ՀՀ կառավարության այսօրվա նիստի ընթացքում ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է նոր ուսումնական տարվան ընդառաջ իրականացված աշխատանքները և ուսումնական հաստատությունների պատրաստվածության աստիճանը:
Նախարարը տեղեկացրել է, որ այս տարի շարունակվելու են հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրման աշխատանքները 3-րդ, 6-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարաններում՝ հիշեցնելով, որ նախորդ տարի այն ներդրվել է 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում:
«Այս տարին, կարծում եմ, նույնպես լինելու է բարդ, քանի որ նոր չափորոշչի ներդրման գործընթացը շարունակվելու է. արդեն 7 դասարաններում աշակերտները կսովորեն նոր չափորոշչով: Քանի որ նախորդ տարվա փորձն արդեն ունենք, կարծում եմ՝ մեր դպրոցների համար ՀՓՉ ներդրման իրականացումն այս տարի ավելի դյուրին կլինի: Ամբողջությամբ իրականացվել է նոր դասագրքերի տպագրության գործընթացը, և այս տարի, ի տարբերություն նախորդ տարվա, նաև ժամանակային որևէ ձգձգում չենք ունենա: Դասագրքերի մեծ մասն արդեն իսկ առաքվել է դպրոցներ, իսկ մի մասը կմատակարարվի մինչև այս շաբաթվա վերջ, և սեպտեմբերի հենց առաջին օրվանից երեխաներն ամբողջական փաթեթով կկարողանան իրականացնել դասապրոցեսը: Մնացած բոլոր նախապատրաստական աշխատանքները նույնպես իրականացվել են, և կարծում եմ՝ ուսումնական տարին հաջող սկսելու որևէ խոչընդոտ չունենք»,- նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ նախարարությունն ակտիվ աշխատանքներ է իրականացնում դպրոցների հետ:
Նիստի ընթացքում փոխվարչապետ Տիգրան Խաչատրյանը ներկայացրել է «500 մանկապարտեզ, 300 դպրոց» ծրագրի ընթացքը՝ նշելով, որ այս տարեսկզբին շահագործման էր հանձնվել 28 նոր կառուցված դպրոց. սեպտեմբերի 1-ի դրությամբ շահագործման կհանձնվի ևս 7-ը: Մինչև տարեվերջ կշարունակվեն և ավարտին կհասցվեն ևս 10 դպրոցի աշխատանքները: «Այսինքն՝ տարեվերջին կունենանք 45 ավարտված և շահագործման հանձնված դպրոցներ: Եվս 26 դպրոց գտնվում է շինարարության փուլում. նախատեսվում է, որ դրանք հիմնականում շահագործման կհանձնվեն 2025 թվականին: Անցյալ տարի մեկնարկել ենք նոր կառուցվող դպրոցների 111 նոր մրցույթներ, որոնցից 76-ի մասով արդեն առկա են աշխատանքների իրականացման պայմանագրեր, ևս 30 մրցույթ կհայտարարվի սեպտեմբերին: Այսինքն՝ այս տարին կամփոփենք նոր կառուցված և ընթացքի մեջ գտնվող 210-ը գերազանցող դպրոցների քանակով: Տարվա ընթացքում կսկսվեն նաև առնվազն 50 դպրոցի նորոգման աշխատանքներ: Այս հաշվարկում ներառված չեն այն դպրոցները, որոնցում նոր մարզադահլիճներ են կառուցվել: 21 դպրոցում կարող ենք աշխատանքներն ավարտված համարել. մինչև տարեվերջ դրանք կավարտենք նաև 8-ում»,- ասել է Տիգրան Խաչատրյանը՝ հավելելով, որ ԿԳՄՍ, ՏԿԵ նախարարությունների և Քաղաքաշինության կոմիտեի հետ ամենօրյա ռեժիմով հետևում են ծրագրի ընթացքին:
ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը կարևորել է արդեն իսկ շահագործման հանձնված դպրոցներ պարբերաբար այցելություններ իրականացնելու, մանկավարժների և սովորողների կարծիքները լսելու, ինչպես նաև նոր կառուցվող դպրոցների սպասարկման համար միասնական ուղեցույց սահմանելու խնդիրները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ