ՀՀ կրթության, գիտության մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր այցելել է Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ դպրոց, որտեղ մասնակցել է ուսումնական տարվա մեկնարկին նվիրված միջոցառմանը:
Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է ներկաներին՝ տեղեկացնելով, որ այս տարին նախարարությունը հայտարարել է՝ որպես մշակութային կրթության տարի: «Սա նշանակում է, թե որքանով է պետությունը կարևորում մշակութային կրթությունը, և մշակույթն ու արվեստը որքան կարևոր բաղադրիչ են կրթության ոլորտում: Չկա կրթություն՝ առանց մշակույթի և արվեստների, և հակառակը՝ չկա մշակույթ՝ առանց կրթության: Այս մասնագիտացված դպրոցի տանիքի ներքո տասնամյակներ շարունակ կրթվել են մեր լավագույն երաժիշտները, և սա ևս մեկ առիթ է՝ հիշեցնելու, որ պետք է անխոնջ աշխատել կրթության ուղղությամբ՝ ունենալու նոր խաչատրյաններ, նոր բաբաջանյաններ և նոր անուններ՝ մեր երկրի մշակույթը հզորացնելու և հանրահռչակելու համար»:
Նախարարի տեղակալն առանձնահատուկ շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին. «Դպրոցն այն վայրն է, որը հաճախ անվանում ենք երկրորդ տուն, և հենց այստեղ եք դուք ձեռք բերում գիտելիքներ, այստեղ դուք ունեք բազմիցս սխալվելու իրավունք, ապա վեր կենալու և շարունակելու ձեր անձնական ու պրոֆեսիոնալ կյանքի պատմությունը»:
Դանիել Դանիելյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին և ծնողներին՝ ներդրած ջանքերի և նվիրյալ աշխատանքի համար: «Հարգելի՛ ուսուցիչներ, վստահ եմ, որ երբեմն քաջալերության կարիք ունեք, սակայն մոռանում եք ինքներդ ձեզ և ոտքի եք կանգնում՝ կերտելու այն քաղաքացուն, որը ձեզ վստահել է իր երեխայի կրթությունը:
Սիրելի՛ ծնողներ, շատ կարևոր և առաջնային է նաև ձեր դերը, առանց որի՝ հնարավոր չէ կրթել լավ աշակերտ և դաստիարակել գիտակից քաղաքացի»:
Նախարարի տեղակալը նաև կոչ է արել ներկաներին ակտիվ մասնակցել մշակութային կրթության տարվան:
Ուսումնական տարվա մեկնակի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է նաև Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ և Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ և շնորհավորել առաջին կուրսեցիներին:
Այցի ընթացքում նախարարի տեղակալը դիտել է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի բարձր կուրսի ուսանողների բեմադրած թատերական ներկայացումը: Նշենք, որ այսօր նախատեսվում է նաև բուհի այս տարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ