ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանն այսօր ներկա է եղել Երևանի դպրոցների կողմից ներկայացված նախագծային աշխատանքներն ամփոփող կրթական էքսպոյին, որտեղ ներկայացված էին նախագծեր 21 դպրոցներից:
Նախարարը շրջել է տաղավարներում, զրուցել աշակերտների և ուսուցիչների հետ:
Այնուհետև, Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալագրերով է խրախուսել չափորոշչի խրախուսմանն ուղղված նախաձեռնության շրջանակում Երևան քաղաքից լավագույնը ճանաչված տնօրեններին և ուսուցիչներին։ ԿԳՄՍ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել ակտիվ մասնակցության համար: Միջոցառմանը մասնակցել է նաև ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը:
Հիշեցնենք՝ հանրակրթական դպրոցների, նախադպրոցական հաստատությունների տնօրենների, փոխտնօրենների մասնակցությամբ անցկացվող օգոստոսյան ավանդական խորհրդակցություններն այս տարի կազմակերպվում են նոր ձևաչափով:
Խորհրդակցություններին համընթաց առաջին անգամ ՀՀ բոլոր մարզերում և Երևանում անցկացվում են կրթական էքսպոներ՝ Հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի ներդրման շրջանակում լավագույնս հանդես եկած և չափորոշչի ներդրման լավագույն փորձի խրախուսմանն ուղղված նախաձեռնության շրջանակում ամսվա լավագույնը ճանաչված տնօրենների, նրանց տեղակալների, ուսուցիչների և խմբակավարների մասնակցությամբ, որոնք գործընկերների հետ կիսվում են իրենց առաջավոր փորձով:
«Նախորդ տարվա հաջողություններն ու ձեռքբերումները ոգևորում են մեզ՝ նոր ուսումնական տարում էլ ավելի մեծ ոգևորությամբ և ջանքերով շարունակել մեր աշխատանքը: Հենց այս պատճառով որոշեցինք այս տարի փոքր-ինչ փոխել օգոստոսյան խորհրդակցությունների ձևաչափը՝ կրթական բովանդակություն և միջավայր տեսնելու հնարավորություն ապահովելով: Սա նաև առիթ է՝ իրականացված մեծ ու կարևոր աշխատանքը գնահատելու և շնորհակալություն հայտնելու: Ձեր ամենօրյա աշխատանքը շատ հաճախ իրականացնում եք բավական դժվար ու բարդ մարտրահրավերային իրավիճակներում: Ձեր կատարած ջանադիր աշխատանքի առաջին շահառուները մեր երեխաներն են, հետևաբար ձեր աշխատանքն ամենակարևորն է»,- տնօրեններին և ուսուցիչներին ուղղված խոսքում ասել է Ժաննա Անդրեասյանն ու հաջողություն մաղթել նրանց նոր ուսումնական տարում:
ԿԳՄՍ նախարարի խոսքով՝ Ուսուցչի օրվան ընդառաջ կկազմակերպվի «Տարվա լավագույններ» մրցույթը, որին կմասնակցեն նախորդ ամիսներին լավագույնը ճանաչված մանկավարժական աշխատողները:
Ամսվա լավագույնի կոչմանն արժանացած մանկավարժներից մեկը Երևանի թիվ 108 միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Լուսինե Մուշեղյանն է, որն իր 7-րդ դասարանի աշակերտների հետ նախագծային աշխատանքը ներկայացրել է «Կենսաբանություն» առարկայի շրջանակում՝ «Բակտերիաների և խմորասնկերի կիրառությունը» խորագրով: Սակայն նրանց ներկայացված նախագծերն առնչվում են են ոչ միայն կենսաբանությանը, այլև տարբեր միջառարկայական կապեր են ներառում:
«Ներկայացված է լավաշի, չրերի, պանրի, մածունի, գինու արտադրությունը, որը կապված է նաև «Տեխնոլոգիա» առարկայի հետ: Երեխաները պատրաստել են նաև մոդելներ, աղյուսակներ՝ մածունի թթվեցման ջերմաստիճանի և ժամանակահատվածի վերաբերյալ, որն էլ «Մաթեմատիկա» առարկայի հետ է կապված: Ապահովել ենք այն 8 կարողունակությունները, որոնք անհրաժեշտ են միջնակարգ կրթության համար՝ ըստ հանրակրթության նոր չափորոշչի: Կարծում եմ՝ այս նախագծային աշխատանքի արդյունքում երեխաներն էլ ավելի սիրեցին «Կենսաբանություն» առարկան: Մեզ համար շատ կարևոր էր, որ երեխաները նոր գիտելիքներ ստանան գործնական աշխատանքների միջոցով, քանի որ կատարելով սովորելն էլ ավելի հեշտ ու հետաքրքիր է աշակերտների համար, քան միայն տեսական գիտելիքներ ստանալը»,- նշում է Լուսինե Մուշեղյանը:
Նրա խոսքով՝ երեխաների կողմից հետաքրքրությունը բավական մեծ էր, ինչի արդյունքում 24 աշակերտ ցանկացել է մասնակցել նախագծային աշխատանքին: Այս նպատակով աշխատանքը բաժանվել է տարբեր փուլերի և թեմաների, որպեսզի բոլոր երեխաները կարողանան իրենց մասնակցությունն ունենալ:
«Չափորոշչի շրջանակում նախագծային աշխատանքի ներդրումը հրաշալի էր մեզ համար: Մինչ այդ էլ դպրոցում ունենալով «Էկոլոգիայի խմբակ» և իրականացնելով նախագծային աշխատանքներ՝ արդեն գիտեինք նախագծային աշխատանքի գործնական կիրառության հրաշալի ազդեցության մասին: Սա նաև էապես օգնում է աշակերտների մասնագիտական կողմնորոշմանը»,- եզրափակում է Երևանի թիվ 108 դպրոցի ուսուցիչը:
7-րդ դասարանի աշակերտ Մանե Ալեքսանյանի խոսքով՝ նախագծային աշխատանքն իրականացրել են մեծ ոգևորությամբ, ստացել են նորանոր գիտելիքներ ու առարկայի հանդեպ լցվել են նոր հետաքրքրությամբ. «Նախագծի շրջանակում իրականացրել ենք թղթի, թափոնի վերամշակում, ջրի ֆիլտրում, ստացել ենք նորանոր գիտելիքներ ու մեծ հետաքրքրություն է առաջացել առարկայի նկատմամբ: Մենք նաև գինի ենք պատրաստել, խնամքի միջոցներ, օծանելիք: Այս աշխատանքը շատ հետաքրքիր էր: Այն մեր առաջին փորձն էր, բոլորս մեծ ոգևորությամբ ենք մասնակցել աշխատանքներին: Սովորեցինք միասին աշխատել, գործնականում տեսնել տարբեր առարկաների կապը»:
Նշենք, որ կրթական էքսպոյին մասնակցում էին Երևանի հիմնական և ավագ դպրոցները: Հաջորդաբար տեղի է ունեցել նշված հանրակրթական դպրոցների օգոստոսյան խորհրդակցությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ