Ամառը նշանավորվել է նաև սփյուռքահայ երիտասարդների՝ Համազգային ուսանողական մշակութային ֆորումին մասնակցությամբ: Նրանց համար կազմակերպվել է շրջայց, ձայնադարանում երիտասարդները կատարել են հայկական ժողովրդական երգեր, գրադարանի նախասրահում՝ ցուցադրել ազգային պարեր։
Ամառային ծրագրում հատուկ տեղ է զբաղեցրել «Երկիր Նաիրյան» երաժշտական ցերեկույթը, որը կազմակերպվել էր «Ղողանջ» կազմակերպության հետ համատեղ: Միջոցառմանը մասնակցել են ԼՂ-ից բռնի տեղահանված երեխաները:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ հուլիս ամսին գրադարանում անցկացվել են «Վարպետաց դասեր» խորագրով գրադարանավարների վերապատրաստման դասընթացներ, որոնք միտված էին ապահովելու շարունակական կրթությունը գրադարանային ոլորտում և զարգացնելու մասնագիտական հմտությունները: Դասընթացներին մասնակցել են գրադարանի 50 աշխատակիցներ Հայաստանի տարբեր մարզերից: Դասընթացներն անցկացվել են երկու փուլով՝ ներառելով ինչպես տեսական, այնպես էլ գործնական դասեր, որոնք վարում էին գրադարանային ոլորտի փորձառու մասնագետները: Դասընթացի ավարտին բոլոր մասնակիցները ստացել են հավաստագրեր:
Մշակութային համագործակցություն՝ «Միջազգային ամառային դպրոց» EU4Dialogue ծրագրի շրջանակում Խնկո Ապոր անվան ազգային մանկական գրադարանի աշխատակիցը ևս մասնակցել է Լատվիայի ազգային գրադարանի նախաձեռնած «Գրադարանը որպես համայնքի մշակութային հարթակ» խորագրով ամառային դպրոցին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ