ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստի ընթացքում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նոր ուսումնական տարվան ընդառաջ իրականացված աշխատանքները և ուսումնական հաստատությունների պատրաստվածության աստիճանը:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ այս տարի շարունակվելու են հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրման աշխատանքները 3-րդ, 6-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններում՝ հիշեցնելով, որ նախորդ տարի այն ներդրվել է 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում:
«Այս տարին, կարծում եմ, նույնպես լինելու է բարդ, քանի որ նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացը շարունակվելու է. արդեն 7 դասարաններում աշակերտները կսովորեն նոր չափորոշչով: Քանի որ նախորդ տարվա փորձն արդեն ունենք, կարծում եմ՝ մեր դպրոցների համար ՀՓՉ ներդրման իրականացումն այս տարի ավելի դյուրին կլինի: Ամբողջությամբ իրականացվել է նոր դասագրքերի տպագրության գործընթացը, և այս տարի, ի տարբերություն նախորդ տարվա, նաև ժամանակային որևէ ձգձգում չենք ունենա: Դասագրքերի մեծ մասն արդեն իսկ առաքվել է դպրոցներ, իսկ մի մասը կմատակարարվի մինչև այս շաբաթվա վերջ, և սեպտեմբերի հենց առաջին օրվանից երեխաներն ամբողջական փաթեթով կկարողանան իրականացնել դասապրոցեսը: Մնացած բոլոր նախապատրաստական աշխատանքները նույնպես իրականացվել են, և կարծում եմ՝ ուսումնական տարին հաջող սկսելու որևէ խոչընդոտ չունենք»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ նախարարությունն ակտիվ աշխատանքներ է իրականացնում դպրոցների հետ:
Նիստի ընթացքում փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը ներկայացրել է «500 մանկապարտեզ, 300 դպրոց» ծրագրի ընթացքը՝ նշելով, որ այս տարեսկզբին շահագործման էր հանձնվել 28 նոր կառուցված դպրոց. սեպտեմբերի 1-ի դրությամբ շահագործման կհանձնվի ևս 7-ը: Մինչև տարեվերջ կշարունակվեն և ավարտին կհասցվեն ևս 10 դպրոցի աշխատանքները: «Այսինքն՝ տարեվերջին կունենանք 45 ավարտված և շահագործման հանձնված դպրոցներ: Եվս 26 դպրոց գտնվում է շինարարության փուլում. նախատեսվում է, որ դրանք հիմնականում շահագործման կհանձնվեն 2025 թվականին: Անցյալ տարի մեկնարկել ենք նոր կառուցվող դպրոցների 111 նոր մրցույթներ, որոնցից 76-ի մասով արդեն առկա են աշխատանքների իրականացման պայմանագրեր, ևս 30 մրցույթ կհայտարարվի սեպտեմբերին: Այսինքն՝ այս տարին կամփոփենք նոր կառուցված և ընթացքի մեջ գտնվող 210-ը գերազանցող դպրոցների քանակով: Տարվա ընթացքում կսկսվեն նաև առնվազն 50 դպրոցի նորոգման աշխատանքներ: Այս հաշվարկում ներառված չեն այն դպրոցները, որոնցում նոր մարզադահլիճներ են կառուցվել: 21 դպրոցում կարող ենք աշխատանքներն ավարտված համարել. մինչև տարեվերջ դրանք կավարտենք նաև 8-ում»,- ասել է Տիգրան Խաչատրյանը՝ հավելելով, որ ԿԳՄՍ, ՏԿԵ նախարարությունների և Քաղաքաշինության կոմիտեի հետ ամենօրյա ռեժիմով հետևում են ծրագրի ընթացքին:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը կարևորել է արդեն իսկ շահագործման հանձնված դպրոցներ պարբերաբար այցելություններ իրականացնելու, մանկավարժների և սովորողների կարծիքները լսելու, ինչպես նաև նոր կառուցվող դպրոցների սպասարկման համար միասնական ուղեցույց սահմանելու խնդիրները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ