ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը սեպտեմբերի 4-5-ը Ժնևում ՀՀ պատվիրակության կազմում մասնակցել է ՄԱԿ-ի Երեխաների իրավունքների մասին կոնվենցիայի իրականացման վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության 5-րդ և 6-րդ համատեղ պարբերական զեկույցների քննարկմանը։
ՀՀ պատվիրակության կազմում են եղել նաև ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարի տեղակալ, պատվիրակության ղեկավար Տաթևիկ Ստեփանյանը, ՀՀ առողջապահության նախարարի տեղակալ Արմեն Գասպարյանը, Արդարադատության նախարարի տեղակալ Լևոն Բալյանը, Արտաքին գործերի նախարարության մարդու իրավունքների և հումանիտար հարցերի վարչության պետ Կարինե Սուջայանը, այլ անդամներ։
Պատվիրակության անդամների կողմից ներկայացվել են իրենց համակարգման ոլորտներում երեխաների իրավունքների իրացման հետ կապված աշխատանքները։ Արթուր Մարտիրոսյանը, պատասխանելով հանձնաժողովի անդամների հարցերին, մասնավորապես անդրադարձել է հանրակրթության բովանդակային բարեփոխումներին՝ հանրակրթության նոր չափորոշչի ներդրման, մարդու իրավունքների, կլիմայի փոփոխության, գենդերային քաղաքականության հարցերի ներառման տեսանկյունից: Նախարարի տեղակալն այս համատեքստում ներկայացրել է ուսուցիչների վերապատրաստման և մասնագիտական առաջխաղացման ՀՀ պետական քաղաքականությունը, ինչպես նաև դպրոցաշինական ծրագրերի ընթացքը: Նա նաև խոսել է պարտադիր կրթությունից դուրս մնացած երեխաներին դեպի կրթություն ուղղորդման գործընթացից, անդրադարձել ազգային փոքրամասնությունների, ինչպես նաև ԼՂ-ից բռնի տեղահանված երեխաների կրթության իրավունքի ապահովման ծրագրերին:
Խոսելով մշակութային կրթության մասին՝ նախարարի տեղակալը նշել է, որ հանրակրթական նոր չափորոշչով սահմանվել է մշակութային կարողունակությունը, որի նպատակն է նպաստել սովորողների մշակութային և գեղագիտական պատկերացումների ինքնուրույն զարգացմանը և մշակույթին առնչվող այլ հմտությունների ձեռքբերմանը: Արթուր Մարտիրոսյանը ներկայացրել է սովորողների մշակութային կրթության և մշակութային կյանքի մասնակցության ապահովման ուղղությամբ ԿԳՄՍ նախարարության կողմից իրականացվող ծրագրերը։ Նա նաև տեղեկացրել է՝ 2024/25 ուսումնական տարին ՀՀ հանակրթական դպրոցներում հայտարարվել է մշակութային կրթության տարի։
Կոմիտեի անդամները բարձր են գնահատել ՀՀ պատվիրակության հետ արդյունավետ քննարկումները, ներկայացրել են մի շարք առաջարկներ, դիտարկումներ՝ հետագա ոլորտային համապարփակ բարեփոխումների ընթացքը սահուն ապահովելու համար։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ