Գիտելիքի և դպրության օրվա շրջանակում Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում տեղի է ունեցել առաջին դասարանցիների շնորհավորանքի հանդիսավոր արարողություն։
Միջոցառմանը մասնակցել են շուրջ 500 երեխաներ՝ Երևանի տարբեր վարչական շրջաններից. նրանց համար կազմակերպվել է «Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմի դիտում։
Երեխաներին ողջունել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը։
Միջոցառումը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի և Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրի համագործակցությամբ։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շնորհավորել է աշակերտներին նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ՝ նրանց մաղթելով բարի երթ. «Ձեզ համար գուցե մի փոքր բարդ, բայց շատ հետաքրքրիր նոր ճանապարհ է բացվում, որտեղ ձեզ սպասվում են նոր գիտելիքներ ու կարողություններ: Մաղթում եմ, որ բազմաբովանդակ և հետաքրքիր ուսումնառություն ունենաք և նոր բացահայտումներ կատարեք գիտելիքի անհուն աշխարհում»:
«Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմը, ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, միտված է սեփական ուժերին հավատալու, երազանքի հետևից գնալու ձգտմանը, ինչը շատ կարևոր է երեխաների համար:
Նրա խոսքով՝ դպրոցներում իրականացվում են բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք ուղղված են դպրոցում կրթության որակի փոփոխությանը, ուսուցիչների կարողությունների զարգացմանը, դպրոցներում նոր միջավայրի ստեղծմանը: Այս համատեքստում Ա. Սվաջյանը կարևորել է ուսուցիչների ու ծնողների համատեղ ջանքերը. «Բոլորս իրար աջակցելով կարող ենք ապահովել այն արդյունավետ կրթության ճանապարհը, որ ուզում ենք մեր երեխաների համար»:
Լրագրողների հետ զրույցում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ նոր չափորոշչի ներդրման դրական արդյունքներն արդեն նկատելի են, որի մասին վկայում են նախորդ տարվա միջազգային ուսումնասիրությունները, որը կատարվել է Համաշխարհային բանկի կողմից: Սակայն գործընթացի ամբողջական արդյունքների համար ժամանակ ու համբերատարություն են պահանջում. «Թեև առաջին դասարանում չափորոշիչը դեռ ներդրված չէ, բայց ուսուցիչներն արդեն իսկ վերանայում են իրենց մոտեցումները դասընթացի կազմակերպման ողջ գործընթացում: Վստահ եմ՝ այն դրական սպասումները, որ ունեն ուսուցիչները, արդարացվելու են իրենց իսկ ջանքերով»,- ասել է Ա. Սվաջյանը:
Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը ևս շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին և նշել, որ ամեն ինչ արվելու է՝ ուսումնական գործընթացն առավել արդյունավետ և բովանդակային դարձնելու համար:
Ֆիլմը դիտելուց հետո երեխաները ստացել են խրախուսական նվերներ, ինչպես նաև քննարկել են մուլտֆիլմը, հայտնել իրենց կարծիքն ու տպավորությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ