Գիտելիքի և դպրության օրվա շրջանակում Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում տեղի է ունեցել առաջին դասարանցիների շնորհավորանքի հանդիսավոր արարողություն։
Միջոցառմանը մասնակցել են շուրջ 500 երեխաներ՝ Երևանի տարբեր վարչական շրջաններից. նրանց համար կազմակերպվել է «Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմի դիտում։
Երեխաներին ողջունել են ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը և Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը։
Միջոցառումը կազմակերպվել է ԿԳՄՍ նախարարության, Երևանի քաղաքապետարանի և Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրի համագործակցությամբ։
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը շնորհավորել է աշակերտներին նոր ուսումնական տարվա մեկնարկի կապակցությամբ՝ նրանց մաղթելով բարի երթ. «Ձեզ համար գուցե մի փոքր բարդ, բայց շատ հետաքրքրիր նոր ճանապարհ է բացվում, որտեղ ձեզ սպասվում են նոր գիտելիքներ ու կարողություններ: Մաղթում եմ, որ բազմաբովանդակ և հետաքրքիր ուսումնառություն ունենաք և նոր բացահայտումներ կատարեք գիտելիքի անհուն աշխարհում»:
«Օլիմպիկուս» մուլտֆիլմը, ըստ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի, միտված է սեփական ուժերին հավատալու, երազանքի հետևից գնալու ձգտմանը, ինչը շատ կարևոր է երեխաների համար:
Նրա խոսքով՝ դպրոցներում իրականացվում են բազմաթիվ ծրագրեր, որոնք ուղղված են դպրոցում կրթության որակի փոփոխությանը, ուսուցիչների կարողությունների զարգացմանը, դպրոցներում նոր միջավայրի ստեղծմանը: Այս համատեքստում Ա. Սվաջյանը կարևորել է ուսուցիչների ու ծնողների համատեղ ջանքերը. «Բոլորս իրար աջակցելով կարող ենք ապահովել այն արդյունավետ կրթության ճանապարհը, որ ուզում ենք մեր երեխաների համար»:
Լրագրողների հետ զրույցում ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը նշել է, որ նոր չափորոշչի ներդրման դրական արդյունքներն արդեն նկատելի են, որի մասին վկայում են նախորդ տարվա միջազգային ուսումնասիրությունները, որը կատարվել է Համաշխարհային բանկի կողմից: Սակայն գործընթացի ամբողջական արդյունքների համար ժամանակ ու համբերատարություն են պահանջում. «Թեև առաջին դասարանում չափորոշիչը դեռ ներդրված չէ, բայց ուսուցիչներն արդեն իսկ վերանայում են իրենց մոտեցումները դասընթացի կազմակերպման ողջ գործընթացում: Վստահ եմ՝ այն դրական սպասումները, որ ունեն ուսուցիչները, արդարացվելու են իրենց իսկ ջանքերով»,- ասել է Ա. Սվաջյանը:
Երևանի քաղաքապետի տեղակալ Լևոն Հովհաննիսյանը ևս շնորհավորել է առաջին դասարանցիներին և նշել, որ ամեն ինչ արվելու է՝ ուսումնական գործընթացն առավել արդյունավետ և բովանդակային դարձնելու համար:
Ֆիլմը դիտելուց հետո երեխաները ստացել են խրախուսական նվերներ, ինչպես նաև քննարկել են մուլտֆիլմը, հայտնել իրենց կարծիքն ու տպավորությունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ