ՀՀ կրթության, գիտության մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այսօր այցելել է Չայկովսկու անվան երաժշտական միջնակարգ դպրոց, որտեղ մասնակցել է ուսումնական տարվա մեկնարկին նվիրված միջոցառմանը:
Դանիել Դանիելյանը շնորհավորել է ներկաներին՝ տեղեկացնելով, որ այս տարին նախարարությունը հայտարարել է՝ որպես մշակութային կրթության տարի: «Սա նշանակում է, թե որքանով է պետությունը կարևորում մշակութային կրթությունը, և մշակույթն ու արվեստը որքան կարևոր բաղադրիչ են կրթության ոլորտում: Չկա կրթություն՝ առանց մշակույթի և արվեստների, և հակառակը՝ չկա մշակույթ՝ առանց կրթության: Այս մասնագիտացված դպրոցի տանիքի ներքո տասնամյակներ շարունակ կրթվել են մեր լավագույն երաժիշտները, և սա ևս մեկ առիթ է՝ հիշեցնելու, որ պետք է անխոնջ աշխատել կրթության ուղղությամբ՝ ունենալու նոր խաչատրյաններ, նոր բաբաջանյաններ և նոր անուններ՝ մեր երկրի մշակույթը հզորացնելու և հանրահռչակելու համար»:
Նախարարի տեղակալն առանձնահատուկ շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին. «Դպրոցն այն վայրն է, որը հաճախ անվանում ենք երկրորդ տուն, և հենց այստեղ եք դուք ձեռք բերում գիտելիքներ, այստեղ դուք ունեք բազմիցս սխալվելու իրավունք, ապա վեր կենալու և շարունակելու ձեր անձնական ու պրոֆեսիոնալ կյանքի պատմությունը»:
Դանիել Դանիելյանը նաև շնորհակալություն է հայտնել ուսուցիչներին և ծնողներին՝ ներդրած ջանքերի և նվիրյալ աշխատանքի համար: «Հարգելի՛ ուսուցիչներ, վստահ եմ, որ երբեմն քաջալերության կարիք ունեք, սակայն մոռանում եք ինքներդ ձեզ և ոտքի եք կանգնում՝ կերտելու այն քաղաքացուն, որը ձեզ վստահել է իր երեխայի կրթությունը:
Սիրելի՛ ծնողներ, շատ կարևոր և առաջնային է նաև ձեր դերը, առանց որի՝ հնարավոր չէ կրթել լավ աշակերտ և դաստիարակել գիտակից քաղաքացի»:
Նախարարի տեղակալը նաև կոչ է արել ներկաներին ակտիվ մասնակցել մշակութային կրթության տարվան:
Ուսումնական տարվա մեկնակի շրջանակում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Դանիել Դանիելյանն այցելել է նաև Երևանի պարարվեստի պետական քոլեջ և Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտ և շնորհավորել առաջին կուրսեցիներին:
Այցի ընթացքում նախարարի տեղակալը դիտել է Երևանի թատրոնի և կինոյի պետական ինստիտուտի բարձր կուրսի ուսանողների բեմադրած թատերական ներկայացումը: Նշենք, որ այսօր նախատեսվում է նաև բուհի այս տարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման արարողությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ